Hai meiden, Nou alle winkels zijn weer leeg, en ik ben doodop!!! @ Desiree Vervelend dat je zo'n last hebt van je kuiten! Kuiten herken ik niet, maar benen wel.. Boefje en Pulletje moeten nu gewoon ff zich opstellen in een rij van 2 HUp eruit jullie Ik ga even een uurtje slapen sorry, maar anders ben ik straks niks waard! Ciao
Stil hier zeg.. zit ik hier eens met dit pleuresweer, is iedereen wat anders aan het doen heb net maar kaarsjes aangestoken, buiten hagelt het het echt hard, heerlijk binnen zo Wat gaan jullie dit weekend doen? Ik ga maar cakejes bakken.. een box bestellen hoop ik.. en verder de tijd uitzitten.. grr.. @ Juffie doe maar lekker rusten.. doe ik 's avonds altijd, heerlijk zo aan het einde, dan heb je veel rust nodig denk ik.. ik slaap ook wel zo'n 14 uur op een dag nu hoor. Wat heb je gekocht? PULLIE EN BOEF, ERUIT KOMEN! HET IS GENOEG GEWEEST!! 8)
@ perfectionn, waar in friesland moet je naartoe? @ all, jemig wat een weer he? Tis hier al een half uur donker!!!
@ Desiree Ik ga Pulletje omlaag duwen Heheh Ben benieuwd of Boefje en Pulletje een beetje tegelijkertijd komen Ennuhh of Pulletje een meisje of jongetje is.. dat vind ik nu ook echt irritant worden Ik wil het weten aarghh!!!
Meiden, ik ga maar eens afsluiten en naar huis. Bahhhh wat een weer!!! Eerst hier in Sneek op de fiets en straks ook nog in leeuwarden. Hopelijk ben ik niet doorweekt als ik thuis kom. MOet namelijk ook nog boodschappen halen! Ben straks wel weer online Liefssss
@ Nen bah met dit weer naar buiten toe.. succes straks! Hier is het ook alweer ff donker, vreselijk! @ Juffie haha dat probeer ik ook wel eens om hem naar beneden te duwen.. krijg soms geen respons, een andere keer een trap tegen me ribben. Jaja we gaan er van uit dat Pulletje een jongen is, maar misschien is het toch wel een meisje! Spannend! Zou wel grappig zijn als ze op dezelfde dag komen
Ha meiden, ik heb niet bijgelezen, mijn hoofd staat er ff niet naar! mijn eerste hondje (woont bij mijn moeder) is ziek en heel erg verzwakt! ik ben bang dat ze het niet gaat halen! eerst dat gesprek gehad bij t uwv waar ik al niet vrolijk van werd en nu dit! pfff ik hoop zo dat ze gewoon weer opknapt!!
O jee je moet gelijk gaan solliciteren enzo?? Zielig voor het hondje hoe oud is het beestje? Hoe ging het bij het CB met Dimara?
Ik ga er vandoor, mannetje is er en wilt uiteraard op zijn pc. Fijn weekend allemaal ik weet niet of ik online kom
Hey, Ja inderdaad je hebt gelijk, het is inderdaad ons leven. En ja, het is echt wel heftig, en heel moeilijk als je familie, en dan nog diegene dat het dichtste bij je staan, wat in mijn geval dus mijn ouders zijn, je tegenwerken. Voor mij is dit nu echt wel geschikt, aangezien we er beide zowel op financieel gebied, we zijn niet rijk, maar zeker ook niet arm, als op emotioneel en relationeel gebied er klaar voor zijn. En ja, je hebt de nagel op de kop geslagen, dat is het juist, ik hoop echt dat het contact met men moeder niet verslechterd, aangezien zij echt heel erg goed voor mij is op dit moment, en ik na de moeilijke relatie met mijn ex vriendje waarmee ik 2 jaar ben samengeweest, en ook heel veel pijn aan men ouders en vooral aan men moeder heb aangedaan, gaat het nu EINDELIJK eens van een leien dakje, alles gaat echt super goed en het zou zo spijtig zijn moest dit, doordat ik een droom wil realiseren, het contact opnieuw slecht gaan!
hey hey ben net boodschappen wezen doen en wat een kl*te weer zeg met die wind en regen en de kleine met een kar wordt er niet goed van. ze ligt nu weer lekker te slapen. mum ik hoop dat je hondje weer beter word!
@ Deb: Ben ook benieuwd hoe zwaar Levi is! Dimara sliep eerst ook veel beter door! meestal tot half8/ 8 uur maar t lijkt wel of ze steeds vroeger wakker wordt (en hier geen wekkers rond dat tijdstip) En tja rollen, ze lag op haar buik trok haar beentje op en zette zich af, toen lag ze ineens op haar rug! klinkt als een kl*teklusje wat je vanmiddag moest doen! @ Juffie: haha die handtasjes ga je waarschijnlijk ook niet veel meer gebruiken, althans ik niet de enige tas die ik gebruik is de luiertas @ Kim: Je zal t wel niet meer lezen maar ik moest vanmiddag pas naar t UWV, zeikgesprek maar ja! en t was wel echt de bedoeling dat ze om zou rollen ze zette geen vaart door haar hoofdje om te gooien maar ze duwde zich echt om met haar beentje! lijkt me idd schrikken als een baby van 2 weken dat ineens doet hihi @ Dees: Even een hele dikke knuffel voor jou meid! je hebt het niet makkelijk zo op t eind! nog even en dat is jullie kleine vent er! ik ga weer heel hard duimen dat ie snel komt! @ Nouchi: heftig zeg! ik kan je alleen maar adviseren om je hart en je verstand te gebruiken! jullie weten wat jullie willen en of het verstandig is om nu aan een kindje te beginnen @ Dees: Jeps moet vanaf 7 December gaan solliciteren 2x per week ze is 12,5 jaar oud... een kruising jack russel X whippet, zie ze nog als pup door de gang huppelen! op het CB ging het wel goed ze weegt nu 6130 gram en ze hebben haar naveltje aangestipt! fijn weekend meid @ Agneta: thnx meid!
mum erg is dat he als je hondje ouder wordt en aftakeld. mijn jack russel is nu 11 en moet er niet aan denken dat ie er straks misschien niet meer is. jeetje wat groeit dimara hard zeg! ik was vorige week bij het cb en julie weegt nog maar 4800 gram.
@ Agneta: ja Dimara groeit idd erg hard het ergste is dat ze niet eens echt aan het aftakelen is! ze is eigenlijk nog heel fief en als ze een kat ziet lopen buiten kan ze er nog keihard achteraan rennen! maar ze is nu loops en ze vloeit heel veel en daar lijkt ze heel zwak van te worden, ze geeft over en is aan de Diarree... nu heeft ze dit laatst ook 2 dagen gehad en toen is ze weer helemaal opgeknapt dus mijn moeder wil nog even tot morgen afwachten met de dierenarts bellen... ze lijkt geen pijn te hebben, normaal is het een snelle pieperd namelijk en nu horen we haar niet!
mum ok dus waarschijnlijk gaat het straks weer beter dan. ik dacht dat ze echt aftekelde. ik hoop echt voor je dat ze weer snel de oude is.
debby: wat heftig voor je collega zeg.. emma: ah wat lief van je mannetje perfection: wanneer ga je naar de huisarts... oh lees net dat t nog niet gaat. dreamer: vervelend dat je voedselvergiftiging hebt. juffie: hoop niet voor je dat je weer blaasontsteking hebt zeg.. jij hebt dat ook al wel vaak gehad of niet. agneta: zielig voor julie.. hopelijk helpen de oefeningen haar een beetje.. mum: hoe was t bij de cb? juffie: 30 handtassen jeetje! nouchi: welkom hier.. en jeetje wat een verhaal zeg.. ik zou zeggen doe wat jij denkt dat goed is. ook al geeft je moeder je ander advies... dat zou ik in ieder geval doen, mum: hoop dat je hondje snel opknapt!!