Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Mum ik heb tot mijn 17e in capelle schollevaar gewoond, toen in barendrecht en op mijn 20e met mijn man in alexander! Zou je toch wel eens gezien moeten hebben. Alleen zat ik meestal in Nieuwerkerk bij de boeren :p

@ Debby dat is voor jullie een stuk beter dan! Wanneer zijn die anderen eruit? Las ik nou april? IJsselstein is wel kut te bereiken met het ov maar daar hebben jullie geen last van.

@ Nen haha jij hebt geen zin meer vandaag.. :p

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees en op welke school heb je gezeten dan? dan is dat idd wel dezelfde periode geweest dat we daar gewoond hebben aangezien ik jonger ben als jij!

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nee joh! Het is een stadsboerderij... het ligt aan de gracht.
    Nee joh IJsselstein is met de tram en met de bus te bereiken. Alleen de trein komt er niet. hihihi :)

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, ja de tijd gaat inderdaad wel snel! Ik denk wel dat ik volgend jaar echt even moet 'bijkomen' als mn vent weer terug is. Het is best zwaar om alles alleen te doen. En dan heb ik nog niet eens een kleintje! (RESPECT emma!!). Ik zou het zo lekker vinden om 's avonds weer eens op de bank te kunnen ploffen en dat mn vent kookt ofzo. Of bijvoorbeeld dat hij de hond even uitlaat... Maargoed, nog even doorzetten!

@ juffie, als je vliezen maar niet breken in de winkel! Ik zou op het laatst volgens mij de deur niet meer uit willen, omdat ik niet ergens in een openbare ruimte al dat vruchtwater zou willen verliezen. Misschien kan het me tegen die tijd niks meer schelen, maar ik zou me nu echt afvragen wat men dan wel niet denkt. Dat ik in mn broek plas ofzo haha.

@ dees, goed opgemerkt!!! Ik heb TOTAAL geen zin. Voel me ook niet zo fit dus zou liever lekker mn bedje in duiken..

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Nen

Ik denk alleen maar, breek krengen!!! (de vliezen dan ;) ) Inderdaad als je dan zover bent dan op slot denk je, kom nou maar..
    Ik bedoel beschamender als je hele auto er onder kotsen is er toch niet in mijn ogen, dus he als mn vliezen op straat breken ach dan heb ik weer een mooi verhaal ;)

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: ow haha een stadsboerderij :p ja weet ik veel ik ben helemaal niet bekend in die hoek hahaha hier gewoon allemaal boerderijen met land en koeien en schapen en paarden :p

@ Nen: Ja ik kan het me goed voorstellen dat het onwijs zwaar is om alles alleen te moeten doen! al denk ik dat je t daardoor wel meer waardeerd als je vent wat in het huishouden doet als hij weer terug is! ik vind het nu niet meer als normaal dan vriendlief hier in huis ook iets doet, als hij een tijd weg is geweest denk ik dat ik het meer kan waarderen!

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mum: ;)

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ juffie, ja kan me voorstellen dat het voor jou wel kan! Toen je de auto hebt ondergespuugd, kon je toen nog fatsoenlijk rijden dan? Ik zou niet meer naar de weg kunnen kijken, levensgevaarlijk!

@ mum, ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Soms vergeet je even dat je bepaalde dingen meer moet waarderen (werkt andersom met hem ook zo!)

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Deb: Blond hé :p

10. juffie2008

Okey ik heb een recept voor hamlappen..

Kortom ik ga me weer aankleden ; zit in mn badjas en dan ga ik maar eens even naar de appie heijn!!! Ong. 10 minuutjes wandelen en dan weer terug, kan ik op de terugweg even rennies halen,..

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Ja idd... misschien moet ik die vent van mij ook een tijdje wegsturen :p ben alleen bang dat hij dat niet kan waarderen hihi!

12. juffie2008

@ Nen

Ik zat te kotsen en te sturen ;) Hahah ik kon nergens stoppen, echt smerig.. maar goed das pas vies ;) vruchtwater is dan nog schoon en niet plakkerig (toch?)...

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, het geeft ons vaak wel een hoop goeds als hij een tijdje weg is geweest. Een lang deel van onze relatie heeft hij mij maar voor lief genomen en behandelde hij me op een gegeven moment meer als huisgenoot dan als vriendin. Toen is hij in 2007 naar Afg. gegaan en hebben we tijdens die periode veel gesprekken gevoerd en heeft hij ook veel met een collega gepraat. Ik was in die periode al zeker dat ik het zou uitmaken als hij terug kwam. Had al berekend wat mijn woonlasten zouden worden voor mij alleen en opnieuw gereageerd op huurhuisjes zodat ik boven aan de lijst zou komen te staan. Gelukkig is het allemaal HEEL anders gelopen. Toen hij thuis kwam, bleek hij enorm veranderd te zijn in zeer positieve zin. Dus de uitzending heeft eigenlijk onze relatie gered. Klinkt stom he? Nu zijn we gelukkig heel goed uit elkaar gegaan en peins ik er niet over om hem ooit van zijn leven nog te verlaten, maar voor de waardering naar elkaar merk je wel verschil.

@ juffie, gelukkig is het toen wel goed gegaan en kon je nog wel een beetje rijden. Wat moet dat afschuwelijk zijn geweest zeg! Volgens mij is vruchtwater niet vies, tenzij er meconium in zit. Het schijnt zoetig te ruiken...

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: Nou ik vond het vruchtwater echt vies ruiken... echt zo'n weeëge lucht (sperma heeft dat ook bah!!), maar Dimara had ook in het vruchtwater gepoept, dus daar kan het ook van zijn!

@ Nen: het is idd wel een hele opsteker voor jullie relatie geweest zeg! super dat jullie nu zo gelukkig zijn samen!

ik ga hier vast even wat opruimen want Dimara slaapt nog steeds maar zal zo wel wakker worden, en dan moet ik dus als een speer naar de winkel want om half 5 moet ik klaar zijn om naar de paarden te gaan!

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, zonder die uitzending van toen waren we nu waarschijnlijk niet meer bij elkaar geweest. Want hij ging toen ook al heel rot weg. Ik ben echt ontzettend blij dat alles toch nog goed is gekomen! Al met al hebben we ook al heel wat meegemaakt samen...

Succes met opruimen etc!

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden hier weer terug van inkopen doen. Nu even bijkomen en zo maar verder aan de schoonmaak. 'k Schiet gewoon niet erg op... denk dat ik er een week over doe om ons huis schoon te maken ;)
    Morgen of vrijdag maar naar de prenatal.

@Debby, wat super zeg!! Mijn pa is geboren in IJsselstein ;)
    @Nen, fijn dat alles toch nog goedgekomen in!
    @Juffie, succes!

*gaap* ben een beetje moe geloof ik. Hmm... begin het zo langzamerhand wel te vernemen dat ik zwanger ben haha.

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ red, maar jij klinkt ook altijd wel heel druk met vanalles!

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Red: Is je paps een apeluier!!!?!

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    de wat???

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik heb gewoon al ruim 1.5 uur niks uitgevoerd!! Slechtttt.....

Deel Deze Pagina