Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Iemand anders een beetje cheese onion chips?

2. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hahaha vreetkickje juffie??

Ik zit klaar met mn bakje hoor, gooi je het ff?

3. juffie2008

Hi hi helaas het is op :p
    Nee das het enigste wat ik binnenhoud ;) Lang verhaal!

Zo de versiering hangt weer in Pulletjes kamertje. Nu even onze hoek opruimen, wat een rotzooi rondom het bed.. arghh!

4. juffie2008

Ik ga eens online zoeken naar een bruin ribrokje, daar heb ik nou zin in om na de bevalling aan te doen.. Hoe zat het bij jullie rondom de heupen? Moet je een maat groter kopen of kan je gewoon je oude maat aan?

5. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

je heb het er maar druk mee meid!!

Ik lees net iets heel raars op internet, ik heb al een tijd geen zin in sex meer, maar verder niet over nagedacht wat dit kan zijn!
    Als ik nu zwanger zou zijn Zou ik 8 week zijn! (het is natuurlijk nog maar de vraag of ik ongi ga worden)
    Maar nou lees ik daar dat je wellicht geen zin meer in sex heb met 8 week haha wat een toeval! zo zijn er nog wel een aantal dingen dat ik denk'' goh dat is raar'' :)

6. juffie2008

Heb je al een testje gewaagd?

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nope!! was ik ook niet van plan! :)

8. juffie2008

Ben je dan wel gewoon ongesteld geworden afgelopen periode?
    Je hebt ook geen banner, is dat omdat je je cyclus niet weet?

9. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

heb wat bloed verloren, aar geen ongi gehad!
    nee mn banner stond op '' tijd voor een nieuwe banner''

10. juffie2008

Juist, nou knap dat je dan nog niet getest hebt.. Ik zou al 30 testen hebben gedaan lol! Das ook trouwens niet helemaal waar, ik heb ook pas bij dag 35 een test gedaan ;) Ik dacht elke keer nu komt het wel, nee nu komt het.. Maar nee hoor, was al zwanger..

Hey bah ik had manlief een mailtje gestuurd met of hij vanavond wat leuks wil gaan doen, maar krijg geen reactie.. Zal wel erg druk zijn.. Maja, moet eigenlijk zo even wat boodschapjes gaan doen, maar mn klusje voor vandaag die ik van mn man heb gekregen is nog niet af.. De slaapkamer en de kast opruimen.. Ja ja moet alleen nog even stofzuigen (hoefde alleen als het lukte, anders doet hij het ;) )

11. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

jaa toch? :) ben best trots op mezelf dat ik nog niet heb getest, maar misschien morgen toch maar een testje wagen??
    Mam die zegt ook steeds tegen me, nou misschien ben je wel zwanger :p
    ik ga er niet vanuit natuurlijk, anders wordt het weer een mega teleurstelling!!

Hahaha nou meid, tegen je mannetje zeggen '' sorry schat stofzuigen is niet gelukt'' ;)

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ perfection: nee geen blousje verprutst maar gewoon een hekel aan strijken en zeker van blousjes haha! ik had echt allang getest!!

@ Juffie: ja die in de lijstjes idd ik vind die met de knuffel ook het leukst maar de andere kreeg ik gratis! hier ook een 3/4d echo laten maken en was het geld dubbel en dwars waard!
    huishoudgeld niet echt maar ben elke week zo'n 60/70 euro aan boodschappen kwijt! vast bedrag lijkt me niks, sta ik bij de kassa kom ik bv 1 euro te kort! sta je mooi voor schut! en ga niet steeds lopen rekenen in de supermarkt maar let wel op de prijzen! Oude maat gaat hier niet lukken, ik heb ineens heupen gekregen, die ik voor de zwangerschap niet had!

@ Bos: ja jong en sexy:p lekker zo'n buiktruitje met een
    hangbuikje whaha!
    die foto's van Lars zijn ook echt supermooi!
    bah!!! der staat zelfs een vent op achter een kinderwagen! en dat 15 jarige ventje! de rillingen lopen over mijn rug, helemaal bij het lezen van de bijz. bij Rene Barend Wever!
    tjonge dat filmpje!! ik heb 'm halverwege afgezet kotsmisselijk werd ik er van!

@ Kristel: balen dat jullie niet lekker zijn door de prik, ik hoor er echt veel over!

13. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

haha mum agh ja strijken is ook niet mijn favo bezigheid ;)
    Jaaa dat zegt iedereen, eigenwijs, zal wel in de familie zitten haha :p

14. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    ik had ook al honderd testen gedaan denk ik als ik jou was haha...deed het altijd het liefs een dag na mijn nod....(of op mijn nod :D)

walgelijke he die mannen en dat filmpje...

15. juffie2008

Nou de slaapkamer is helemaal netjes en gezogen..
    Ik heb de rest van het huis ook maar eventjes gestofzogen..

Biosje zit er vaanvond niet in, er draait niks leuks zag ik net.. Hmm gromm!

Ik meot nog eten halen, eens even nadenken wat we gaan eten..

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nee eh er draaien de laatste tijd helemaal geen leuke films!!!

ieder dag dat eten...haha wordt je er ook zo moe van :p
    vanavond eten wij tomatensoepje met een worstje op brood en natuurlijk stokbrood :) lekker makkie

17. juffie2008

Klinkt goed, maar manlief heeft eergister als kippensoep gehad.. Hmmm ik zit iets van aardappel anders te bekijken, heb het eigenlijk nog nooit echt gehad.. Vraag me af of Johan dat lekker vind..

18. juffie2008

Okey het word aardappel anders met champignons.. Die heb ik nog in de koelkast namelijk.. Vind het zonde als ik het weer moet weggooien..

Ik kan nog wel eventjes op de bank hangen.. Beetje chilliebillie, dan even douchen en dan eten halen :D
    Ohja ik maak er een lekkere salade bij met appel en ei ofzo

19. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

aardappel lekker :) champi's gettts! haha ;)

oeh die salade klinkt wel heeeeel erg lekker!!!!

20. yvi

yvi Actief lid

Oct 10, 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    hoii meiden

weer een beetje op orde na disney land het was geweldig !
    poppen waren heel vriendelijk personeel totaal niet hotel was goed eten in hotel slecht in het park (waar wij aten dan) iets beter niet veel planet hollywood super eten yvi heeft haar eigen zo goed vermaakt keek haar oogjes uit gisteren vroeg ze mam wanneer gaan we weer na pikkie mouse haha

ik ga de dingentjes weer eens even bij lezen hier..

Share This Page