Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Kristel, wat vervelend zeg zo op je verjaardag!
    @Seks, hier geen zin in de zwangerschap. Denk dat de keren nog op 1 hand te tellen zijn. Hopelijk komt het straks wel weer!
    @Broodbeleg... brrr.... moet er niet aan denken ;) Hier weer tosti gehad ;) Hond weet het inmiddels precies, krijgt hij de korstjes.

'k Heb hier de slaapkamers bijna schoon. Ga nu eerst even achter sinterklaas cadeautjes aan. Denk dat ik de prenatal vrijdag maar doe. Vloerbedekking komt dan tussen 10 en 12 dus dan kan ik 's middags wel weg. En misschien komen ze morgen op tijd met de babyspullen. Kan ik vandaag nog in huis verder, 't is echt een zootje en er moet nodig schoongemaakt worden.

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Jij ook altijd met je tosti's :p haha nu heb ik ook weer trek maar weer geen brood in huis hahaha
    straks maar even naar de supermarkt!

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou wilde ij gaan wandelen, regent het :x

@red je hebt het druk meis, succes met de cadeautjes!

@mum, zo dimara heeft lang geslapen zeg, heerlijk!
    Oh bij jullie gaat het hetzelfde als hier dus, hoe het uitkomt, meestal krijgt hij rond half 8 de laatste voeding, soms als hij nog wilt nog om 11 uur, en anders slaapt hij door
    Soms komt hij dan 's morgens al om 5 uur, en soms pas om 7 uur, wisselt nogal dus
    Maar ja is niet erg, als hij maar in jan als ik moet werken de nachten maar wel overslaat ;)

@juffie mmm das vervelend dat je man niet wilt
    Kun je hem niet verleiden met iets :D
    Mijn mannetje wilde op het laatst ook niet meer hoor, maar wist hem toch 9 van de 10 keer over te halen :p

@kristel, eh wat een ellende zeg op je verjaardag nog wel, succes in het ziekenhuis met prikken!

@bos succe smet je mams

@kim hoop dta je snel wat van je andere sollicitaties hoort meis, is toch fijn als je snel een baan hebt nu!

@nen succes met je presentatie meis~

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Ow bah meid, hoop niet dat je een blinde darm onsteking hebt hoor...
    daar zou je dan mooi klaar mee zijn!

@ Ster: hoeveel dagen ga je werken straks en waar gaat Kylian naartoe?

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kristel: Succes meid. Is geen leuke dagbesteding indd.

@ Red: Zo zo druk baasje! Veel plezier met cadeautjes kopen.

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    fijn dat jullie allemaal met me mee leven :D erg lief.
    heb er alweer een sollicitatie uitgedaan en ga maar eens wat doen aan mijn herbalife.. zijn na de feestdagen genoeg mensen die er weer top willen uitzien.
    ayden ligt eindelijk te slapen, wel op de bank want hij wou niks dus ben naast hem gaan liggen totdat hij in slaap viel. denk dat hij zijn dagje niet helemaal heeft.

@sex in mijn bv tijd was de zin ook nog ver te zoeken wel gedaan maar merkte echt dat ik anders in mijn vel stak. hormonen he :p

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum ik ga straks 3 dagen werken
    2 dagen gaat kylian naar het kdv, heb volgende week mijn kennismakingsgesprek daar dus helemaal spannend
    De derde dag blijft hij thuis bij papa
    Die werkt altijd op zaterdag dus is hij door de weeks altijd een dag vrij, dus dat is nu ideaal voor kylian

@kim goed dat je weer een sollicitatie er uit hebt gedaan meis, zo meot er wel iets op je padkomen
    En herbalife ja, na de feestdagen hebben mensen daar vast behoefte aan hihi
    Al die lekkere dingen, kan ik ook niet laten staan hoor

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum ben jij eigenlijk al weer aan het kijken voor werk?
    Of wil je nog wat langer thuis blijven bij dimara?

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Jammer dat Ayden z'n dagje niet helemaal heeft, misschien toch wat van slag door t weekendje weg... had Dimara ook last van na ons weekje!

@ Ster: ow jullie hebben dus alleen de zondag met z'n 3tjes... heb je er vrede mee dat hij naar het kdv gaat die 2 dagen of vind je het moeilijk? ik zou er namelijk niet aan moeten denken!

Zo Dimara ligt weer even lekker op bed, heeft even gemopperd en is snel in slaap gevallen *oeps te vroeg gejuichd, ze huilt*

k wilde na haar slaapje even naar t dorp wandelen voor wat boodschapjes maar nu regent het hier ook... blegh! pak dus toch maar gewoon even de auto!
    als het niet al te hard gaat regenen ga ik vanmiddag als vriendlief thuis is even naar de paardjes!

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ster: Ik ben wel weer aan het rondkijken voor werk maar zou het liefst lekker thuis blijven bij mijn meisje! helaas redden we het niet met alleen het salaris van vriendlief (heeft echt een hongerloontje) dus ik moet wel! a.s. maandag gaat mijn ww weer in en is mijn verlof officieel voorbij :( omdat ik dan maar voor 18 uur beschikbaar ben krijg ik ook maar voor 18 uur betaald, en dan 70% gebaseerd op mijn laatst verdiende loon... geen vetpot dus :(
    dus ik zal ook weer snel aan de gang moeten!
    Vriendlief is 24 en ik ben in aug. 22 geworden maar toen ik nog werkte verdiende ik meer als vriendlief dus het is flink aanpoten zo zonder mijn inkomen!

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ de mama's: weten jullie al welke buggy jullie willen straks? t lijkt mij wel handig dat als je even boodschapjes gaat doen je niet de hele wandelwagen (met buddyinzet) mee hoeft te sjouwen!

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum he vervelend die regen he
    Hier kan ik de auto niet pakken want die heeft manlief mee ;)
    Zijn auto staat er wel maar ja daar zit een thuiskomertje onder, want hij had een lekke band, dus dan maar niet weg helaas

Vind het wel moeilijk om hem weg te brengen hoor, maar het moet wel
    Hebben toch een hypotheek en alles wat betaald moet worden...
    En mijn moeder werkt, me schoonmoeder werkt en me schoonvader ook dus ja oppas mogelijkheden door hun zijn er ook niet, dus veel bleef er niet over verder

Oei kan me voorstellen dat je dan wel weer aan het werk moet ja, vervelend he dat het een moet is en niet dat je zelf gewoon graag een dag wil werken
    Maa rja gaat straks weer 2 dagen werken dan?
    En wil je weer bij de tandarts gaan werken?
    En waar gaat dimara heen dan?

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Ik zit helemaal te stuiteren!!!! In april gaan we verhuizen!
    We gaan het voorhuis van mijn schoonouders huren. Joehoe!!!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: Wat ik wil gaan doen weet ik eigenlijk nog niet echt, ik kijk gewoon per vacature wat me aanstaat... het werk ligt niet voor t oprapen op t moment helaas! Dimara gaat 1 dag naar mijn moeder en 1 dag naar schoonmoeder :(
    die gaan beide 1 dag minder werken om op te kunnen passen, vonden ze wel een goed excuus :p
    Jammer dat jullie geen oppasmogelijkheden hebben, dat lijkt mij (persoonlijk) toch een stuk makkelijker als naar het kdv brengen!
    Jammer dat je niet weg kunt meid! heeft je man jouw auto bij? of heb jij geen eigen auto?

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: Echt??? super joh!! is het een grote ruimte? en is het een beetje een leuke omgeving?

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    #67656 Sterretje08, 2 dec 2009
    Laatst bewerkt: 2 dec 2009
    @mum fijn dat je moeder en schoonmoeder op kunnen passen zeg, heerlijk!
    Wilde dat dat bij ons ook kon!

Goed dat ej alles aanpakt om te gaan werken zeg, dan heb ej de meeste kans!
    Ja hij heeft mijn auto mee
    Ik heb de comfotrabele auto waar ik altijd mee rijd, en in het weekend als we samen weg gaan rijden we daar ook mee
    Hij heeft een sportauto, wat niet zo comfortabel is met een kleintje en daar gaan we dus met zijn allen nooit mee
    Hij rijd er alleen in als hij naar zijn werk gaat normaal

@debby wat leuk joh, echt super voor je!
    Is het een beetje in de buurt waarjenu woont ook?

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum ja jij zit ook niet in de ideale situatoe met die pokke exbaas van jou daty is echt niet normaal wat tie jou geflikt heeft

@debby wat leuk zeg :D hoe dat zo opeens ??

18. @ seks nou ik denk van tevoren dat ik er zin in heb, maar als puntje bij paaltje komt wil ik helemaal niet. Mijn man vindt het maar eng ook.. hij is bang dat ie tegen de baby aankomt. Afgelopen weekend nog wel ff snel maar dat was meer als poging om de bevalling op te wekken. Niet dat het iets heeft geholpen :p. De vele ananassen ook niet trouwens.

@ Sterretje ga jij binnenkort weer beginnen met werken? Wat voor een werk doe jij eigenlijk?
    Fijn dat Kylian zo goed slaapt! Heb je nog nieuwe fotootjes van hem?

@ Kim wat vervelend zeg dat er zo weinig banen te vinden zijn.. hoop dat je snel wat geschikts kan vinden. Heb je nou nog klanten voor herbalife?

@ Emma jeetje wat is Jorick een flinke vent al! :$ jij hebt echt slagroommelk hihi. Leuk die nieuwe kleding, gratis :D ik krijg ook van mijn zus na de bevalling! (ook nog mooi en nieuw)

@ Red wat eet jij toch vaak tosti's! Succes met schoonmaken ;) moet hier ook gebeuren. Ik deed bij yoga gewoon een lekkere joggingsbroek aan.

@ Kristel gefeliciteerd met je verjaardag! Nah, boef komt niet vandaag. Vraag me af of hij er ooit uit zal komen :(. Met blindedarmontsteking heb je toch meestal heel veel pijn en kan je niks meer? Sterkte meid hoop dat ze er snel achter komen en je verjaardag niet wordt geruineerd. Ik hoor nog wel van die minimonkey, bedankt alvast :)

@ Mum nou dat geren achter een kinderwagen lijkt me niks.. ik denk dat ik straks ook op mijn gemakkie loop. Het moet toch even lekker wandelen juist zijn! Beterschap, balen dat overgeven en diarree.
    Ik hoop maar dat je snel een goede en leuk betaalde baan kunt vinden.. ik ken helaas niks bij jou in de buurt dus kan niet helpen.

@ Debby nou het regent hier al de hele tijd, kan me niet voorstellen dat je dan naar buiten wilt met de kleine :D
    Erg zeg voor die collega.. Sophie was zo klein zeg. Ik heb er verder geen woorden voor..
    Gaan jullie verhuizen, wist niet dat jullie plannen hadden!

@ Nen je kan toch ook een brief schrijven dat ze je cv bewaren, wellicht is er na je afstuderen nog een functie beschikbaar. Presentatie goed gegaan? In april moet je gewoon snel zwanger zijn!! Tempen en FM's, die FA moet maar eens goed zijn best doen ook.

@ Juffie goh Pulletje zit ook nog steeds binnen? Gelukkig heb je nog wat geslapen.. het wordt hier ook steeds belabberder hoor..

@ pindakaas, pasta en hagelslag.. gatver.. doe mij maar gewoon chocopasta of kaas :D! Ik lust echt geen pindakaas :p

@ hier ik ga me maar eens aankleden, heb niet zo'n zin met dat rotweer maar wil straks toch eindelijk naar de winkels. Ik heb al lijstjes gemaakt zodat ik niet ineens spullen vergeet. Zal wel verregenen, maar dan ga ik straks gewoon in bad :p. Vannacht wel oke geslapen, kon vanmorgen niet goed meer slapen en schrok telkens wakker in de meest idiote dromen. Gelukkig geen last gehad van maagzuur. Boef is nu mijn buik aan het verbouwen.

Iemand nog wat van matta gehoord?

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ ster: Hier heeft vriendlief ook mijn oude gebakkie om mee naar zijn werk te gaan (gebakkie is ook veel zuiniger) en hebben we een station gekocht voor mij (en voor in het weekend) omdat ik met Dimara moet rijden!

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @dees wat fijn dat je wel goed geslapen hebt, alleen jammer dat je zo aan het dromen bent gegaan allemaal
    Haha seks om de bevalling op te wekken, heb er hier ook 3 weken aan gedaan, maar het heeft geen snars geholpen helaas :(
    Hoop dat het bij jou wel wat gaat deon bij een eventuele volgende poging :D

Zal zo ff wat fotos opzoeken van kylian voor je, kun je hem weer eens ff zien :)
    Moet 11 januari weer gaan werken voor het eerst
    Ik werk zelf ook op een kdv

Dus weet wel hoe het is voor de kids om daar te zijn, en ze hebben het echt naar hun zin enzo, maar ja je eigen frummel is toch heel anders om die weg te moeten gaan brengen :(

Deel Deze Pagina