Zo meiden, Heerlijk even kort geslapen.. Nu staat het beenhammetje in de oven, de aardappeltjes en ik heb een heerlijk salade gemaakt.. Vanavond gaan we een dvdtje kijken die ik heb gekocht. Had 3 dvds voor 25 euro, sjakie en de chocofabriek, batman en 10 0000 bc. Die laatste gaan we als eerste kijken. Bij de xenos had ik dus gordijnen teruggebracht en het volgende mee naar huis genomen: candystokjes voor in de kerstboom, goude en rode slingers voor in de kerstboom een simpsons adventskalender voor mn man, een snoeptrommel, kaarsjes in de vorm van sneeuwpopjes (voor mn moeder) en kaneelstokjes, wat lintjes en dat was het wel weer.. Ach ik ben tasjes verslaafd!
Ohja morgenochtend gaan we de kerstboom kopen!!! Ennuhh we gaan bij de Lidl dan even boodschappen doen..
ff vraagje.. las net op de verpakking van de puregon dat als je een ampul al 1x gebruikt heb (ik kan er 2x van spuiten) je hem binnen 28 dagen op moet maken.. deze was nog van de vorige icsi.. dus al lang over de 28 dagen heen.. zou dit heel erg zijn? want heb hem dus wel opgespoten...
@Nouchi: ik zeg volg je gevoel en laat je niet tegenhouden door je ouders/moeder..als julie vinden dat je er klaar voor bent is het toch goed....mijn vader riep ook altijd je bent nog jong...nou geloof me hij is dol op zijn kleinzoon... @mum: bah was geen leuk gesprek dus? hoop dat je hondje beter word meid @agneta: daarom ga ik dus geen boodschappen doen met lars haha..ik ga altijd op zaterdag als vriendlief thuis is.. @het weer: euh....ik heb een wandeling gemaakt van 3 kwartier naar mijn ouders...het waaide heel hard dus ben echt uitgewaaid maar de zon scheen en het was best lekker..nu niet meer het regent weer heel hard...wilde eigenlijk nog boodschappen doen vandaag maar doe het morgenochtend wel. @gaby: euh...het staat er niet voor niks op denk ik...misschien ff navragen morgen of maandag bij de gyn...
bos: k heb de apotheel van t radboud gebeld.. en ze zijn nu in overleg als t goed is.. ben een telefoontje aan t afwachten.. hoop dat ze snel terug belt.. want moet over 15 minuten weg..
@ Gaby: t zal toch niet zoveel kwaad kunnen? maar t staat er idd niet voor niks op! @ Bos: Nee niet echt! moet dus vanaf 7 dec al 2 sollicitaties per week gaan doen, vraag me nu al af waar ik die vacatures zoeken moet, want die zijn gewoonweg niet te vinden voor 16 uur-18 uur (2 dagen dus) en als ik binnen 3 maanden geen werk heb gevonden op mijn niveau moet ik een baan als toiletjuffrouw nog wel aannemen anders zetten ze mijn ww uitkering stop! en als ik binnen 3 maanden geen baan heb hoeven ze geen rekening te houden met mijn wensen wat betreft kinderopvang, dan zou ik ook een baan aan moeten nemen waarbij de uren verdeeld zijn over 7 dagen bijvoorbeeld en zo word ik dus verplicht om Dimara naar het kdv te brengen (anders gooien ze me wederom uit de ww) én als ik een baan aangeboden krijg waarvoor ik 3 uur per dag moet reizen moet ik die ook aannemen (tenminste de lange reistijd is geen goede reden om de baan af te ketsen) Grrrr!! Jij lekker uitgewaaid dus! ik vanmiddag ook op weg naar het cb, vond de wind wel een beetje snijdend koud!
mum wat een idiote regels! dus eigenlijk moet je gewoon elke baan aannemen die je tegenkomt als ik het zo hoor. ze denken er niet eens aan dat je net moeder ent geworden!
@ Agneta: nee idd! ja voorlopig heb ik nog wat speling wat betreft die regeltjes maar vanaf dat ik 3 maanden in de ww zit gaan ze moeilijk doen! en idd ze houden er geen rekening mee dat ik net moeder ben geworden, hij heeft niet eens gevraagd of alles goed is gegaan tijdens de bevalling of zoiets... en hij had het erover dat mijn cv binnen een week bijgewerkt moest zijn op de site, nou heb hem maar even verteld dat ik dat niet van plan was omdat ik tot 7 december nog gewoon verlof heb! en dat ik na 7 december wel eens aan de slag ga ermee!
pfff wat denken ze wel niet daar zeg! er zijn zoveel mensen die nog nooit gewerkt hebben (niet dat mij dat verder wat uitmaakt) maar dan gaan ze zeuren tegen jou terwijl jij gewoon altijd werkte en nu net een kleintje hebt gekregen dat je zo snel mogelijk moet gaan werken! en dat in je verlof. belachelijk!
@ Agneta: Ja ik wil ook wel zo snel mogelijk weer aan de slag (naja voor het geld in ieder geval) maar die achterlijke regeltjes!
ja ik snap je. maar mag je dan niet gewoon rustig op je gemakkie en op je eigen tempo een baan zoeken.
@ Agneta: Nee blijkbaar niet nee hoop maar dat ik gewoon snel een leuke baan vind voor 2 daagjes, ben ik van het hele gezeik af! Huilt Julie trouwens al met tranen?
ik hoop met je mee? watvoor baan zoek je? ja julie huilt al met traantjes zo zielig als ze dat heeft. vind ik zieliger dan zonder traantjes. en dimara?
Nee Dimara huilt nog niet met tranen, daarintegen loopt er wel altijd een traan uit haar oogje als ze een flesje krijgt... lijkt me idd ook sneu om te zien! Dimara is daar laat in heb ik het idee, terwijl ze met de rest zo vlug is! Ik denk dat ik het liefst iets administratiefs doe, dat is ook vrij breed dus meer kans op een baan...
ah een traantje tijdens de fles wat lief. is ze al bezig met kijken naar haar handjes? een administratieve baan lijkt me ook leuk je wilt 2 dagen werken?
hee meiden hoest hier? hier druk gewerkt hoewel ik druk was met van alles en niets... pff... naja toch nog wat gedaan in elk geval Bekken deed vanmiddag ook erg pijn, nu lekker rustig aan. Ze zijn hier boven met de slaapkamers bezig, nieuwe deuren plaatsen enzo. Straks maar 's kijken of 't wat wordt. Voel me beetje stresserig ofzo... bang dat 't niet goed komt en t moet nu een keertje klaar. Was nog ff bij de action maar daar was het smoordruk... ben maar snel weggegaan, werd er alleen maar crazy van. @Mum, balen zeg! hopelijk vind je snel wat! hmm.... volgens mij heb ik last van zwangerschapsdementie... kan me niet meer herinneren wat ik heb gelezen.
@ Agneta: ja ze kijkt idd al naar haar handjes (al een tijdje eigenlijk) en als ze tegen mijn benen aanligt (als ik die in een 3hoek zet zeg maar) dan zit ze ook haar voetjes al helemaal te bestuderen! Ik wil inderdaad 2 dagen gaan werken! @ Red: idd lekker rustig aan doen met je bekken hoor!