@Mum: chips reactie weg.. ik had inderdaad al niet zoveel zin maar ook omdat ik dit een beetje aan zag komen...2x half uur voor niks in de auto gezeten..ik zou iemand anders ook voor gek verklaren hoor als die met een 3 maanden jonge baby naar een sintmusical gaat maar goed vriendief is nou eenmaal eigenwijs en had ons al opgegeven..hoop dat hij er van geleerd heeft...
@ Bos: Hmmm vreemd... @ Perfection: aahhh meid that sucks!! had 'm eerlijk gezegd wel posi verwacht! DIkke knuff voor jou!
hoop dat de HA je verder kan helpen, wel vreemd dat je ongi ineens zolang wegblijft! ik ben weer even weg, moet de laptop opnieuw opstarten
ik las trouwens in het blad kinderen. een vrouw was zwanger van een tweeling en bij acht weken geen hartslag. de gyn wilde curriteren maar ze wilde perse nog een echo (weekje later) was eigenlijk niet gebruikelijk maar kleine moeite. Toen zagen ze toch 1 hartje kloppen en moesten ze wachten tot het andere vruchtje werd afgestoten...week later deden ze nog een echo omdat er niks gebeurde toen klopte er twee hartjes...ze was gewoon wat minder ver zwanger dan ze dachten....aardig gek..zo zie je maar weer...geen overhaaste dingen beslissen en altijd je gevoel volgen..de gyn was wel erg geschrokken van het feit dat hij eigenlijk bijna twee gezonde kinderen had weggehaald
Heel vreemd dat je een nega hebt!! Had het ook niet verwacht.. Wij gaan even lekker Housie kijken Hier weer ongesteldheidskrampjes.. Hi hi ik denk dat mn blaasontsteking weer terug is! Morgen maar weer even urine brengen... en dat is 6!
jaa heel vreemd!!! lees net op internet dat je dezelfde symptomen hebt als je cyste heb.........dat zei een vriendin ook al!!
hee meiden ben weer thuis. alles is betaald dus dat scheelt weer. nu heel zuinig aan doen de rest van de maand. hopelijk lukt 't manlief morgen de babykamer verder klaar te krijgen. komt m'n zusje zaterdag verven. @perfectionn, wat jammer zeg! @bos, ik las laatst ook zo'n verhaal.. pff heavy zeg! ben moe... denk zo maar op bed. o ja net ook wat belachelijks hier. M'n zwager en schoonzusje hebben een kindje van een jaar. (volgens m'n zwager werd het wel tijd toen hij 30 was) nu wordt 't kind elke week van donderdag t/m zaterdag bij haar moeder gedumpt. Laatst waren we er voor zijn verjaardag toen hij 1 werd, was hij niet eens thuis maar bij z'n oma. Volgende week vieren we hier sinterklaas, belde ze net dat hij niet meekomt want hij is dan ook bij z'n oma. 'k Vind het zo belachelijk! z'n 1e sinterklaas en zouden 't vroeg vieren en hij kan hier wel boven slapen ofzo. 'k Denk dat we 'm 3x hebben gezien in totaal vanaf z'n geboorte en ze wonen hier 20 min. vandaan dus dat is 't probleem niet. snap dat niet hoor...
ben er toch nog ff, pff wat een zorgen brengen geld met zich mee zeg.. en dan moet je een weekend weg met het gevoel dat je helemaal geen geld hebt eigenlijk.. ik moet echt proberen in de kerstvakantie uren te krijgen voor de opvang omdat er dan veel mensen niet werken dus hopelijk kan ik dan 6 dagen werken in 2 weken dat tikt wel ff lekker aan. frank heeft dit jaar ook geen 2 weken vrij dus dan zit ik liever neit alleen thuis maar ook gewoon geld verdienen. het beste zou zijn als ik volgende week te horen krigj dat ik die baan krijg.. oh wat zou dat fijn zijn ik heb nog niks gepakt, ben net klaar met strijken, zonder stoom dus ging lekker snel maar niet heus.. doe ik morgen de spullen pakken ben helemaal gebroken. @ryanne ik moet eigenlijk nog ff de draagdoek van mum naar je toe brengen vanavond of morgen ochtend want ga niet meer de stad en en jij toch wel dit weekend?? @perfectio nbalen meid ik had het ook neit nega verwacht. waarom heb je neit gewacht tot morgen ochtend? ochtend urine is toch beter ?? @red jeetje waarom hebben ze dan een kind? voor de sier ofzow.. of voor de heb :S snap dat ook echt niet.. zeker neit op zulke dagen, snap best dat een kind bij zijn oma zoveel dagen is voor de rust als ze veel werken en het vermoeiend is voor hem om nog laat op gehaald te worden en weer vroeg gebracht moet worden maar verjaardag en sinterklaas.. vind ik raar @bos jeetje zal je maar gebeuren, zla zeker geschrokken zijn en echt een wonder voor dat stel wondertweeling
kim; als ik nu al 7/8 weken ben had ie echt wel posi moeten zijn!! maar goed, het maakt niet uit.... volgende keer beter *misschien weltrusteeeeee
hey hey alles goed hier?? wie is nu de eerste die met bevallen?? jee sorry dat ik zo weinig kom maar ik heb de laatste tijd geen hand vrij met julie. ze is zo onrustig kom nergens aan toe. ik ben vandaag met haar naar de fysio geweest omdat mijn zus zei dat ze zich zo overstrekt. en de fysio zei dat dat inderdaad zo is. ze wil teveel dingen die ze gewoon nog lang niet kan en ze krijgt teveel prikkels binnen omdat ze dat allemaakl wil zeg maar. (snappen jullie het nog) en daardoor huilt ze zosnel en veel en kan en wil ze niet in de box of zitzak. dus ik moet het een en ander aanpassen maar ik hoop dat ze dan wat rustiger wordt. ze ligt nu in bed in haar nieuwe bakerdoek (bos ik heb hem toch gekocht) oma hoe is het met jou? en hoe is het met alle kleintjes? mama's laten jullie je trouwens inenten tegen de m-griep?
@kim, bij hun is 't gewoon onzin... zij werkt 2 dagen per week, die dagen is hij thuis en hij werkt dan de weekenden ook nog, dus gewoon 5 dagen per week. (is taxichauffeur). maar nu door de feestdagen werkt zij meer, 5 dagen per week en dan moet 't kind gedumpt worden. vind ik belachelijk, lijkt me dat je kind toch voorgaat. En buiten dat... daarvoor brachten ze 'm ook al de weekenden weg zodat zij konden bijslapen. begin er dan gewoon niet aan. vervelend he die geldzorgen, hier is 't nu ook ff de vraag of we 't deze maand redden, naja doen ons best en meer kunnen we niet doen. auto is nu ook naar de garage maar dat mogen we verspreid betalen en wanneer 't ons uitkomt maar dat wil ik oook graag betaald hebben voor de kleine komt. @agneta, vervelend zeg dat ze zo onrustig is! hopelijk kunnen jullie wat oplossingen bedenken. ik kruip hier ook lekker onder de wol... tot morgen!