dreamer: dank je.. all: t verhaal staat op de babysite.. is wel een lang verhaal geworden hoor.. www.babyschuurmans.babysite.nl ----> onzewens
Kom even piepen hoe het met Dees en Juffie is. Nog geen nieuws? Begint wel heel spannend te worden. @Mum: Ooh hihi, zo schattig dat hoofdje maar aan het wiebelen @Juffie: Hier wordt de boom ook rood met goud. Dat vind ik zo mooi! Volgend weekend ga ik hem zetten. Gisteren waren we te druk in de weer met de kinderwagen in elkaar te zetten en te ontdekken hoe dat allemaal werkt We mochten hem gisteren gaan halen Heb je er geen foto van? kHeb niet zo heel ver teruggelezen. tIs vaak zoveel
@ Gaby Leuk je verhaal over je vrijgezellenfeest!! Jonge jonge wat zijn er toch een vervelende en chagie mensen op deze aarde.... Dat jullie er op in zijn gegaan Maar goed tasje is leuk geworden Hier van 2-5 dus uit bed geweest, ben gebroken!!! Ohh wat wens ik dat Pulletje heel heel heel snel eruit komt, begin een hekel te krijgen aan zwanger zijn.. Sorry voor mn gemekkker maar mn hele lichaam doet gewoon zeer!! ben het goed beu!
@ Dreamer: Ze lijkt heel langzaam op te knappen, drinkt gelukkig goed, eten wil ze nog niet, houdt zichzelf schoon, springt zelf op de bank en er vanaf, gaat mee naar buiten voor een plas maar lijkt gewoon ontzettend moe! Ik denk idd niet dat er allergievoeding is voor hongerige kindjes, maar op zich gaat het wel zo! Hoop dat je niet bent afgevallen meid! @ Juffie: Heb je nog kunnen slapen? hoop niet dat je nog 4 weken moet! @ Gaby: Wat fijn dat je feestje geslaagd was! k zal je verhaal zo even lezen @ Hilli: Welke kinderwagen hebben jullie ook alweer? Wij wilden eigenlijk even gaan zwemmen, maar Dimara heeft wat verhoging 37.9 gaf de eerste thermometer aan dus ze ligt nu even lekker op bed... zien we straks wel weer haar temp is namelijk altijd wel een beetje hoger als ze moe is!
@ Mum Ja ik heb een beetje kunnen slapen,maar ik weet gewoon niet meer hoe ik moet liggen Alles doet me zeer.. Net een heerlijke warme douche genomen, even met Pulletje gepraat dat ie nu toch echt wel mag komen hoor... En dat ie een heel mooi paddestoelenkamertje krijgt, dus dat het de moeite waard is om te komen.. @ Hilli Welke kinderwagen hebben jullie>? Heb je al fotos online?
Nou had ik vanmorgen weer krampen gaat het weer weg! :x ben dat zo zat! En een rotweer buiten.. heb ook weer gebruik moeten maken van het rennie ontbijt bleh. Gisteren was wel leuk, wat mooie kerstspulletjes gekocht bij de praxis. Ik had al kerstballen genoeg dus die niet gekocht. Heb allemaal glas en goud in de kerstboom . Straks maar verder met enveloppen schrijven en cakejes bakken. @ Juffie balen he dat wachten ik slaap ook niet zo goed meer.. @ Dreamer gelukkig gaat het beter met je, hopelijk ben je niet teveel afgevallen. @ Kristel wat leuk dat Yentle het zelf ook probeert te eten ben benieuwd of ze een hoogbegaafd kind is.. bijzonder hoor. @ Gaby fijn dat het vrijgezellenfeest leuk was nog even en dan trouwen he.. Nou, nog een beetje wakker worden hier.. gaap..
hey meiden! kwam even kijken of er al babynieuws is.. nog niks gelaas. @dees en juffie, nog even volhouden!! @mum, gelukkig knapt je hondje op! @gaby, ik zal het straks evebn lezen hier druk weekendje. Gistermiddag heb ik even bij mijn zus opgepast. Pfff vermoeiend zeg, een baby van 12 weken en een kleine meid van anderhalf . Maar wel heel erg leuk! Als ik zei , krijgt baby een kusje? Dan gaf ze j een kusje en ze aaide hem steeds, 'aaaai baby' zegt ze dan. jorick ging helemaal schaterlachen hihi Zo cute!! hoe is het hier verder? Heb ik nog wat gemist?
@Kinderwagen: Kheb de Maxi - Cosi Mura 4. Grey Slice. kVind hem echt mooi. *doet een bevallingsdansje voor Dees en Juffie*
@ Hilli dat is ook een leuke kinderwagen vind ik kan daar nou ook makkelijk de maxi-cosi autostoel op? @ Emma nee helaas nog geen bevallingsnieuws, al hoop ik dat het niet lang meer zal duren uiteraard maar ik ga helemaal nergens meer vanuit. Hij is fan van mijn buik denk ik. Haha iedere keer als je J. typt denk ik aan mijn J. hihi schattig die kleintjes van je zus Ik heb telkens het idee dat ik allemaal mensen vergeet voor de geboortekaartjes.. maar ik moet er gewoon nog een hoop.. Ik had deze week nog gedroomd over boefje.. was bijzonder.. ik dacht o ja ik moet hem voeden dus legde hem aan mijn borst en het deed eerst een beetje pijn maar toen legde ik hem anders neer en ging het goed ik dacht ook nog het is zo anders dan ik dacht dat het zou zijn.. maar het is geweldig.. Bleh mijn pc is nu definitief ongeveer naar de knoppen, wilde nog even wat bestanden eraf halen (de adressenlijst voor de geboortekaartjes ) maar na het opstarten gaat ie binnen enkele minuten weer opnieuw opstarten, grrr. Normaal trek ik zo dan de harde schijf eruit en sluit die op de andere pc aan maar ik ben niet zo mobiel..
Wat een enorme buik he heb ook een beetje striae boven mijn navel gekregen, echt een vreemde plaats maar ja niets aan te doen. @ Mum oh wat waren ze onaardig bij het UWV.. ik hoop dat je snel wat kan vinden.. in administratief werk zoeken ze vaak ook parttimers hoor! Of evt. als receptioniste.. ik hoop dat het je snel gaat lukken (uiteraard na je verlof!) Wat een leuk filmpje van Dimara ze is zo lekker snel met alles he!
@ Emma: wat lief zo dat Emma zo lief is voor Jorick @ Dees: Bijzondere droom, hoop dat hij snel werkelijkheid wordt in de zin van bv geven! ben jij zo technisch met pc's
Vanmiddag ben ik met mijn moeder en mijn hondje naar de dierenarts geweest en ze heeft idd een baarmoederonsteking gezien haar leeftijd en haar conditie op dit moment raadde de dierenarts een operatie om haar baarmoeder te verwijderen af (kosten van alles bij elkaar kwamen op duizenden euro's zei hij) Om haar in te laten slapen vind hij haar te fief voor dus hij had nog 1 optie... Ze krijgt nu een ABkuur en homeopatische druppels om haar baarmoeder samen te laten trekken en daardoor de vuiligheid eruit komt! hij geeft geen garantie dat het lukt maar het is zeker het proberen waard! ik hoop zo dat ze opknapt, anders zal ze toch een spuitje moeten krijgen
@ Desiree wauw wat een buik, hihi.. juffie kijkt naar haar buik is die ook zo groot?! @ Mum Jeetje duizenden euros voor operatie.. Jeetje heftige keuze meid.. Nou hopen dat die AB werkt.. Duim duim duim voor het hondje.. Hier: Mn schoonouders waren op visite, nu ff frikandellen met rosti eten hahah en zometeen Wipe Out kijken Daarna Sjakie en de Chocoladefabriek kijken.. Ohja en ik ga kijken of ik manlief zo ver kan krijgen om vanavond te klussen om de boel op te wekken.. Zal niet meevallen
@ Juffie: Tja ik vind het ook een belachelijk "bedrag" waar hij het over heeft, maar ze zou dan aan het infuus moeten,haar bm moeten spoelen, narcose, pijnstilling, vocht, meds alles bij elkaar gaat flink in de papieren lopen! en dan is er ook nog eens een reeële kans dat ze komt te overlijden op de operatietafel! hoop dat het werkt het opwekken!
mum: hopelijk helpt de ene optie om je hondje nog beter te krijgen. all: vandaag lekker gewinkeld voor sinterklaas en kerst.. en we zijn helemaal klaar.. joey heeft ook nog een nieuwe jas.. boodschappen zijn ook weer binnen.. en alle kerstkaarten zijn geschreven en klaar om op de bus te doen.. (doe ik nu nog niet hoor)
@ Gaby: Lekker geshopt dus! Kerstkaarten al geschreven? wow jij bent vlug! ik moet nog steeds een goede foto(s) hebben van Dimara en dan moet ik ze nog maken en bestellen!