Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Agneta: Hoe bedoel je onrustig? huilerig?
    Met Levi gaat alles goed, ik ga maandag wel even naar de huisarts omdat er een aantal kleine dingetjes zijn. Hij poept vaak maar 1 x in de 4 dagen, heeft al 3 weken een loopneusje, geeft ineens terug terwijl hij dat nooit gedaan heeft, drinkt niet meer zijn hele flesje leeg... dus even voor de zekerheid na laten kijken.
    Maar hij is super vrolijk en groeit als kool. hihihi :)

@ Juffie: Zou kunnen dat het oefenweeen waren. Mijn vk zei toen ik een beetje bloedverlies had aan het einde van mijn zwangerschap dat het iets kon betekenen of helemaal niets. Er valt weinig over te zeggen omdat elk lichaam anders is.

2. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    debbie ok wat gek dat hij nu wat terug geeft enzo.
    julie wil de hele tijd bij je zitten en wil zichzelf niet vermaken
    ze wil niet in de box niet in de zitzak dan gaat ze huilen en blijft huilen. ik ben gister bij de fysio geweest en ze is overprikkeld en overstrekt zich. dus we moeten nu wat oefeningen met haar doen. maar verder is ze een schatje haha

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hihihi Gelukkig maar! :)
    Wat voor'n oefeningen kun je daarvoor doen dan?

4. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    we moeten haar beentjes bewegen als een soort fiets beweging
    zeg maar en haar beentjes ronddraaien zorgen dat ze zich zo min mogelijk lang maakt want als ze zich langmaakt maakt ze zich helemaal stijf en hard en wil of kan ze niet meer terug.

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Zo mn man heeft een taakje doorgemaild, even wat kerstspullen scoren bij de Xenos, we mogen daar nog voor 30 euro spullen uitzoeken.. Ik denk dat hij een kerstboom mee naar huis neemt :D We hebben er zo'n zin in, ons eerste echte huis met kerstboom :D (Stom eigenlijk dat we dat zo leuk vinden, maar okey..)

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden
    alles is gepakt dus kwam nog ff mee kletsen :D

@debby jeetje wat heftig, bah moet er niet aan denken :(
    over 10 jaar pas.. haha dan is bonaire als overstroomd whaha :p

@emma ah wat lief van je vriend. daar kan je nou mee wakker worden he
    het was nader inzien 646 euro dus.. maar daar meot frank de helft van betalen en zijn ex de andere dus dat betekend dat we deze maand het geld van de huurders kwijt zijn aan essent :( maar ja het zij zo ik heb me er al bij neergelegd kan er toch niks aan doen..

@dreamer oh daar zit je lekker mee met een voedsel vergifteging :( voel je je nu weer wat beter?

@juffie hopelijk is het geen bo maar gewoon iets wat te maken heeft met de bevalling..

@ryanne oh leuk een sinterklaas feestje :D draagdoek ligt bij jouw nu.

@ de rest goeiemorgen ;)

wat een verhuizing zeg.. de halve kamer staat heir vol met tassen en spullen.. echt niet normaal wat er mee gaat voor een weekend..
    we hebben er wel zin in, moeten zo nog de auto bij de garage ophalen om half 2 en dan kunnen we gaan rijden. staan we vanochtend bij de garage start mijn twingo weer niet :S moesten ze me aanduwen whaha.. moet echt een nieuwe accu in.
    ik ga er vandoor, fijn weekend allemaal doegg

7. juffie2008

Wat een irritante digitale folder hebben die gasten zeg!! Daar moeten ze echt wat aan doen hoor, je kan niet eens even normaal inzoomen zonder dat je hele scherm beweegt :(

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: 10 sollicitaties! wow dat moet goedkomen meid! ik ga zeker voor je meeduimen! haha hele volksverhuizing hé? en dat voor een weekendje :p
    Geniet ervan meid!

@ Perfection: Nog beroerder? gets! beterschap hoor!

@ Debby: Tjee ik krijg echt kippenvel van het verhaal! echt heel heftig!
    hahaha over 10 jaar pas trouwen :p hier exact dezelfde tijden gisteravond en vanmorgen, vanmorgen heb ik het flesje kunnen rekken tot 6!

@ Emma: wat een superlief briefje zeg van je vriend :D

@ Ryanne: Wat leuk dat ze sinterklaas vieren op de opvang! werkse nog ff vandaag! Kan F. dat Dimara even leren dat langslapen?? hier was het gisteravond 22.30 uur en vanmorgen 6 uur :( haha geweldige droom over Levi :p

@ Dreamer: Hé bah voedselvergiftiging... Beterschap meid!

@ Juffie: Toch oefenweeën zo te lezen...

Ik ga zo even met Dimara naar het inloopspreekuur op t cb, ben benieuwd wat ze nu weegt en heb wat vraagjes! zo zit er af en toe nog wat opgedroogd pus in haar naveltje, en heb ik het idee dat haar schedeltje niet helemaal mooi rond is :(

ze voelt de hele ochtend al wat warm aan en heb haar net getempt en de thermometers gaven iets verhoging aan, maar ga straks even een goeie thermometer halen want ik heb heb er nu dus 2 die met 6x tempen 5 verschillende temperaturen varierend van 36,8 tot 37,8 aangeven :( klopt dus geen r**t van!

9. juffie2008

@ Mum

Irritant dat geen 1 thermometer de juiste aangeeft ;) of ja je weet niet welke de juiste is.. Misschien kunnen ze bij het CB tempen?

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: tja zou misschien kunnen maar ze is op zich niet heel anders dan normaal! ze heeft wat rode wangetjes en gloeit een beetje op haar bolletje! ik verwacht ook geen megaverhoging hoor, anders zou ik nu ook niet met haar naar buiten gaan!

owww trouwens IK BEN OOK EEN TROTSE MAMA :D
    Dimara rolde vanmorgen helemaal zelf vanaf haar buikje op haar rug!!! knapperd!

ik ben er vandoor even naar het cb, weet niet of ik er daarna nog ben wat moet om 14.00 uur bij t uwv zijn! :(

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Agneta: Ahhh jah das zielig. Nou hopelijk helpt het.

@ Juffie: Ohhh wat leuk! Ik vind kerst ook leuk hoor, Je huisje lekker gezellig maken enz. En vooral julli eerste eigen kerst en dan ook nog eens met een kleintje.
    Het is ook wel handig om het nu al op te zetten, anders komt er waarschijnlijk niets meer van.

@ Kim: Heej meid, wat las ik nouheb je 10 sollicitaties lopen? Heel erg veel plezier van het weekend.

@ Mum: Ik heb t ook kunnen rekken tot dat ik helemaal klaar was tot 06.15 dus. Ik vind t zo vreemd want eerst sliep hij veel beter door, misschien toch omdat hij onze wekkers hoort.
    Groot gelijk dat je even langs het cb gaat. Ik moet maandag ochtend toch en 's middags naar de ha anders had ik ook even binnen gelopen. Ben zo benieuwd hoe zwaar Levi is. Pfff Bullebak!

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Rolt ze nu al?!? Goed hoor! Levi wilt alleen maar zelf zitten... maar dat gaat nogal wiebelig.

13. juffie2008

Gaaf hoor om te horen dat die kleintjes zo snel groot worden.. Snik snik dan gaat het baby baby er ook al weer een beetje vanaf of niet?

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Juffie: Nou inderdaad Levi lijkt wel een peuter!

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Maar ik moet zeggen dat het me ook geweldig lijkt om Levi te zien lopen en lekker samen naar de kinderboederij enz... hihihi

16. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    juffie het baby baby gaat er ontzettend snel vanaf. dus als jullie pulletje er is moet je echt zo super gaan genieten!!

17. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    debbie ik niet hoor. ik moet er niet aan denken dat julie al zou kunnen lopen. ik vind het echt heerlijk zo. zo lekker klein en nog lekker bij je zitten.

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hihihi Ja, ieder zo zijn ding.
    Ik denk dat dat iedere fase wat moois en leuks heeft.

19. juffie2008

Nou niet veel leuks gevonden in onze eigen berging hahah.. Een paar kookboeken maar niet degene die ik zocht, en nog wat dennenappels..

Nuz it ik ff lekker pepernootjes te eten en dan zometeen maar eventjes het huisje uit.. Vanmiddag toch maar weer eventjes een slaapje doen gister niet van gekomen maar dan ben ik savonds zo suf...

20. juffie2008

Ik zocht mn kleding van voor de zwangerschap, kan ik het even wassen en weer in de kast gaan leggen maar kan er niet bij.. Een te dik bukkie hahah! Johan moet morgen die tassen maar even uit de berging tillen.. Ik kwam nog wel 30 handtasjes tegen.. Maar heb ik nu niet erg veel behoefte aan..

Deel Deze Pagina