Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Nee het is echt een k*tsituatie... helaas zijn er meerdere bazen zo, oud vriendinnetje van mij is precies hetzelfde overkomen!
    heb jij al enig idee welke buggy je wil? of gebruiken jullie gewoon de stokke? die is natuurlijk al licht van zichzelf!

@ Dees: gelukkig heb je redelijk geslapen! shopse voor straks... enne ja ga je maar eens aankleden :p

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
  3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ster: Wat een geweldige foto van Kylian!! ik had 'm al op hyves gezien maar hij is echt stoer :D
    Succes met de stoofperen

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Zo, heb in 4 pogingen meegelezen, maar elke keer gaat de telefoon weer of gebeurt er wat anders haha.

@ debby, wat leuk dat jullie kunnen verhuizen!!! Heb je daar dan ruimte voor een eigen kamertje voor Levi? En wat die vacature betreft: ik loop nu fulltime stage dus kan daarnaast niet nog werken. Maar dat mag ook niet van school. Dit moet echt stage zijn en ik mag er geen loon voor krijgen.

Hmz, ik zou op meer reageren, maar ben het alweer vergeten. Ik ga ff het ziekenhuis in! Moet iets ophalen bij de repro...

Tot zo!

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik kom even hoi zeggen..

k ben helemaal kapot.. heb gezegd op t werk.. dat ze me morgen niet moeten bellen om te werken.. en k moet eigenlijk vrijdag van 7 tot 5.. en ik trek dat niet meer.. dus heb gezegd dat ik of vrij of een halve dag wil werken..

ik ben er ook meteen weer vandoor.. ga ff langs mij moeder met puk...
    moet eigenlijk nog opruimen.. maar dat doe k straks wel..

sorry dat k niet reageer op jullie :( maar t gaat gewoon ff wat minder nu.

ff mijn vrolijke gezicht weer opzetten want m'n moeder weet natuurlijk van niks..

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ohja, ster wat een leuke foto!!!! Knap ventje zeg :) En wat een leuk plafond hebben jullie gemaakt, zo'n sterrenhemel! (of zie ik het grandioos verkeerd?)

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

We willen al verhuizen sinds de zwangerschap, we hebben een 2 kamer appartement en tis toch lekker om een benedenwoning te hebben. Ook een extra (of twee) kamertje zou lekker zijn.
    Wij wonen in Amersfoort maar zijn echte IJsselsteiners, we kunnen niet aarden in A'foort dus ik heb echt een gat in de lucht gesprongen!!!! :) Dan kan ik lopend naar m'n mamsje! Fietsend naar m'n werk... Levi kan gewoon in zijn eigen bedje slapen! En hoeft niet meer naar het kdv.

Morgen de makelaar bellen om ons huis te koop te zetten.

Het is een redelijk ruime woning. 2 verdiepingen. Het is altijd groter dan ons huis wat we nu hebben dat is maar 65 m2.

8. @ Sterretje hihi wat kijken jullie grappig.. O lekker stoofperen, bewaar er een paar voor mij :D. Vind je het goed als ik je toevoeg op hyves?
    Nou hier wordt niet meer gesekst.. ik kan me geen geschikte houding vinden :)

@ Mum wat heb jij veel mensen uit Capelle in je vriendenlijst op hyves, daar ben ik geboren (het is bijna een wonder dat ik je niet in het echt ken van voor de meet dan). Sorry ik deed een ster-zoek poging, die heb ik niet op hyves. EN ja gevonden ook nog :D
    Oke ik ga nu kleding aandoen.. ;)

Ik ben nu dan maar ff weg, moet snel wat aantrekken en word zo al opgehaald, oeps..

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Nen: Ohh jah je stage moet je wel afronden natuurlijk.

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: klinkt heerlijk meid!! wonen daar nu nog andere mensen of moet het verbouwd worden?

@ Dees: Ja daar heb ik gewoond :D vandaar :p hoe oud was je toen je wegging uit rdam en/of capelle dan? ik was 11 toen ik in capelle ging wonen en 15 toen ik er wegging...

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ debby, alleen maar voordelen dus dat je dat van je schoonouders kunt huren! Maar wat bedoel je precies met "voorhuis"? Is dat de voorkant van een groot huis of hebben ze twee huizen op 1 kavel staan?

Hier nu ook regen.. :S Blijf maar ff op stage werken vanmiddag. Schiet er weinig mee op om nu nog naar huis te gaan. En ik denk dat ik thuis veel te afgeleid ben voor het schrijven van mijn verslagen. Neem wel gewoon de trein een half uurtje eerder, dat is ook lekker :)

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mum: Er woont nu nog iemand anders.

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    YEAH het eerste cijfer van mijn banner is 1 omlaag :D:D:D:D:D

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Een boerderij bestaat uit een voorhuis en een stal. De stal hartstikke groot en verbouwd als woonhuis. En het voorhuis is ook helemaal verbouwd en dat verhuurde ze. Nu mogen wij het van ze huren.
    Maar de boerderij staat aan de rand van de binnenstad. Hartsikke leuke plek dus.

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: oké fijn dat het dan in ieder geval niet een hoop geld gaat kosten om het te verbouwen! super en April is ook al snel :D

@ Nen: Yeah, 3 klinkt al een stuk minder idd!

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Dat klinkt super debby!!! Echt leuk :) Woon je volgend jaar ook weer dicht bij de 'kerstboom'. Die hebben ze uiteindelijk niet 'afgeschaft' toch?

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: echt super lekker buiten maar toch ook dicht bij de bewoonde wereld!, hebben ze ook nog diertjes en land erbij?

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, ja zeker ook al staat daar nog achter AND 4 weeks AND 2 days. Gisteren was hij precies twee weken weg.

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: 2 weken weg al... dat gaat snel zeg! hoop echt dat die 3 maanden en 4 weken voorbij vliegen meid!

20. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Debby

Wat een goed nieuws zeg!!! *juffie doet een vrolijk hupsje voor Debby*

@ Gaby
    Waarom ben je er even door meis? Nou hier mag je lekker spuien hoor!! Lekker egomodus aan en hup!

@ Deisree
    Ook nog geen boefje? Pff.. okey weet ff niet wat ik moet zeggen.. Jammer dat de sexpogingen niet werken, kortom dan hoef ik manlief ook niet zo ver te krijgen.. Als het toch niet werkt ;)

@ Kristel
    Wat vervelend dat je nou zooooo beroerd bent! Hopelijk valt het mee in het ziekenhuis met bloedprikken..

@ Nen
    Ach er komt vast ook heus wel een leuke baan op je pad, maar vervelend dat je nu niet kon reageren..

@ Sterretje
    Wat een heerlijk ventje!! Heeft hij altijd wantjes aan?

Hier:
    Ik heb heerlijk geslapen!! Die houding van de therapie werkte erg goed :D Ben helemaal happy! Alleen Pulletje ligt zo belachelijk hoog!!! Mn ribben doen er zo'n zeer van..
    Ik heb net een zakje kroepoek leeggegeten, ja ja ik weet het geen goede lunch maar wel lekker :D

Nu ga ik eens even kijken wat ik voor mn ventje ga koken en dan ga ik LOPEND (jaja!!) naar de winkel.. Het schijnt dat een goede wandeling ook nog wel eens de bevalling op gang wil zetten?

Deel Deze Pagina