Is thuis, gaat rond kwart voor elf richting Pinokkio. Anders leg je hem achter de houten kratten als ie er niet is slaap lekker all
Ik gaf eerst 8 weken bv + nutriton daarna hypo van nutrilon en 4 schepjes op 150/5 en vond dat zo duur was 20 euro per 6 dagen kwijt ong toen ben ik nutrilon A.R gaan kopen is het oranje pak en daar zit de johannesbroodpitmeel al in verwerkt en is 2 euro goedkoper dan hypo en dan doe ik er nog maar 1 nutriton extra in dus dat scheelt wel en hypo deed ik toch alleen voor het lichtverteerbare en nu krijgt hij ookal wat andere dingen dat dat niets uitmaakt
Oh kolf je of geef je het met een lepel? Ik kolfde maar in de 8e week had ik bijna niks meer dus ben ik overgestapt en hier hielp met een lepel niet dan kwam nog alles eruit ik had nog graag bv willen blijven geven maar ging niet en was ook echt een gedoe zo vaak dat ding op mijn tiet nu ga ik slapen ECHT!!! lees morgen je reactie nog wel @ Ryanne is goed komt goed voor die tijd dan geef ik r meteen het adres waar het is want wij halen het morgen niet meer Weltrusten all
goedemorgen.. k heb niet echt bijgelezen,, joey vond de koffer erg mooi perfectionkeej dat had ik dus ook neit verwacht.. echt balen voor je..
goodmorning lady's, vroeg uit de veren vandaag!! nog beroerder als gister getver!! Gelukkig vandaag geen boodschappies doen hihihi! Lekker geslapen all???
gaby, neeee, ik ook aan de ene kant niet maar ook weer wel..agh volgende ronde(s) beter toch,,,,, voor de kerst gaat het sowieso niet meer lukken Hoe issie met jou?
Goedemorgen meiden, Ik kom jullie allemaal een hele fijne dag wensen. Ik zal wel weer meelezen en zo nu en dan reageren. Deze mail las is vanmorgen als eerste: Lieve vrienden en familie, Gisteren, bij de 'twintigwekenecho', werd duidelijk dat het hoofd van ons dochtertje te klein was. Vandaar dat Anna en ik vanmiddag samen naar het WKZ zijn gegaan en van een neuroloog meer informatie kregen. Deze meneer liet zien dat het meisje, behalve zeer levendig en gaaf, geen gesloten hoofdje heeft. Dat wil zeggen dat ons kindje niet levensvatbaar is na haar geboorte. Morgen zal er nogmaals een echo plaatsvinden waarna er een gesprek zal zijn met een arts en een verpleegkundige. Het extra wrange is namelijk dat Anna niet geopereerd kan worden en het meisje zal moeten baren. Anna zal zaterdag beginnen met medicatie. Mocht de bevalling maandag niet slagen, zal Anna dinsdag alsnog moeten bevallen. Daarna zullen wij, samen met Sara en Max, afscheid nemen en ons dochterje in het UMC laten cremeren. Het spijt ons zeer jullie dit te moeten vertellen. Wij gaan met z'n vieren een zware week beleven en willen graag dat jullie dit van ons horen. Behalve het verdriet, voelen wij hoe intens gelukkig wij zijn met Sara en Max! Zij leven intens mee en doen het geweldig. Tot slot: veel dank aan iedereen die zó hartverwarmend hebben meegeleefd en zich samen met ons verheugden op ons kind. De wetenschap dat zij zo welkom was, maakt het verlies dragelijker. Veel liefs, Anna en Rik. Heftig he? Oh jah, woensdag vroeg er iemand wanneer wij ongeveer gaan trouwen, toen zei ik dat ik het er nog wel eens met Daan over ging hebben. nou dat heb ik gedaan hoor... En t wordt over 10 jaar ofzo. hahahaha Als onze kindjes kunnen lopen, we genoeg geld gespaard hebben, de familiefetes zijn afgenomen..... hahahaha Ik kreeg gister al een smsje met als afzender: je as mannentje over 10 jaar. hahhahaa
TJESUS wat een heftige mail!!! ik zit het echt met tranen te lezen!! dit is toch verschrikkelijk!!! het leven zit dan zo oneerlijk in elkaar!! jeetje over kippenvel!!!!!
goeiemorgen! @perfection, ik had ook allang getest! hm lees net dat hij nega is... jammer!!! @Yvi, fijn dat het geslaagd was @bos, Nee lars zal nog niet veel meekrijgen van sinterklaas haha maar ach doe je vriendlief een plezier toch o lees net dat lars het niet zo leuk vond @kim, pff 500 euro, kan het niet in termijnen? lekker zo aan het eind van het jaar.. komende maanden zijn al duur! Ik duim ook voor je. @Kristel, jeetje grote meid al! Ze word dan rond haar achtste getest denk ik? Of kan dat nu bij baby's al? Zou wel heel fijn zijn als je er vroeg bij bent ook voor haar want een pretje is het niet ..gelukkig kun jij je erin verplaatsen! Waar merk jij het allemaal aan? Is het erg erfelijk eigenlijk? Dus nu moet je alsnog tot de 6 maanden wachten en dan weer hetzelfde geven? @red, pff belachelijk zeg.. waarom neem je dan een kind? @agneta, ik zou idd ook even in de gaten houden of het geen allergieen zijn. Wij hebben ons woensdag laten ineenten. Ik heb wel flinke pijn in mijn arm nog steeds. @kim, succes met je sollicitaties en veel plezier op jullie weekend! @all, Ik vond vanmorgen een kaartje op de tafel van vriendlief , waarop stond dat hij me een supermama en vriendin vindt en dat hij trots op me is en van me houdt *smelt*
@debby, wat heftig! Echt verschrikkelijk !! en dan ook nog moeten bevallen terwijl je er niks voor terug krijgt.... dat arme meisje.. echt oneerlijk zijn sommige dingen
@ Perfectionn: Ach wel ja, dan zijn we er iedergeval zeker van dat we bij elkaar blijven. hahahaha Ik lees net dat je nega getest hebt, balen meid. Ik zag net dat je ook al in ronde 13 zit... Pfff zwaar hoor! @ Emma: Ahhhh wat lief! zwijmel... was die van mij maar eens zo romantisch. hihihi Ik heb echt een droogkloot wat dat aan gaat.
deb; jaa daar heb je absoluut gelijk in tsja ronde 13 alweer.....we blijven vrolijk hoor! wel eventjes ka uu tee maar okey, op naar de volgende ronde! eerst maar de bezoekje ha
@ Perfectionn: Wordt dit je eerste afspraak bij de dokter hierover? Ik heb een tijdje niet meegelezen.
@debby, ja ide van mij is op zich wel romantisch, maar valentijnsdag heeft hij dan weer niks mee. Dan krijg ik waarschijnlijjk ook geen kaartje. Wel gaan we meestal (op mijn aandringen) uit eten ofzoiets. Moet je werken vandaag? Over 10 jaar trouwen, dan is het meer een soort jubileum feest Wij gaan ook trouwen..ooit haha. Maar dat gaat ook nog wel eventjes duren denk ik, ik heb ook geen haast. ik zal even makeupje op doen etc., ontbijtje is op
debby; jaa eerste afspraak! erg spannend, en eigenlijk zie ik er best tegenop, had gewild dat het bij ons ook binnen een jaar was gelukt...
@ Emma: Groot gelijk heeft hij. Romantiek moet uit jezelf komen en niet vanuit de maatschappij georganiseerd. hahahaha dat zou wel gaaf zijn dat we op ons 12 1/2 jarig samen zijn gaan trouwen. Misschien dat ik dat wel voor ga stellen. Dat zou over 9 jaar zijn. hahahaa @ Perfectionn: Ja, kan me voorstellen dat je er tegen op ziet. Maar wie weet is het iets kleins en zijn jullie zo geholpen.