goeiemorgen! @ukkie, wat vreselijk ! hopelijk helpt het met de nutriton. En zou fijn zijn dat ze dan wat meer slaapt, 7 uren maar pff Lijkt me moeilijk om je kleintje achter te laten.. sterkte! @red, ik zal zo je fotos even bekijken! @all, hier best last van de prik. Mn arm doet pijn en had 38 net, alles doet zeer. Heeft iemand anders dat ook gehad? nou ja zal zo wel weer overgaan Hopelijk heb ik vanmiddag wat meer tijd om te kletsen!
@ Ryanne: Werkse meid! @ Emma: Ik had ook erg last van mijn arm en vriendlief heeft ook overal spierpijn gehad en is dinsdagavond goed beroerd geweest, hij lag in bed en zei tegen mij dat ie het gevoel had dattie veel te veel gezopen had! alles draaide volgens hem! Bij het babyzwemmen ook verhalen gehoord dat mensen koorts hadden gekregen en beroerd ervan!
@mum: jammer dat het gesprek met je sm niet geholpen heeft misschien is ze er toch van geschrokken en veranderd er toch wat? @red: een tosti mag toch wel is toch niks ongezonds aan @kim: jammer dat je gister niet naar de stad bent kunnen gaan.. hoe kwam dat van je auto? lichten aan laten staan?? @nen: ik vind het echt knap hoor.. je mannetje zolang weg.. zou echt niet weten wat ik moest als pascal zo lang weg zou moeten.. @desiree: nog even volhouden!! de laatste lootjes je kunt het @emma: vervelend dat je last hebt van de prik @all: ik kan verder even niet reageren want moet mijn kleren aan gaan doen van gaby moet mee naar de praxis en blokker haha.. Tot straks
Goeiemorgen dames! gaat alles goed hier??? ben net pas uit mn bedje *schaam* Ben doodziek, echt zo een ouderwetse griep bleghh!! En dan dit stront...weer helemaal het einde! haha Not!!
@mum, zal er wel bijhoren dan. Je afweersysteem gaat natuurlijk hard aan de slag om antistoffen te maken. jij bent lekker actief op de vroege ochtend! @Suus en gaby, shopse! @kim, ik vind de tweede ook het leukst voor kerst. @all, Mn mannetje is in bad geweest en ligt lekker te slapen. Ik ga nog maar es even lekker rustig aan doen vandaag , filmpje kijken ofzo. Morgenavond ga ik met een vriendin de stad in en past vriendlief op, eventjes mijtijd haha
@ Pefection: balen dat je ziek bent! beterschap meid! @ Emma: ja idd, als dat alles is is het wel te doen! ga je shoppen of stappen vanavond? @ Gaby: houdoe datwoord zullen er vast een paar niet kennen hihi!
emma, heerlijk even de stad in, is ook wel belangrijk dat je ook eens in de zoveel tijd, je eigen momentjes hebt toch mum, ja baal er ontzettend van, vooral omdat ik ook nog boodschappen moet doen Dankje wel meid
@ Perfection: heb je ook koorts? dan gewoon lekker binnen blijven hoor, en je vriend ff langs de supermarkt sturen! ik baal ook, gister een blouse gekocht, is te klein, het is zowat een buiktruitje op zich zit ie verder goed maar het is gewoon een te kort model voor mijn lijf! denk dat ik vanmiddag dus nog maar even naar het dorp ga om 'm terug te brengen en op zoek te gaan naar een andere blouse, want ik moet en zal een blouse hebben haha
Mum; of ik koorts heb, geen idee, mn hoofd staat op ontploffen!! Kan de thermometer nergens vinden!! zul je net zien als je dat ding nodig heb, nergens te vinden grrrrrrr!! Vriendlief werkt tot 5 uur en is dan pas kwart voor 6 thuis! Agh what the hack...hij gaat maar even langs de supermarkt Ook leuk een buiktruitje hahahahah! Hmm misshcien is het beter om de andere blouse eerst te passen, hihihihihi!! blousjes zijn leuk eh!! heb er ook weet ik hoeveel in mn kast liggen
@ Perfection: Ja dat is misschien wel een idee, dat passen maar daar had ik gister echt geen zin in! en hij zag er eigenlijk wel passend uit en idd je vriend moet maar even wat boodschapjes halen hoor, dat is beter als dat jij dat moet doen als je ziek bent! enne ja blousjes zijn leuk totdat je ze moet strijken
hoi meiden, heb wel trg gelezen maar geen tijd om op alles te reageren. ik heb net het huis schoongemaakt dus ben flink bezig geweest, moet alleen nog strijken vanavond. want morgen gaan we 4 dagen naar center parcs en dan wil ik het hier wel ff schoon achter laten. zometeen komt mijn oma en gaan we naar mijn opa in het ziekenhuis in heerlen en ga ayden ff naar de creche brengen want die neem ik niet mee. ik heb wel foto's voor me opa gister uitgeprint van ayden zal die wel leuk vinden. na het zh ga ik met mijn moeder boodschappen doen voor het weekend in het huisje.. en dan moet ik nog spullen inpakken. word er moe van als ik het allemaal zo schrijf haha @suus nee denk dat ik gewoon te lang neit had gereden @emma hier ook last van die prik, frank had nergens last van :S @mum dat is ook niet handig he slimpie @dees en juffie 's baby's komop eruit!!! NU IS HET GENOEG
@ Kim: Nou meid je hebt het maar druk meid! denk je dat je alle spullen in de auto krijgt? sterkte in het ziekenhuis! leuk dat je foto's van Ayden hebt uitgeprint voor je Opa, dat zal 'm goed doen!
Nee haha weet het wel zeker van niet daarom neemt mijn broertje in zijn auto wat spullen mee handig hè
had ik trouwens al gemeld dat de foto's die door de fotograaf gemaakt zijn in de supermarkt in mijn album staan?
Goeiemiddag meiden, Ja juffie is ook weer ontwaakt haha! Ik snap nu waarom ik gister elke keer moest overgeven.. Dat doet die kleine gewoon!! Nu ook heb ik een glas sap en 2 crackers op en die kleine begint te duwen in mn organen.. (klein stoutertje!!) En voel spontaan mn maag.. @ kIM Je hebt het maar weer druk meis!! Nou succes met schoonmaken enz. Wat een werk he alles inpakken voor een paar daagjes weg.. Ik weet nog niet wat ik ga doen, beetje opruimen, auto van binnen verder schoonmaken en verder tsja.. nog even nadenken..
mum; hahaha dat gebeurd bij mij ook heel vaak! bij broeken voornamelijk dan heb ik geen zin om te passen, de broek ziet er naar mijn mening dan passend uit, neem hem mee, dan kom ik thuis en zit of te strak of te wijd hahaha! Ik zal vriendlief op pad sturen Hahaha de eerste keer dat je een nieuw blousje aan hebt, zi ie helemaal prima, maar 1 maal in de was geweest pfff! Heb jij een blousje verpruts met strijken dan?
@ Mum Bedoel je die fotos in die lijstjes? Ik vind die met die knuffelhond het mooiste Van Red zijn de echo foto's ook leuk Ik vraag me alleen af of het dan niet tegenvalt als je zoveel geld er voor moet betalen? Wie hadden er allemaal 3d /4d echo's laten maken waar je voor moest betalen?