Wij gaan trouwens ook lampjes buiten ophangen en van die foute lampjes hier voor het grote raam Heerlijk lekker kerstsfeertje in huis maken Ben nu al bezig met kerstsfeer hoor
@juffie ja het jammere is dat het hier echt had gestaan in ons interieur.. maar ja opnieuw shoppen en heerlijk idde zo'n new born met kerst @gaby douche.. @kerstkaarten vind het moeilijk... nog maar ff verder photoshoppen
@ Kim Ik had wel leuke kerstspullen bij de Ikea gezien voor een habbekrats Dus ik weet niet of je dicht bij een Ikea woont?
is niet zo ver hier vandaan. misschien volgende week is naar toe en meteen hotdogs eten eet maar daar altijd vol mee
Even weer ego bericht van mij; Sophie is vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis ter observatie. Reflux is nu in ieder geval vast gesteld. Ze slaapt nog maar zo'n 7 a 8 uur per 24 uur en is ook niet aangekomen de afgelopen week. Ze observeren haar in ieder geval voor 48 uur. Erg moeilijk. maar nu even nodig. Zelf zit ik er ook doorheen omdat ze niet slaapt (dus wij ook niet) en ze huilt veel doordat ze zo misselijk is. @ Mum... bedankt voor je lieve reactie op hyves. @ Kim.. Nutriton gaan ze morgen mee beginnen. Bedankt voor je reactie.
@ Kim Die zijn lekker he? Okey, heb echt nesteldrang, het hele huis is netjes, ga nu braaf de kerstkaarten schrijven? Ohjee.. Ik heb de adressen al op de enveloppe geschreven nu nog even leuk wensje en voila!
@ Ukkie Jeetje das even heftig!!! Wat zullen jullie geschrokken zijn! Vervelend hoor zo'n klein hummeltje in het ziekenhuis. Ik hoop dat er voor jullie snel wat uit de observaties komt en dat ze snel weer opknapt. Rust zelf ook uit! Dikke knuffel Juffie en Pulletje
@Emma, als iemand echt heel veel productie heeft, dus daardoor erge stuwing, dan is het niet erg als het een beetje terug loopt. Bij gewone stuwing doe ik niks. Alleen adviseer ik dan warme douche, eventueel warme doeken erop, harde plekken wegmasseren en zonodig paracetamol. Maar soms moet je ze wel eens helemaal leeg kolven om een ontsteking te voorkomen. @ukkie, wat vervelend meid! hopelijk weet je straks meer wat je eraan kunt doen. Sterkte! @Rest, ben er morgen weer haha... Hier net de echo gehad, erg leuk! Eigenwijs dametje hebben wij! Ze had gewoon de gek met ons. Navelstreng liep langs haar gezichtje dus konden niet alles goed zien. En ze hield lekker haar handjes ervoor en af en toe kwam er een voet bij. Toch een paar leuke foto's. Zal van de week even proberen om er een foto van te maken zodat ik ze hier kan plaatsen. Buikfoto moet ook nog maar 's avonds is dat lastig met 't licht in de spiegel. Weet niet zo goed hoe ik 't dan een redelijke foto moet krijgen. Of ik zit weer met schaduw van m'n arm. Kleine groeit goed in mama's buik, ze loopt een week voor qua groei, die vrouw van de echo vermoedde dat ze tussen de 7,5 en 8 pond gaat wegen als ze zo doorgaat. Ze weegt nu 1377 gram, lekkere bolle wangetjes en een flinke wipneus. papa hier is apetrots! We kruipen nu gezellig samen vroeg in bed. Werk is trouwens weer leuk, leuk gezin en leuke stagiaire dus dat gaat goedkomen. Morgen een drukke dag. Na werktijd moet ik manlief ophalen, die brengt onze auto naar de garage. Daarna snel thuis eten en 's avonds naar de babydump. willen de babykamer e.d betalen en badje kopen. Hihi heb de dvd opstaan van de cho... zit nu naar ons ukkie te kijken. Vindt t'trouwens wel een meisjeskoppie.
@red wat leuk ben benieuwd naar de foto's @ukkie wat verschrikkelijk, lijkt me afschuwelijk om je kleine achter te moeten laten, maar het is natuurlijk het beste. mijn idee is dat nutriton echt wonderen doet, als we dat heir neit hadden dan lag alles onder de kots en hield ayden niks binne. hopelijk gaat het vanaf nu beter. sterkte nu ze er niet is ik ga afsluiten, denk toruwens dat het de 2e foto word ik vind de eerste met die lach ook geweldig maar met die muts en sjaal is meer december achtig toch ga verder hell's kitchen kijken, geweldig al die kuikens in de kuiken haha weltrusten
@ Debby: Trouwen op Bonaire?? jij bent wel heel veeleisend haha! Tjee zeg, kindje niet levensvatbaar! dan heb je dus gewoon geen keus!! moeilijk zeg! en dat zat er ook nog zo'n mooie gedachte achter de zwangerschaP! Lekker allebei je mannen weer thuis vanavond! @ Dees: lekker zeg die 13e maand... tjee wat een verwend nest ben jij met je 2 pc's... je bent er nog druk mee zo op t einde meid! @ Nen: Fijn zeg dat je a.s. zaterdag al een thuisfrontdag hebt... ga je met zijn ouderS? @ Kim: Wat een lekker ventje is Ayden ook hé! stoere timberland muts 4 kids... ow nee dat ga ik hier ook niet voor elkaar krijgen ik heb altijd gezegd 2 of 3 maar ik denk dat het bij max. 2 zal blijven! wat kut zeg dat je iphone nog niet gemaakt is! Leuke kaarten meid! je kan het proberen en als het niet naar je zin is gebruik je toch een van deze kaarten! ze zijn hartstikke leuk! @ Ryanne: ik ken dat gevoel alleen meiden te kunnen krijgen ik heb ook echt het gevoel dat ik geen jongetjes kan maken! Hoop dat het goed gaat met de mex. griepprik! @ Kristel: Fijn dat Yentle de groentehapjes lekker vind en ach ik hoor ook mensen zeggen dat ze juist op het cb te horen hebben gekregen dat het achterhaalt is dat ze er allergiën van kunnen krijgen... @ Perfection: De kerstboom, hihi daar moet ik nog ff niet aan denken @ Juffie: Ik zal voor je man duimen! @ Ukkie: ow dat is ff schrikken van Sophie! hoop dat ze snel weten waar ze last van heeft en ze snel weer mee naar huis kan! @ Red: Leuk dat jullie zo genoten hebben van de echo... lijkt hier al wel weer een hele tijd geleden! Pfff ik ben een uur bezig geweest met bijlezen, was lang geleden dat ik zolang heb moeten bijlezen meiden!
hee meiden ik ga er snel vandoor. Maar er staan foto's in m'n album. Krijg ze niet duidelijker. Misschien dat ik ze een keer kan scannen ofzo.
Goedemorgen... @ Red: Mooie echofoto's meid! en idd een echt meidentoetje @ gaby: Goedemorgen ligt iedereen nog op 1 oor? ik heb al een beetje gestreken en de afwas gedaan... k ben echt al actief geweest voor mijn doen!
ik heb mijn pyama nog aan en nog helemaal niks gedaan haha.. ga nu maar eerst eten en dan aankleden..
goedemorgen, ben an t werk en ga het denk ik niet redden om stiekum mee te lezen. @ ukkie sterkte met Sophie!