@mum, ja 'k doe 't lekker rustig aan. Heb trouwens gisteren ook nog een buikfoto geplaatst. Krijg ze momenteel ff niet duidelijker. Deze is van afgelopen maandag dus precies 28 weken. Volgens mij heb ik nog een redelijk bescheiden buik.
Filmpje was leuk Nu nog eventjes tv kijken en dan maar weer slapen Heerlijk!! Hopelijk vannacht geen voorweeen...
@Perfection: wij gaan voor kid, iui-d. Met KID wordt over het algemeen gewoon bedoeld zwanger worden met behulp van donorzaad. En IUI is een vruchtbaarheidsbehandeling (de D staat voor donorzaad) @weet niet meer wie het vroeg, maar manlief heeft het niet gegeten en is dus niet ziek geworden gelukkig. Voel me nog steeds zwaar belabberd. Heb ook al 3 nachten niet geslapen en ben echt kapot. Hopelijk ben ik morgen weer beter! Wil graag kerstkleertjes shoppen (wilde ik vandaag al doen) @Mum: belachelijk hoe ze doen zeg, alsof de banen voor het oprapen liggen Succes met zoeken straks! @Agneta: heb je het idee dat het inbakeren al helpt? @Gaby: oei, lastige vraag! Kan me voorstellen dat de hormonen afnemen na verloop van tijd, dus dat je nu iets te weinig hebt gespoten. Heb je al antwoord gehad?
@ Dreamer Vervelend dat je nog steeds niet lekker bent.. Gatsie denk je gezond groente te eten wordt je er ziek van!! Leuk kerstshoppen ! Geniet ervan!
En het lastige is dat ik alweer aan het afvallen was. Dat mag dus helemaal niet! En dit zal er vast geen goed aan doen... Ik eet eigenlijk altijd wel gezond, dus groentes blijf ik eten. Maar mams mag der groentes houden, daar trap ik niet meer in Ze voelde zich helemaal schuldig haha. @Red: is het kamertje na het verven af? @Juffie: is jullie beebhoekje al helemaal af? @Dees: mn zusje had dat ook heel erg met der kuiten! Ik dacht dat het met melkzuur te maken had. Hoop dat het snel over is voor je. *doet een voorzichtige beebjes dans voor Dees en Juffie*
@Dreamer, ehm... volgens mij hoeft er dan alleen een gordijnrail nog opgehangen te worden en de ondervloer gelegd. Volgende week vrijdag komt er tapijt. Donderdag worden de meubeltjes geleverd dus hopelijk is 't volgend weekend praktisch klaar. Dan nog even een keer gordijnen regelen, rolgordijn ophangen en achter assesoires aan. Anders slaapkamer moet nog een nieuwe vensterbank en planken in de inbouwkast, verder is 't dan denk ik wel klaar. Zal straks eens boven gaan kijken... vermoed dat er heel veel zaagsel ligt
hihi ben de laatste en nu weer de eerste. Nou stelletje slaapkoppen, wakker worden!!!! Fijne dag allemaal! Ik ga zo maar weer 's aan't werk.
dreamer: ik had de apotheel dan gebeld gister. en die kunne me alleen maar info geven over t medicijn .. maar niet over wat k moet doen. maar je kan er dus wel een reactie op krijgen .. maar dan zou k die al gehad moeten hebben.. t was heel goed dat wij deze meds in de koelkast bewaard hebben.. omdat dan de werking beter blijft zeg maar.. maar hij zou dus neit oprimaal gewerkt hebben.. ze zei ook dat k even t weekend nummer moest bellen tussen 8 en 8.30 om te vragen wat k moest doen.. maar ja.. ben pas net wakker.. normaal sta ik altijd kei vroeg op omdat k wakker ben.. en nu niet.. dus die bel k morgen vroeg even. waaah straks vrijgezellenfeestje... ff suus smsen of k nog tijd heb om naar de bristol te gaan haha..
oh ja goedemorgen trouwens.. sorry dat k gister ineens weg was.. maar was op dat telefoontje aan t wachten en moet ook nog naar een mylene party.. en was al een beetje laat. vandaar
Goedemorgen allen! Dreamer.. beterschap! Juffie & Dees... hier ook een dansje voor jullie! All.. [Sophie is weer uit het ziekenhuis! De Nutriton helpt! Vandaag gaan we lekker een dagje naar Duitsland.. kerstshoppen|!
@ kristel ja als onze 2de er is dan gaan we nog een keer maar dan echt in december... pff 6 uur wakker weer die vervelende maagzweer,misselijk en dood moe men deken maar gepakt en op de bank gaan liggen.. yvi om 9 uur huilend boven aan de trap mama waar ben je nou haha ik zeg benede schat kom maar komt ze vrolijk binnen gelopen zo mam gaan we nou na tanti? (me zusje van 10) haha nu licht ze lekker naast me op de bank. nog een weekje en dan is het sinterklaas.... zo benieuwd wa ze gaat doen
@ GABY nee idd en dat doet echt pijn pff kan he niet omschrijven doet wel zo een pijn alleen normaal ben ik niet misselijk dus da kwam er dan ook nog eens bij maar het gaat nu gelukkig weer lig nog lekker op de bank heb gelukkig medicijne nog op voorraad voor men maag dure dinge belachelijk heb je een eige risico en moet je nog bijna alles zelf betalen :S
@ Red: Was ik gister nog vergeten te zeggen: Je hebt een mooi bescheiden buikkie Werkse meid! @ Dreamer: ja het is idd belachelijk en erg onvriendelijk (op zijn zachtst gezegd) thnx meid! voel je je al wat beter? @ Gaby: Have fun op je vrijgezellenfeestje! hoop dat het binnen is, met dit pokkeweer! @ Ukkie: Fijn dat Sophie uit het ziekenhuis is! lekker thuis! shopze vandaag! @ Yvi: balen dat je je zo beroerd voelt! je zou wel moeten "klussen" vandaag! hier echt een klotenacht gehad Dimara gisteren om 22.45 uur haar laatste flesje, vanmorgen werd ze om 05.15 uur (het wordt echt steeds vroeger) voor het eerst wakker! met haar speentje teruggeven toch kunnen rekken tot 7 uur en toen maar haar flesje gegeven, nu ligt ze weer op bed! helaas heb ik bijna de hele nacht wakker gelegen me zorgen makend over mijn hondje! ik maakte me zo druk dat ik tig keer op de wc heb gezeten met enorme buikpijn en kotsmisselijk was! gelukkig is ze de nacht redelijk doorgekomen, mijn moeder gaat zo kijken of ze er een boterham met smeerworst in kan krijgen, aangezien ze al 2 dagen niet gegeten heeft, gelukkig drinkt ze wel! ook is ze alweer wat alerter en kwispelde ze vanmorgen weer voorzichtig!
ja haha maar da doen we ook wel vind het alleen raar dat op predictore.nl hij aan geeft dat die dag gisteren was..we hebben dan ook gisteren geklust... dus jah ik weet niwet welke dag ik aan houden moet dus vandaag ok maar extra goed klussen wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt en dat je kleine prinses wakker was zo vroeg weet je wat zou kunnen helpen ? bij mijn dochter teminste werkte dat een half schepje extra voeding op de fles.. dan bleef ze wat langer door slapen.. wat is er met je hondje
extra voeding bij dezelfde hoeveelheid water zou ik niet doen....dat is slecht voor de hersentjes. dan zou ik gewoon meer aanbieden als ze dat opkan
hoi hoi bos ga je lekker de was doen ik hoor ze nu ook roepen! haha mum wat jammer dat dimara zo vroeg wakker werd. julie komt elke nacht nog. gister ben ik alleen om half 10 naar bed gegaan en werd ze om 1.30 wakker heb ik haar gewoon gegeven en wed ze net wakker om 9.30. nu slaapt ze weer. hoop dat je hondje de boterham op gaat eten zou een goed teken zijn. hoe is het eigenlijk met je paard? ik ga straks naar mijn schoonvader ik twijfelde zo want als we gaan blijven we ook slapen want morgen is er sinterklaasfeest bij leon zijn opa en oma en dat is ook daar in schoorl en ik ga niet heen en weer rijden. maar we gaan het proberen.
@agneta: ja tweede was zit er in. ik zie door de berg was bijna de trommel niet meer haha.... veel plezier (of succes) bij je schoonvader.....