@ debby, kan me voorstellen dat de sfeer dan nu raar is. @ bos, ja dat ga ik dus maar even doen Hoe gaat het met je kleine man?
Goedemorgen meiden, @debby wat een afschuwelijk verhaal zeg, wat moet dat moeilijk zijn allemaal voor ze! Wel mooi dat ze zo omgegaan zijn met de geboorte van sophie! @mum balen dat je ziekjes bent, is dimara ook al wat ziekjes? @juffie hoe is het nu meis? Geen weeen meer? Ja je mocht toch eerder bevallen? @dees laat hem nu maar eens komen he, wachten duurt zo lang, ik duim voor je meer hoor dat hij zich snel laat zien! @suus jij ook al bijna 37 weken, wat gaat dat hard zeg! @bos geodemorgen meis hoe is het met jou? Ben je al weer aan het werk? @nen kan me voorstellen dat je je mannetje zo mist zeg, dikke knuffel hoor! @emma kleding! Altijd leuk he! @kristel, gefeliciteerd meis! Wel vervelend dat je zo;n pijn hebt! Zo hoop dat ik niemand vergeten ben, heb even vluchtig doorgelezen, dus sorry als ik dingen nogmaals gevraagd heb of klein foutje gemaakt heb Heb iig ff kunnen reageren, want nu is Kylian ondertussen wakker geworden en wil uit bed Hij heeft weer super geslapen, van half 10 tot vanmorgen half 8 en daarna weer naar bedje tot nu dan, ik ben blij Nou hopelijk tot strakjes!
@sterretje: zo je kleine man heeft goed geslapen zeg knap hoor. ben nog niet aan het werk. heb nu vakantie en begin pas vijf januari weer. @nen: met mijn kleine man gaat het goed. ligt al weer anderhalf uur te slapen.
moet zo met mijn ma weer naar het ziekenhuis en moet eigenlijk nog kerstcadeau kopen voor mijn schoonvader...heb geen zin wie wil er met me ruilen?
@ bos en ster, fijn dat jullie mannetjes zo goed slapen Ik kijk er ook naar uit om ooit naar onze tweede slaapkamer te lopen en daar zo'n klein mensje, geboren uit liefde, te zien liggen slapen. Vanaf april gaan we er weer volledig voor haha
Het is inderdaad heftig. Ze hebben maandag avond 'het leven en de dood' 'geviert' samen met naaste vrienden en familie, daarbij hebben ze zelfs een fles chamapgne opengetrokkken. Ik vind het echt super hoe ze ermee omgaan. Zo mooi!
@ bos, dank je... Ik voel het ook zo sterk! Er is nog niet eens een kindje en ik hou er nu al van bij wijze van spreken. Gelukkig zei mn vriend laatst ook via msn dat ik maar moet zorgen dat ik in mijn vruchtbare dagen zit als hij terug komt @ debby, dat vind ik wel knap zeg, dat ze er zo mee om kunnen gaan. De ergste klap komt misschien nog wel. Haar buik gaat weg, maar er ligt geen kleintje in de wieg. Bah, wat moeten zij door een vreselijke periode gaan!
@mum, ja parte naam he, scheelt maar een letter met dimara. Ik vond dat ook wel een leuke naam. @juffie, hier meten ze ook niet meer. Ik vroeg hier in het ziekenhuis of de verpleegster hem wou meten toen hij in bad ging. In bad strekte hij zich namelijk zelf uit dus kon mooi @bos, ja zou wel veel zijn, ik ben dus ook heel benieuwd wat hij precies weegt haha. Zo jouw dag begon ook vroeg zeg! goed voornemen ja om te sporten! Ik ben ook weer begonnen met de crosstrainer, 3 keer per week een half uurtje. Ik heb het steeds benauwd savonds en dat is echt een teken dat mijn conditie sh*t is. @nen, beide, mijn nichtje is een klein meisje en j is groot/stevig, maar ja zijn papa is ook 2.00 meter dus viel te verwachten haha. Snap hoe je je voelt, het is zoooo k*t als de verbinding net dàn wegvalt... je witl dan zo graag nog even wat zeggen. Hoop dat je hem snel weer spreekt! Loopt hij patrouilles eigenlijk? mooi dat je stage zo goed gaat! @debby, pff dat is echt klein he! wat vreselijk.. @kristel, beterschap! dat met een hand voor de ogen doe ik ook wel eens ja! Dat helpt hier wel want hij wil anders gewoon alles zien en houdt zijn ogen gewoon open. Nu went hij eraan en vallen zijn oogjes vaak al dicht als ik zijn voorhoofdje aai. Dat laten jengelen doe ik nu ook en als hij gaat huilen kalmeer ik hem steeds even. wat is het koud he trouwens!? het dekje van de kinderwagen ligt nog in m zijn auto.. nou ja dan maar extra deken, heb geen zin om binnen te blijven .
@debby dat is echt super mooi en knap ja! Lijkt me zo moeilijk om dat mee te maken \@nen dat zeg je idd heel mooi! ik duim echt dat dat heel snel mag geuren na april, je verdiend het zo! @bos zo lekker meis je moet bijna gelijk met mij weer beginnen, ik moet de 11de weer Gelukkig alle feestdagen nog thuis, heerlijk he! zo kylian is uit bed, zo weer etenstijd voor hem, krijgen jullie kleintjes eigenlijk nog een late voeding rond 11 uur 's avonds?
@emma ja het is koud he, maar wel zo lekker om straks f te wandelen, gaan hier na kylian zijn eten ook naar buiten hoor, heerlijk!
@ emma, ja het is echt rot als je hem dan eindelijk kan spreken en het werkt niet... En het is al zo lastig, omdat ik overdag steeds op mn werk zit en dus ook niet kan msn-en. Tegen de tijd dat ik thuis ben en achter de laptop kan, is het bij hem al bedtijd. Hij hoeft gelukkig niet meer zoveel patrouilles te lopen als in 2007. Toen is hij 3 van de 4.5 maand wel buiten de poort geweest. Maar de komende weken moet hij wel een paar keer weg. Eén keer kort en één keer wat langer.. Bah, ik voel me echt een beetje rillerig!
@ Debby: Neem het je ook niet kwalijk hoor meid idd wel fijn dat je het lekker druk hebt dan vliegt de tijd zeker! Tjee zeg toch nog 35 minuten geleefd! heel mooi hoe ze afscheid hebben genomen van Sophie! @ Nen: De temp van Dimara was gelukkig goed... ze heeft nu alleen nog rode wangetjes ze ligt nu nick jr te kijken jammer zeg van jullie gesprek gisteravond, maar hij zal het vast wel begrijpen... een lief mailtje zal hem goed doen! met die presentatie zal het dus wel goedkomen, wel fijn zo'n vuurdoop, weet je meteen waar je aan toe bent! @ Ster: Nee Dimara niet ziekjes gelukkig wel heeel moe, ze was pas om half 9 wakker, heeft net nog een uurtje getukt in de schommelstoel en zit nu alweer te gapen en in haar oogjes te wrijven enzo Kylian slaapt ook lekker zeg knappe vent! Dimara krijgt alleen een late voeding als ze erom vraagt zeg maar, of als het zo uitkomt... nu heeft ze gister 4 flesjes op en de laatste om half 8, als ze er 5 wil krijgt ze er dus nog 1 rond 23 uur! @ Bos: Ow met je moeder naar het ziekenhuis? is het voor controle? @ Emma: Dat was mooi meegenomen dat ze hem in bad konden meten heb jij trouwens nog foto;s van jullie babykamer, die heb je nooit meer gspamt geloof ik!
@ sterretje, lief dat je duimt We doen in april anders een jong-en-zwanger-duimt-voor-... actie haha. Dan gaan we massaal duimen voor iedereen die dan probeert zwanger te worden Als dát niet helpt....
hoi meiden @kristel gefeliciteerd met je verjaardag meid, maak er een leuke dag van @debby ja dat vond ik ook al dat ze er in het algemeen goed tegenover staan. heel bijzonder ik ga eens even weer op vacaturejacht want moet echt een baan hebben grr waarom moet het zo moeilijk zijn.. ik ben echt niet van plan om ahcter de kassa te eindigen daar zou ik echt doodongelukkig van worden.
@ mum, fijn dat haar temp goed was. Ja het was echt een flinke vuurdoop! Ik moest alle weerstand proberen te overwinnen en daarnaast hele moeilijke vragen beantwoorden. Ik stond in mn eentje voor een club van 25 leidinggevenden. Op een gegeven moment vroeg een "geloof je het zelf?" omdat ik natuurlijk heel leuk stond te vertellen. Maar hij kreeg me niet van mijn stuk! En achteraf was het ontzettend leuk om al die complimenten te krijgen. Eén van de kritische leidinggevenden had tijdens de presentatie gezegd "respect zeg dat ze het zo goed doet!". Een collega zat namelijk achter in de zaal dus die hoorde hem dat zeggen. Mijn dag kon dus niet meer stuk daarna!
@ Kim: Ahh meis succes weer met al die sollicitaties... k weet precies wat het is helaas! van hoeveel sollicitaties van die 10 van laatst heb je al wat gehoord?
@ sollicitaties, ik zag vorige week zoooooo'n leuke vacature voor mezelf! Was ook voor een functie in lwd dus ideaal dicht bij huis. Maarja, ik kan ze niet vragen om 'even' 8 maanden te wachten tot ik ben afgestudeerd Baal echt als een stekker dat ik daar niet serieus op kon reageren.