Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hihihi als je in ijsselstein geboren bent ben je een apeluier.

2. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    hihi oke, die wist ik nog niet ;)

pff ben echt super moe hier... maar moet echt opruimen. bah! ga eerst 't aanrecht wel opruimen en aardappels schillen. Daarna maar een poging wagen om boven te stofzuigen. Nadeel is dat t vanavond gewoon klaar moet zijn, dus zal wel even moeten.

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hmmmmmmm... zoals altijd valt het plan waarschijnlijk in duigen.

Voor eind januari moeten m'n schoonouders hun schuld hebben afbetaald anders wordt er beslag gelegd op hun inboedel.
    Ik neem aan dat ze dat niet kunnen en het huis moeten verkopen. Ik hoor hier straks meer over....

Ik wist eigenlijk al dat ik niet te vroeg moest juigen.

Buiten dat het heel lullig is voor hun, maar dit zat er aan te komen.

4. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ red, krijg je visite?

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ juffie ja laat die krengen is breken haha

@ Debby oh meid ik hoop het niet voor jullie en je schoonouders :(

@ mum ik was niet van plan om een buggy te gaan kopen tenminste nog niet over nagedacht misschien met de tijd mocht het nodig zijn

@ Dees hier ook aan het eind geprobeerd om de bevalling op te wekken en net de avond van de bevalling niks gedaan haha
    ik heb maar 1 klant dus dat is geen vetpot

ik ben een slechte huisvrouw hebmaar wat uit de diepvries gehaald.
    Ayden maakte een kreet in zijn slaap en schrok keihard wakker en huilen echt zielig :( nu slaapt tie weer
    hiernaast is de buurjongen al de hele middag keihard muziek aan het draaien had er net genoeg van dus ben gaan aanbellen maar doet niemand open grrrr heb er echt hoofdpijn van gekregen klote Bas!!

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik ga lieverds!!! Tot snel!

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Zo kwam ff snel spieken tussen door, nog geen nieuws van kristel zie ik

@debby he bah meis wat vervelend

@mum veel plezier bij de paardjes!

@dees zal je pben!

@juffie 's nachts draagt hij wantjes, want hij krabt zich zelf steeds, dus vandaar, vond het eerst idiote dingen, maar achteraf toch wel heel handig!
    En makkelijk want hij heeft enkel glas op zijn kamertje, dus zo zijn zijn handjes ook gelijk wat warmer :D

ZO moet weer snel verder met me strijk ;)

8. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ debby, aahhh nee wat balen meis!!! Vind het echt heel jammer voor je! Waarom denken ze daar niet eerst bij na voordat ze jou het voorstel doen? Nu ben jij blij gemaakt met een dooie mus terwijl ze waarschijnlijk wel wisten dat dit eraan zat te komen...

9. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ik ga er ook vandoor meiden. Heb het wel gehad voor vandaag en voer toch helemaal niks meer uit hier! Morgen weer een superdrukke dag voor de boeg. Vanavond ga ik lekker vroeg naar bed :) Hopelijk belt mn ventje nog even straks!

Fijne avond allemaal!

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    ha meiden,

kom even kl*tenieuws brengen...
    zoals het er nu uitziet zullen wij hoogstwaarschijnlijk morgen afscheid moeten nemen van mijn hondje... ze is verder verzwakt en vermagerd ondanks de AB en de druppels :(
    ik ben er kapot van, t is zo'n lieverd! maar het is beter voor haar!
    om haar zo in deze conditie te zien doet me vreselijk pijn!

dit was ze vorig jaar!

ze is nu 11,5 jaar oud, ik zei eerder 12,5

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    k ga nu wel naar de paardjes, ff m'n zinnen verzetten

tot vanavond!

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @mumtobe: wat erg dat je afscheid moet nemen van je hondje.. maar als ze er zo slecht aan toe is is het wel beter voor haar.. is ook al een hele leeftijd.. 11,5.. Even lekker je gedachten ergens anders op en inderdaad even naar je paardje gaan.. sterkte :(

@nen: ik hoop dat je ventje vanavond belt.. Heb je toch iets om naar uit te kijken :)

@sterretje: succes met de strijk :) rotwerk he :p

@debby: tot snel :) werkdag zit er weer op he :)

@kim: ik zou net zolang aanbellen tot ze opendoen.. als de muziek aan staat zullen ze wel thuis zijn toch.. wat vervelend zeg.. dat ze die zo hard aan zetten.. :p had al veel eerder aangebeld..

@all: net bij de vk geweest.. Alles was goed.. ze denkt wel dat ons meisje nog steeds in een stuit ligt.. nog precies hetzelfde.. ik ben benieuwd wat ze morgen in het ziekenhuis zeggen.. weet eigelijk helemaal niet wat de bedoeling is van de afspraak.. of dat ik al een versiepoging krijg?

13. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    HOi Dames,

Ja, ik leef nog steeds.
    Ik moet weer aan de pil van de dokter :S..
    Krijg een andere pil, snap nog steeds niet waarom.
    Maar de dokter wil graag zien als ik een half jaar aan de pil ga en dan weer ga ontpillen, of ik dan dezelfde cyclessen krijg en of er dan ook zo'n lange tussen zit.
    Ze kunnen geen cyste vinden, helemaal niets.. de dokter snapt er ook niets van.
    Nu kan ik maar gewoon doen, wat de dok zeg, de pil weer halen en opnieuwe beginnen!!
    Voelde me zo ontzettend klote. Dat ik er heel even geen behoefte aan de forum had.
    Ik moest het even allemaal verwerken, onze droom is opgeschort naar volgend jaar..
    Nog steeds vind ik het raar, dat ik van de dokter weer aan de pil moet..en dat ze niets kunnen vinden!!!
    Baal er ontzettend van...

sorry voor het Ego bericht dames.
    Ik hoop niet dat jullie het erg vinden, maar mag ik nog wel bij blijven kletsen. als ik het natuurlijk niet vergeet.
    Ben er in idd geval elke woensdag.hihi..staat dat vast als een date..

Hoe gaat het hier???

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik ga vanavond naar de bios trouwens.. naar de film: komt een vrouw bij de dokter.. iemand die al gezien..?? is dat een goede film??
    Zitten op de 2de rij van voren dus zal wel last van mijn nek krijgen.. ik ga even het eten opzetten.. dat kunnen we lekker optijd eten want dan kan ik nog even op de bank liggen voor we gaan.. ben best moe namelijk :S

15. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

He gatsie zeg, ga even boodschappen doen en dan gebeuren er ineens nare dingen :(

Debby wat vervelend zeg!!!

En Matta meis, wat balen zeg!! Snap dat je dan even geen behoefte aan ons "gezeur" hebt ;) Echt balen voor je... weet niet zo goed wat ik moet zeggen eigenlijk..

16. juffie2008

Ik lees net dat manlief al onderweg naar huis is..

Echt er is geen touw aan vast te knopen he? Bedoel de ene avond denk ik om half 6 nou ik ga maar koken hij komt vast zo en dan komt hij pas 8 uur aankakken, kortom vis was gister uitgedroogd..

En nu heb ik een stoofpotje en dat moet nog wel een uurtje, en nu staat ie over een half uurtje op de stoep.. pff.. Lekker weer :( Nou dan neemt hij maar eerst een wijntje met een olijfje ;)

17. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @juffie
    het is geen gezeur hoor, vind het wel prettig dat jullie zo kletsen. het meeste onthoud ik er van en kan ik gebruik als ik zelf een kindje krijg..hihi..

Jullie zijn gewoon schatten!!!

@suus
    je hoeft toch niet perse op die plek te zitten!!

Oja, ik heb maandag te horen gekregn dat ik mag blijven tot de voorjaar, maar dat is wel onder voorbehoud.
    heb ook nog gesolliciteerd op onderwijassistent in Drachten. ben benieuwd.
    Vrijdag krijg ik mijn nnieuwe inbetweens, had een heuse opgooi drift.. hebben de hele woonkamer geverfd, behangt etc..
    het is zoo mooi.. zal eens even foto's gaan maken. kunnen jullie zien hoe het nu is.
    inrichting is niet anders, de kleurtjes en acccessoires enzo wel.

18. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    juffie hoe is het eigenlijk afgelopen tussen je vader en je hubbie??

19. juffie2008

@ Matta

Het is privematig helemaal geescaleerd, jammer genoeg. Nu doet mn vader wel een beetje zn best, belt ineens elke dag om te horen hoe het met mij is.. Ja, hij doet zn best, maar er is zoveel naars gezegd ;)

Hey wat fijn dat je waarschijnlijk kan blijven!! Het valt niet mee met de banen he? Niet erg veel vacatures..

20. juffie2008

Wij hadden weer een vacature op onze school ;) Maar niet voor OA, maar als tweede leerkracht..

Share This Page