Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @draagdoeken, ik heb een ringsling en een babybjorn, bevallen beide goed. In de draagdoek blijven zijn beentjes beter warm en ligft hij lekkerder.
    het is wel zwaar ja op zich nu met zn +- 8 kilo hihi

@siinterklaas, wij vieren het met de hele schoonfamilie. Met surprises en gedichten.
    mijn schoonouders halen elke jaar voor iedereen ook nog wat dus ze halen ook vast iets voor j denk ik.

@kim, succes met je gesprek!

@mum, handig een extra wipstoeltje!
    wauw wat heeft dimara lekker geslapen zeg! beterschap

@debby, snap dat je hem mist! Lijkt me erg moeilijk.
    werkse meid!

@dees, ik heb ook heel wat verse ananassen gegeten toen hihi, en heeft het geholpen?

@kristel,
    Gefeliciteerd met je verjaardag!! ga je wat leuks doen vandaag? Fijne dag!!
    laat je yentle wel eens huilen savonds als ze niet wil slapen?
    vervelend dat ze niet wil slapen! J is gisteren ook de hele dag wakker geweest.. vanaf 9 uur sochtends heeft hij 1 klein uurtje geslapen. Na veel gedoe eindelijk in slaap gevallen..

@all, ik heb mezelf gisteren gewogen met en zonder jorick, hij is met kleertjes 8,2 kilo volgens mijn weegschaal , met 13 weken :$ hahaha ben benieuwd of dat klopt. Ik moet volgende week weer naar het cb.
    hier weer een druk dagje, en er komt een vriend van mark hier eten en logeren ;) 

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Juffie, goeie nacht gehad?

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Kristel

Gefeliciteerd meid!!! Hier een paar digitale smakken!! En heeft Yentle je nog een beetje verwend? Kusje?

Hier:
    Nog steeds geen beebje of tekenen van aanstormend nieuw talent... Ik geef de hoop op meiden!! Volgens mij komt Pulletje er gewoon niet uit :( En ik wil het zo graag.. Misschien te graag? Vandaag ga ik me er niet op focussen en ga gewoon weg.
    Zo eerst naar therapie en ik ga daarna eens lekker uitgebreid koken en mn haartjes doen ofzo..

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Emma

Ik heb geslapen en geen voorweeen gehad maar daar is alles ook mee gezegd :(

En jouw kereltje al 8 kilo? Ik weet niet wat normaal is... Klinkt wel normaal toch?

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ben er ook weer vandoor, even douchen (nu pas hihi) en dan schoonmaken hier als j zich nog even kan vermaken :)
    fijne dag en werkse degenen die moeten werken!

@juffie, ja maar mn nichtje van anderhalf is 9 kilo haha dat vonden we wel grappig. Laatst had ze jorick zijn vestje aan, paste ze gewoon nog, alleen korte mouwtjes haha.
    gelukkig heb je een goed nachtje gehad! Hoop voor je dat pulletjes snel eruit wil ! :D

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mum: Lekker hoor zo'n slaapkopje. En is ze inmiddels wakker geworden?
    Ik heb mijn schoonmoder maar gevraagd om Levi te laten liggen en alleen zijn speentje te geven als hij vanacht wakker werd.
    Ben benieuwd....

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    gebruiken jullie allemaal een speentje trouwens? Ik alleen onderweg met wandelen/winkelen voor als hij onrustig word. verder wil hij hem niet meer :(

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: 8,2 kilo wooww dat is Jorick ook een fink kereltje zeg! gezellig een eter en een logé!

@ Juffie: Fijn dat je goed geslapen hebt!

@ Debby: Jeps om half 9 was ze wakker, op een half uurtje na klokkie rond geslapen :D ze had gister om 19.30 de laatste fles al gehad! ben echt trots op haar! hoop dat je schoonmoeder naar je geluisterd heeft door Levi alleen zijn speentje te geven!

@Speentje: Dimara houdt 'm 2 tellen in haar mond en spuugt 'm dan alweer uit, maar het is voor haar net genoeg om tot rust te komen of in slaap te vallen...
    en dan moet er ook nog infacol opzitten anders moet ze 'm helemaal niet :p

ik ga Dimara even tempen want ze heeft een ontzettend rood en warm hoofdje! gelukkig is ze wel lekker wakker en ligt ze hier gillend te lachen naar de tv...

9. @kim wat spannend zeg. Hoop dat je daar kunt beginnen!
    @ kristel ook hier nogmaals GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!
    @ Emma flinke vent zeg!
    @ mum wta fijn dat Dimara zo lekker geslapen heeft! Balen dat je zo ziek bent. Ik had dat twee weken geleden. Maar na twee dagen was het gelukkig over (en ik 3 kilo lichter)

@ debs vanavond heb je je ventje weer lekker bij je.

@ gaby lekker geslapen?

@ dees wij hebben de minimonkey en de baby bjorn. In de mini monkey wilde ze niet omdat ze dan niets zag maar nu kan ze rechtop zitten en gebruik ik hem als kangoroemodel.

@ me F. kwam vannacht om 4 uur ineens. Ze was klaarwakker dus heb haar een flesje gemaakt en daarna wakker in bed gelegd. Is vanzelf weer in slaap gevallen en slaapt nu nog steeds

10. @ emma hier geen speentje ze weet niet wat ze ermee moet en ligt er maar wat mee te spelen.Ze heeft haar duimpje

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: ow jij ook zo ziek geweest... buikgriep ofzo? 3 kilo afgevallen? had je nog zwangerschapskilo's? ik had gister diarree en nu ben ik steeds kotsmisselijk, hoop dat het snel over is! gelukkig ging F. vannacht na haar flesje weer lekker slapen!

Dimara heeft gelukkig een goede temperatuur, maar ze heeft een gezichtje zo rood als een biet haha! t zal wel goed zijn, ze is lekker vrolijk en actief dus!

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden, 'k wilde hier vroeg van bed maar viel steeds weer in slaap. naja zal ik 't wel nodig hebben ;)
    Wil zo even de slaapkamers boven schoonmaken die we opgeknapt hebben, ramen zemen enzo. Dan gaat manlief vanavond de ondervloer leggen en komt er vrijdag vloerbedekking. Morgen komen de babyspullen, ben zo benieuwd! Zaterdag alles in elkaar zetten.

@Draagdoeken/zakken, denk dat er hier ook nog een keer een babybjorn komt, vindt manlief wel leuk denk ik. Zie 'm nog geen draagdoek omknopen denk ik.
    Zal hier binnenkort eens oefenen met knopen, moet ik de hond er maar instoppen, die weegt een kilo of 6 ;)
    @Emma, zo dat weegt er wel in! Super toch dat hij zo groeit op jou melk!
    @Kristel, gefeliciteerd!!!!! Een hele fijne dag!
    @Mum, super meid jou dochter zeg! Heeft ze koorts? Beterschap!
    @Debby, sterkte op je werk!

'k Kwam er achter dat een gezin hier in 't dorp ook zwanger is waar ik vorig jaar gekraamd heb. Maar ze is 5 week na mij uitgerekend, dus daar kan ik nu niet heen.

'k Zal de hond even uitlaten en dan hier maar aan de slag. Moet ook nog sinterklaas cadeautjes halen en eigenlijk naar Groningen naar de prenatal voor de blije doos.
    'k Moet trouwens nog een makkelijk zittende broek hebben voor zwangerschapsgym. Heb alleen maar rokjes en spijkerbroeken. Iemand nog tips voor een goedkope maar die wel lekker en mooi zit?

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Beebs, 't wordt nu wel eens tijd dat jullie komen en de wereld gaan verkennen!!!!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: jammer dat je niet bij dat gezin kunt kramen!
    gelukkig heeft Dimara geen koorts!

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @mum, wat schattig, gillend voor de tv :D
    gelukkig heeft dimara geen verhoging of koorts!
    ja idd een dikkertje, ben benieuwd of dat wel klopt, lijkt me wel erg zwaar haha.

@red, hahaha de hond erin knopen, zal er grappig uitzien!

@ryanne, een duimpje is wel makkelijk! die kan ze ook niet kwijtraken. J heeft ook af en toe zijn duimpje in zn mond.

@all, mn oudste zus komt vandaag hoor ik net. We gaan even wandelen en winkelen denk ik.
    En ze neemt tassen vol met kleren mee die ik mag hebben :D:D. Zij koopt altijd heel veel kleren dus het is altijd nog heel mooi en nieuw spul , de rest mag ik verkopen via mp en dan delen we de winst.

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Wat lief van je zus dat je die kleren mag hebben!
    ben nu wel erg nieuwsgierig naar het gewicht van Jorick op het CB :D maar dat zal je zelf ook wel zijn...

:$ Dimara stikt nog steeds van de slaap, zat net al haast met haar oogjes dicht naast me in de wipstoel... ;)

17. @ mum ik was drie kilo kwijt door t overgeven en de diarree maar die zaten er wel weer snel aan ;)
    Moet nog steeds 2 kilo maar ik raak ze maar niet kwijt :s

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Ow nog 2 kilo die er niet afwillen... jammer zeg!
    het is natuurlijk niet de juiste manier om af te vallen, maar wel mooi meegenomen...
    ik moet nog 6 kilo!

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @kristel: gefeliciteerd :D Hele fijne dag vandaag!!!

@mumtobe: gelukkig heeft dimara geen koorts... ze zal het inderdaad wel warm hebben ofzo..

@redd: jammer dat je niet bij dat gezin kan.. maja.. jij hebt dan je eigen kleintje :)

@ryanne: 2 kilo is niet zo veel toch.. knap dat de rest er allemaal al af is..

@all: ik heb net mijn hond gewassen.. hij stonk :p nou is die boos op mij geloof ik :p
    Zo zelf nog maar even onder de douche want vanmiddag rond 1 uur komt een collega op de thee :p
    En daarna komt mijn moeder de gordijntjes vermaken en om half 4 gaat ze even mee naar de vk

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @mum, slaapkopje die dimara hihi, moet ze nog maar even op bed straks.
    Ik ken trouwens een meisje die Imara heet.

@ryanne, o 2 kilo valt mee toch?

@Suus, druk dagje voor de boeg jij!

ik zit nu 4 kilo onder het gewicht van voor de zwangerschap. Hier ook 2 kilo eraf gegaan toen ik ziek was, zo met de bv zit het er niet snel aan (snoep me een ongeluk). wat er bij j aankomt gaat er bij mij af haha. Ik zal even met het kleine mannetje spelen

Deel Deze Pagina