Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeetje juffie zo maar ineens weer? Balen zeg
    @ dees we gaan eerst kijken of het zo lukt en anders iddd weer Clomid. Is niet anders..
    BEEBJE VAN DEES KOM ERUIT!!!

@ Deb wat verschrikkelijk. Lijkt me zo erg om te moeten bevallen voor niets :(

@ kim ik zal m zaterdag wel meenemen de stad in.
    we willen hierna nog een kindje en da zien we daarna wel verder. Ik heb het gevoel dat ik alleen maar meiden krijg, geen idee hoe dat komt. Is op zich wel gunstig want heb alle kleertjes bewaard.

@ mum wat fijn dat Dimara lekker slaapt.

@ nen ben blij dat het (naar omstandigheden) goed gaat. Hier kun je altijd komen om te mopperen, te klagen of gezellig om te kletsen.. Dat je t maar weet :D

@ oma druk daar? Wat gaat je banner lekker snel omlaag (nooit smel genoeg dat begrijp ik maar de tijd vliegt toch wel)

@ kim wat een menneke. Hij kijkt lekker eigenwijs.
    @ kim ik denk ook picasa Heb dat hier op de computer staan en dan kun je ook mappen delen met anderen.

Net terug van prik halen. Gaat tot nu toe goed. Ik kan normaal niet tegen een verdoving of narcose o.i.d dus benieuwd hoe t vandaag verder gaat.

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ perfectionn, kan gebeuren!! Altijd lastig communiceren via een forum, omdat je geen klank hoort hoe iemand het zegt en je ziet geen gezicht, dus je weet soms niet goed hoe iets bedoeld wordt..

@ ryanne, tnx :) Hopelijk krijg je niet teveel last van de prik. Wat gebeurd er dan bij verdoving/narcose? Of hou je niet van naalden?

3. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ryanne en ik denk alleen maar jongens haha, maar zou een meisje wel leuk vinden :D maar als de volgende een jongen word gewoon nog een poging erna haha :D
    moet je nog trg voor dat ene uurtje

4. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Nen, jaa lastig is dat!!! agh gebeurd wel vaker denk :)

5. @ nen ik geef bloed dus voor naalden ben ik niet bang. Wordt normaal misselijk, krijg hoofdpijn en een beetje wazig.

6. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

haha kim, gewoon doorgaan totdat er een meisje komt :p

7. @ kim willen jullie er drie? Daar kan ik nu nog niet over nadenken haha. Ik kan me niets voorstellen bij t krijgen van een jongen. Uiteraard is dat ook superleuk maar heb daar geen gevoel bij. Gek he

Ben inderdaad weer aan t werk

8. @ Dreamer ja helaas teveel rondes bij jullie :( ik had al eerder gezegd dat ik het maar knap vind dat je hier zo actief blijft komen.. ik kon dat echt niet. Je bent een sterke vrouw!
    Blijf je nou trouwens doorgaan met je medicijnen? Niet de slok toch??
    Ik hoop dat je bevallingsdans gaat werken :D

@ Nen toch juist goed dat je je gevoelens en gedachtes erover neerzet.. ik heb dat te weinig gedaan voor mezelf toen. En bezig zijn met IVF is anders zwaar. Voor iedereen die nu niet zomaar kinderen kan krijgen is het moeilijk natuurlijk..
    FM's in combinatie met tempen is beter dan alleen 1 van de 2 en bij tempen in het begin is het vooral zo dat je acheraf pas je eisprong ziet ja. Na een paar cyclussen herken je het wel maar met de clomid ben je liever gelijk zwanger he!!

@ Kim schattig fotootje weer van Ayden, lekker in de stokke slaapzak zo te zien :D

@ Perfection ach het klinkt nu nog oud als je dat zegt, terwijl mijn man is 25 :p maar als je zwanger bent en sowieso wordt je steeds ouder lichamelijk maar vooral geestelijk denk ik als je een kindje wenst en daarna verwacht.. en dan klinkt man en vrouw helemaal niet oud meer hoor :p gewoon ff wennen hihi..
    Kan je trouwens leuk shoppen in Den Helder ik ben daar nog nooit geweest.. voor 't strand ga ik hier altijd naar wijk aan zee of castricum aan zee enzo.. maar voor winkelen wil ik iedere stad wel af hihi.

Ik ben maar langzaamaan begonnen aan het huishouden.. kleine dingetjes dan uiteraard.. meer heb ik nog geen zin in 8) ondertussen ook simmen en enveloppen schrijven, en nog bezig met geboortebedankjes!!

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ryanne: Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan. Daan en ik hebben alleen pijn in ons arm, verder gelukkig nergens geen last van.

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik ben steeds veel te laat met reageren. Maar ik doe echt mijn best hoor ;)

11. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

dees; ja daar heb je gelijk! als ik straks zwanger ben en in verwachting ben van een humptie dan zal het wel heel anders klinken! man en vrouw hihi vin het zo leuk!! kan er de hele dag wel over nadenken! :)

Uhgm, shoppen in den helder? ahh nee! en dan een dikke nee! ik kan hier nooit echt slagen qua kleding! verder zijn er de normale winkels, hema, action blokker etc. er zit hier in leuk kleding winkeltje, en helemaal niet duur! maar daar houdt het mee op :p
    meestal ga ik naar alkmaar om te winkelen :) das wel leuk!
    Als je deze kant op komt om te winkelen hou ik me aanbevolen haha!
    Jij woont in haarlem? is dat leuk off??? waar ga jij altijd heen om te winkelen??
    Zou zo graag weer een keertje naar amsterdam willen!! zo lang geleden!
    ben je hier wel is op het strand geweest??

Wat ben je voor geboorte bedankjes aan het maken?
    komt wel steeds dichterbij voor jou eh,,,,zo spannend :D

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ ryanne, oeh nee dat is niet lekker. Hopelijk krijg je hiervan geen last!

@ perfectionn, er zijn idd weldegelijk hier al flinke discussies geweest omdat dingen anders worden opgevat dan dat ze bedoeld zijn.

@ dees, de rondes dat de clomid een eisprong gaf, was deze op dag 17/18. En daarna nog een lf van 16/17 dagen. Ik zou het op zich niet verkeerd vinden als mijn cyclus volgend jaar wat korter is!

13. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Ja dat vermoeden had ik al!! slecht eh zo een forum :p hahaha geintje!!

14. @ debby jij mag hier ook helemaal niet komen :D
    Ik ook niet en heb nog zoveel werk. Ach morgen maar iets harder werken ;)

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ryanne: Ach tis al zo'n gekke dag. Ik heb weer eens het concentratievermogen van een goudvis... hihihi :) T lag dus niet alleen aan m'n zwangerschap. Ik ben gewoon snel afgeleid. hahahaa :D

Morgen ben ik lekker vrij! 's middags moet ik alleen even naar mijn schoonmoeder. Naja even... Weer op en neer naar IJsselstein. Blegh! Maar ja, er komt namelijk iemand van Viaviela voor de oppassubsidie en dat is natuurlijk wel lekker meegenomen.

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ perfectionn, het is altijd wel jammer als er discussies ontstaan door miscommunicatie. Is zo lastig uit te praten op een forum...

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Meiden, ik ben er vandoor!
    Ik ga naar huis toe nog wat was wegwerken, strijk, koken enz. voordat Daan en Levi thuis komen.
    Daan haalt Levi namelijk op bij mijn schoonmoeder uit zijn werk.

Dikke knuffels, tot snel!

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

jaaa precies!!! das wel erg jammer maar ja, er valt weinig aan te doen! zoalng het in dit topic maar gezellie blijft :p :D

19. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

doei doei deb *knuff

20. Hahahah Ryanne ik zie jou juist onder werktijd hier verschijnen :D Debby ook idd..

Ach ja die discussies die hier zijn geweest.. maar als iemand zegt dat hij het niet zo bedoeld als die ander het opvat, moet diegene dat ook wel aannemen (snap je?). Ik let zelf altijd heel erg op hoe ik iets neerzet maar nog kan het anders opgevat worden. Maar hier bedoelt nooit iemand iets slecht.

@ Debby ik reageer ook te laat hoor, en werk niet eens :p

@ Perfection ik ga ook graag naar Alkmaar toe, Haarlem is ook wel leuk en Amsterdam erg druk uiteraard.. zit wel echt alles ongeveer ja.. hoor je fransen, engelsen en weet ik veel wat voor talen door elkaar. Maar zo goed ken ik het niet. Ben namelijk van oorsprong een echte Rotterdammer :p.
    Ik ben nog nooit zo noordelijk in N-H geweest :D ook niet op het strand, alleen hier in de buurt.. ik woon niet in Haarlem zelf maar ernaast.
    Geboortebedankjes ben ik aan het bestellen (de onderdelen dan), een speen met zakje dragees en een kaartje eraan. Vind ik leuk :)

@ Kim nou dan ben jij de komende jaren nog wel druk met zwangeren en kindjes :D

@ Nen dat is wel een lange luteale fase zeg een iets kortere cyclus zou wel fijn zijn maar het belangrijkst dat je een eisprong hebt en dan ook nog dat je ei eindelijk bevrucht wordt :D

Deel Deze Pagina