het is ook zo elke fase heeft zijn charme. eerst dacht ik nee niet groter worden want dat baby baby is zooo schattig maar nu ze wat groter is en zo lacht denk ik ohh dit is ook zooo leuk. en straks als ze kan zitten en haar handjes naar je uitsteken is ook zo lief dus je hebt helemaal gelijk. haha
juffie een te dikke buik hihi. ben je hem al zat? ik was hem niet zat ik vond het heerlijk. het enige was dat ik niet bij me voeten kom om mijn nagels te lakken enzo en scheren dat zag er volgens mij ook niet uit hihi
heb nog ff snel een speelkleed op intertoys online besteld, want had geen tijd meer om naar de stad te gaan en ander smeot mijn oma morgen gaan. die wil meebetalen eraan. op www.intertoys.nl (folder) staat het speelkleed met muziekbeertje en spiegel van 80 euro afgeprijsd naar 40 dus dat kunnen we niet laten liggen en zoiets heeft hij nog niet en is wel handig voor op de grond. misschien een tip, want zijn normaal heel duur die dingen. loopt nog tot morgen we gaan nu de auto ophalen hopelijk is die optijd af @mum ayden heeft dat een keertje gedaan toen hij 2 weken was haha schrok me rot maar dat komt omdat hu hoofdje zo zwaar is als ze maar lang genoeg hangen naar een kant dan rollen ze wel haha.. maar dan nog leren terug rollen haha dat is iets wat er nog niet inzit haha hoe ging het op het uwv of was dat neit vanochtend (kan zijn dat ik er over heen heb gelezen)
Ik ben die buik niet zat maar alle ongemakken wel! Dus gewoon niet lekker in mn vel zitten door alles. Maar daar kan die dikke buik niks aan doen.. Ik krijg wel altijd kippenvel als mn man stiekem mn buik streelt.. Hij denkt dat ik dan slaap en dan gaat ie stiekem met de baby spelen.. Soms slaap ik ook echt maar ik voel dan zijn warme hand op mn buik. Dat ga ik straks wel missen denk ik.. Nou ik ga even de flort op! Tot straks meiden!
ahh kim dat speelkleed is leuk!! en indd niet duur!tjsa nie dat ik er iets aan heb haha! Wij hebben wel een wippertje van fisher price, met trilfunctie! die was van 70 naar 30 afgeprijsd wou ik ook niet laten liggen stom of niet..... juffie; misschien een handtassen winkel beginnen? hahahahaha zoo hee 30 handtasjes! ik zit nog niet eens op de helft
@debby: jemig zeg wat heftig...zat het ook met kippenvel te lezen zeg.... haha over tien jaar is ook een leuk vooruitzicht..hier denk ook pas over een jaar of tien hoor haha.. @kim: veel fun (ook al ben je al weg) @agneta: jee praat eens terug joh op msn @perfection: oh lekker handig dan..stom dat je ook niet vast een afspraak kunt maken.. @juffie: al leuke dingen gezien bij de action. @mum: handig zo'n termometer haha. zo knappe meid heb je hoor @ryanne: zo die slaapt lang lekker hoor....mini winterslaap @oma: oh bah ziek maar uit dan hoop dat het allemaal snel weer binnen blijft.
@kim. die is leuk he..had hem ook gezien. wij hebben dat ding voorop de folder dat 4 in 1 loopauto van winnie de pooh voor 40 euro.
Hoi meiden, hoe gaat het hier?? Twas echt teveel om bij te lezen. Zit nu op stage en heb daar eigenlijk geen tijd voor.. xx
Hey kletskousen.. net ff bijgelezen maar jullie praten teveel hoor ik kan het allemaal niet bijhouden. Boef is nog binnen maar ik hoop zooo dat ie dit weekend komt want alles gaat weer steeds moeilijker. Heb zo'n last van me kuiten die spieren staan helemaal strak, kan niet staan niet lopen ongeveer . Nu zit ik nog meer aan huis gekluisterd en ik wou nog een paar dingetjes halen! Mannetje masseert telkens me benen maar na 5 mins is het weer terug grr. Vandaag is het gelukkig wel wat minder dan gisteren. Het is ook zoo koud vandaag en het hagelde hier net enorm @ Juffie hier ook iedere nacht en ochtend wat voorweeën. Komt nog door het indalen, misschien bij jou ook? En slijmverlies neemt ook toe ja. @ Kim fijn weekend!!! Zonde van 't geld maar helaas niks aan te doen he.. Denk van het weekend nog ff aan me, misschien helpt het voor de bevalling @ Mum succes alvast bij het UWV, en.. houdoe (ik had veel brabantse collega's! ) @ Dreamer veel beterschap, echt vervelend dat het er aan alle kanten uitkomt. Verwen jezelf maar vandaag. Mannetje ook last, of heeft ie het niet op? @ Ryanne dat is ook niet leuk dat ze precies dezelfde naam hebben gekozen! Terwijl F. niet veel voorkomt vooral niet met die streepjes. @ Perfection balen van de nega test.. denk dat je cyclus wat in de war is (wat dreamer zegt). Klachten kun je hebben van een cyste, maar ook gewoon van pms bijvoorbeeld. Ik voelde me vaak hartstikke zwanger maar had gewoon enorme pms.. @ Debby pff wat een heftig verhaal. Zo blijkt het maar weer een wonder om 'gewoon' een gezond kind te krijgen. Is Levi al zo groot dat ie een peuter lijkt? @ Agneta vervelend dat Julie zo spuugt.. kan je snel naar de osteopaat? Zal vast wel helpen, heb er nu zovel goede verhalen over gehoord! Ik ga zo maar een eitje bakken
@dees: vervelend zeg dat je niet kan genieten van de laatste weken...niet eerlijk dat een zwangerschap zo zwaar kan zijn he...als ik zulke verhalen hoor en lees besef ik hoeveel ik nog deed en kon op het eind...succes ik duim dat de kleine man snel komt...
dees; ben je er helemaal klaar mee? kan me wel voorstellen hoor, vriendin van mij is ook aan het einde die is het spuugzat! er komen natuurlijk iedere dag meer kwaaltjes(tenminste wat je beschrijft zere benen) bij of niet? denk dat de beeb nog veel te lekker bij jou zit hihi!!! verder gaat wel alles goed? Jaa ik denk dat het helemaal in de war is.....tja het is even afwachten, en dan hopen op meer duidelijkheid, het is toch raar want normaal had ik altijd normale cyclus!! altijd regelmatig en nu niet! dus jij had eigenlijk ook steeds de zwschap kwaaltjes en bleek helemaal niet zwanger te zijn?
nen; jaa zo irritant! geduld begint op te raken nee wel voor de mk, maar verder niet. best raar want nu moet ik deze ha alles uit gaan leggen, ik ken die man niet, terwijl ik me bij mn ander ha heerlijk op mn gemak voelde....zal hier eerst wel anders zijn denk ik..
dees balen dat je het zo zwaar hebt aan het eind. maar vind je de tijd niet hard gegaan? ik hoop voor je dat jullie kleine man dit weekend komt ben ook wel benieuwd naar hem
Ja ik ben het wel zat ik probeer er wel gewoon nog het beste van te maken de laatste dagen (weken?), maar ik blijf het jammer vinden dat ik niet echt heb kunnen genieten van de zwangerschap. Het was zo'n enorm wonder dat ik ineens zwanger was en had het me zo mooi voorgesteld nou vanaf week 5 was het ellende eigenlijk. Maar ben nog wel supergelukkig met boeffie hoor en mijn man ook uiteraard.. @ perfection nou je lichaam kan plotseling veranderen, had ik begin dit jaar ook en ik was erg regelmatig. Plotseling was ik ontregeld, en ik weet ook nog steeds niet waarom (werd uiteindelijk wel ongesteld, maar een stuk later). Ik voelde me vaak zwanger was veel misselijk telkens, grote borsten enzo. En toen ik echt zwanger was viel het enorm mee.. @ Nen druk op je stage?