Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja dat zou inderdaad kunnen. misschien baalde ze ook wel ontzettend dat jullie je dochter frederique hebben genoemd..ik zou denk ik ook niet veranderen tenzij er nog een naam is die ik ook te gek zou vinden. wij hadden ook alleen lars en had gezegt tegen mijn buurvrouw die 3 dagen voor mij was uitgerekend. als we de zelfde naam hebben ga ik niet meer veranderen hoor...

2. Wij hadden ook Evy maar de dochter van mij baas heet zo dus zou ik t raar vinden als ik mijn dochter zo had genoemd.

Ik snap hun wel maar zo uit t niets komt ineens die naam tevoorschijn. Onze kinderen komen bij elkaar in de klas (wonen bij elkaar in de buurt) gaat naar dezelfde creche en staan elke zondag bij elkaar langs de lijn..

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hoi meiden ik ben ook weer thuis.

Heb m'n schoonmoeder even gebeld, die had de uitslag van het ziekenhuis. Gelukkig is het goedaardig wat ze uit haar borst hebben weggehaald... pfff!

Thnx voor de lieve reacties, zijn trots op onze meid!

@Juffie, 'k vind het wel veel geld en blijf het vinden maar wij hebben verder geen extra echo's gehad en hadden een spaarpotje bijgehouden dus 't daar van betaald.
    Wij hebben hier 50 euro per week voor de boodschappen en dat gaat prima. 'k Maak wel altijd een lijstje voor een week. Nu zitten we even erg krap, dus ga 't proberen met ca. 30 euro te redden.
    @Ryanne, das niet leuk zeg! Zou dat ook niet leuk vinden.
    @Gaby, goed van je dat je een smoes hebt bedacht!

'k Ga hier zo ff omkleden. Heb een natte kont :( Dakraam in de auto lekt. Gaan nog even naar de babydump. Hoop geld uitgeven... babykamer e.d betalen.

4. @ red wat fijn dat t goedaardig is!! Enne lekker met geld smijten is altijd leuk :D

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Walgelijk is eigenlijk nog niet eens het goede woord! en dan ook nog kwaad worden dat je doodgewenst wordt!! kom op zeg! mijn moeder heeft altijd gezegd als er zo iemand aan mijn kind zit ga ik zitten voor moord, en ik denk dat ik hetzelfde zou doen als ze aan Dimara zitten!
    Have fun bij de sint... klaas sprak ons gister ook al aan in de stad... ik moet daar nooit wat van hebben haha!

@ Yvi: Welcome back! fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad in Disney! ik wil straks ook als Dimara wat ouder is, ben er zelf ook nog nooit geweest! hahaha pikkie mouse :p

@ Gaby: Ja ik weet dat wel dat Houdoe hier heel normaal is :p maar ik denk dat de meiden uit het noorden het woord niet kennen :D
    6 Januari... spannend!! goeie smoes toch :p

@ Kristel: Yentle goed gegroeit zeg :D ben benieuwd wat er uit komt, of Yentle echt hoogbegaafd is!

@ Ryanne: Lekker origineel van die voetbalvriend van R. zeg... hadden ze zelf geen mooie naam kunnen verzinnen? ik zou dat zelf ook helemaal niet willen een bekende met dezelfde naam! echt stom idd!

@ Red: Fijn dat het goedaardig was bij je schoonmoeder! shopse bij de babydump!

Zo heb t blousje teruggebracht en heb 2 nieuwe gekocht :D heb nu voor 5 euro meer 2 blousjes hihi!

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kei leuk.. joey wou kei graag zo'n grote koffer hebben met gereedschap enzo.. van de praxis.. maar ik heb gezegd dat hij hem niet mocht kopen omdat ik hem te duur vond 129 euro.. nu heb ik hem vandaag gehaald.. joey is nu douchen en ik heb dat ding in de huiskamer gezet.. haha.. had gezegd dat ik mijn nieuwe wasmand nog ff uit de auto moest pakken.. want die zou k eigenlijk kopen.. ben benieuwd naar zijn gezicht dalijk.. :D:D

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

oh joey is klaar met douchen.. haha ben benieuwd zo.. :D

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Hihi leuke verrassing :D ben benieuwd naar zijn reactie!

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    We hebben net de wieg naar zolder gedaan... *slik* t gaat echt hard!!

10. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

klepperde klep klep!! hahaha :p

Jaaa eigenlijk ook stom dat ik nog niet heb getest!! maaaaaar stap zo in de auto testje halen!! doe doe ik om 8 uur!!! :)

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Perfection: owwwwww spannendddd!!!! hihi ben gewoon nerveus voor je :p je komt het wel meteen melden hé?

12. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden

@ryanne oh dat is wel minder :( maar ja je weet neit of ze hem ook al hadden of gepikt hebben..

@de rest ik zwaai ff ik ben echt helemaal kapot.. ben al vnaf vanochtend vroeg aan het rennen en nu aan het strijken maar geloof dat nu dat dure strijkijzer kapot is want er komt geen stoom meer uit en maakt een lawaai.. is ook nog van mijn moeder pffff.. vind het echt neit leuk en krijg en we net te horen dat er een eindafrekening is van het oude huis nou daar word je blij van.. in de 500 euro.. pfff kan er nog wel bij hoor.. zou niet weten waar ik het vandaan moet toveren.. :( vind dat die huurders maar een groot gedeelte meoten betalen hun gaan er overheen niet wij..

nou ja in ieder geval iedereen een fijn weekend als ik niet meer kom en dan lees ik af en toe wel mee via de iphone.
    @dees en juffie als ik maandag trg ben wil ik babynieuws :D

13. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @gaby en suus zie nu dat heijderbos vlak bij jullie is :D

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Ow meid dat is balen zeg! en idd die huurders moeten daar maar (zeker voor een deel) voor opdraaien hoor! hoop dat het strijkijzer niet kapot is! Geniet lekker van jullie weekend weg meid!!
    Fijn weekend!!

Ik ben er even weg van, moet ff iets installeren en daarvoor moet ik internet afsluiten (kan een half uur duren) hoop dat ik eerder terug ben!

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    hmmm ben er toch maar weer, want denk da ik alleen internet moest afsluiten om de installatie te starten!

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Spannend eh :D:D hihi!!
    Ik ben net terug van de test ophalen, voelde me flink voor schut staan in de kv :p

Jaa ik kom het meteen melden!! Maaaaaaaaaarrrr ik denk van niet..... :(

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Pefection: Waarom voelde je je voor schut staan? en waarom denk je van niet? je bent nu zo lang overtijd, en je was altijd regelmatig toch?

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Mum; nou het was mega druk bij de kassa, al die mensen stonden raar te kijken, heb hubby af laten rekeken haha ;) ahhh wat gemeen!!
    nou ik weet niet, maar misschien wil ik het ook wel niet denken!! om de teleurstelling minimaal te houden!! :)
    jaa was altijd regelmatig, behalve met de mk natuurlijk!!
    we zullen het over een kwartiertje weten :)

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo zijn we weer. dach al dat het niks werd nou er was een sint musical...lars moest steeds huilen omdat hij schrok van het geluid wat erg hard stond....denk dat we vijf minuten hebben gezeten en toen waren we al weg...en vriendlief nog beweren dat WE het verkeerd hadden ingeschat...euh..had ik niet gewaarschuwd van te voren....dat mocht ik niet zeggen geloof ik hij wilde het er niet meer over hebben... kleine man ligt weer lekker op bed..

@kim: veel plezier meid geniet maar van de vakantie

@perfection: spannend..ga maar snel plassen hoor...:D

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Jammer dat Lars zo moest huilen! aan de andere kant wel een goed excuus om lekker naar huis te gaan ;)

Deel Deze Pagina