Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ Dees slaap lekker meid hopelijk ben je er na de bevalling van af

@ dreamer mensen mogen vinden wat ze vinden en denken daar moet je geen boodschap aan hebben ookal hoor je een ander zijn mening te respecteren hun zitten niet in die situatie en jullie zetten een kindje op de wereld die er anders niet geweest was dus wat nou egoistisch een leven schenken kan ik niet egoïstisch noemen..

@ Emma oh Oké lekker als je daar wat centjes mee kan verdienen

@ mum hopelijk kan je een beetje slapen, denk aan je en sterkte nogmaals

ik ga ook afsluiten weltrusten allemaal

2. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @emma
    dat vind ik nou ook!!!
    vind het egwoon belachelijk..

3. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    helemaal met kim eens.
    plus jullie kindje komt bij mensen die zielsveel van hem/haar gaan houden!!! er worden genoeg kinderen op de wereld gezet, die geen liedfde krijgen en wensden dat ze niet zouden leven..(hoe hard het ook even klinkt, het is wel zo) ! wat is dan niet eerlijk!

4. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    slaap lekker Mik!!!
    Ik ga ook slape!!!

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @oma: nou ja zeg......wat een onzin...ik zie het verschil niet tussen een kindje uit eigen dna of kid...nou ja zeg...kan er niet over uit dat mensen zoiets zeggen...meid maak je niet druk hoor want wat je doet is absoluut niet egoistisch...je gaat een kleintje dragen die vol liefde word opgevoed door jullie...zie daar niks egoistisch aan hoor...dat is gewoon een droom die uitkomt...laat ze maar lullen....

@juffie: succes met je man vanavond haha..hoop dat je hem om krijgt als je snapt wat ik bedoel hihi..

@kristel: ik snap wel wat je bedoelt hoor...misschien word yentle straks wel makkelijker waardoor jullie nog van gedachten veranderen..

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @matta; haha nee zonder ei kun je geen baby krijgen inderdaad oelewapper haha grapje...

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ben er vandoor..

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ook fijne avond

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Ik ga ook slapen, truste!

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ze vind dat een kind er niet om vraagt om niet bij zn beide biologische ouders opgevoed te worden.
    En dat het kind zich niet in beide ouders kan herkennen.

Maar dat verschilt toch niets aan een kindje uit beiden dna?
    Die vraagt er toch ook niet om om daar geboren te worden?
    En het herkennen heeft niet zozeer met dna te maken, maar ook veel met opvoeding.

Ben echt blij met jullie en jullie antwoorden.
    Voel me alweer een stuk beter erdoor!

Ik weet dat ik me van zulke dingen niets moet aantrekken, maar doe het toch.
    Het komt best hard binnen als je zoiets te horen krijgt.
    Ik wil juist het beste voor onze kindjes en als je dan te horen krijgt dat je egoistisch bent (en dus slecht bezig bent) doet je dat wel wat.

Pff heb nog een hoop te leren merk ik wel.

Tnx allemaal!
    En slaap lekker.

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @dreamer, helemaal met je eens!
    gelukkig voel je je weer wat beter! je bent juist goed bezig.. helemaal niet egoistisch.

@buikbeebjes, waar blijven jullie?!

@all goeiemorgen!

Hier een goede nacht gehad weer, hij ging om 20:00 slapen, 22:30 gevoed, daarna ondoorbroken geslapen tot 8 :D
    Vandaag weer druk dagje.. m komt morgen weer thuis. Vanmiddag komen mijn schoonouders langs. Mn schoonpa komt de nieuwe radiator verplaatsen en plaatsen in de berging en mn schoonma komt ook mee. Ze blijven ook eten, vind ik altijd toch een beetje gek als m er niet is haha. Eerst maar even naar de supermarkt lopen (in de regen :x) mijn brood is op ;)
    fijne dag vandaag!

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Thnx meid! Ja waarschijnlijk zal ze vandaag ingeslapen worden, mijn moeder zal straks de dierenarts bellen... We willen Gizmo wel apart laten cremeren...
    mooie foto's maken gaat al niet meer lukken denk ik, aangezien ze al niet meer is zoals ze was! een pootafdruk is wel een mooi idee!

@ Dees: Nee ik heb idd nieut in nwk gezeten, heb op de lijstersingel gezeten, beide locaties!

@ Dreamer: Waarom zou een kindje krijgen via KID ego zijn als je er met z'n 2en 100% achter staat? kon ze haar mening ook onderbouwen? *lees het al* idd niks van aantrekken hoor meid!

@ Emma: Succes met je schoonouders!

Dimara heeft geslapen van 21.00 tot 07.15 uur, denk dat ze wakker is geworden van vriendlief die naar zijn werk ging... maar beter 7.15 dan 04.45 net als vorige week!

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    goedemorgen!

@Mum, sterkte vandaag!
    @Dreamer, 'k vind t een belachelijke beredenatie. Dan is de keuze voor een kindje vanuit eigen DNA ook een egoistische keuze.

Babydump zou tussen 8 en 18 uur de spullen leveren. Gaat om 7.20u de bel al. Lag nog in bed, hihi. Maar goed hoef ik er niet meer op te wachten. Kerel was niet zo praats, haha 'k zag er natuurlijk ook op m'n ergst uit ;)

'k Ga hier zo maar aan de schoonmaak denk ik. Bel m'n schoonmoeder denk ik even of ze meegaat naar de prenatal. is ze er ook even uit (heeft geen rijbewijs en wonen buitenaf).
    'k Heb nog een cadeaubon van 15 euro, kan ik toch nog wat kopen zonder dat 't me geld kost ;)

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ REd: Thnx, fijn eg dat de spullen al geleverd zijn! hoef je er idd niet op te wachten! have fun bij de prenatal!

Onze eigen dierenarts is pas vanaf 13.00 uur bereikbaar vandaag, hij heeft vanavond spreekuur...
    de hond van mijn schoonouders hebben we bijna 4 jaar geleden ook sávonds na het spreekuur laten inslapen dat was rond 22.00 uur pas!

15. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    goedemorgen

@emma lekker nachtje zeg

@mum gaan jullie haar op een bepaalde plek uitstrooien??
    bij mijn opa en oma is de dierenarts bij hun thuis sávonds gekomen en het daar gedaan daarna heeft hij haar meegenomen. was een belgische dokter hier net over de grens maar wij hebben dat niet gedaan omdat we altijd al 11 jaar naar dezelfde gingen.

@red zo dat is lekker vroeg maar idd dan kun je lekker de dag nog weg

hier een rot nacht gehad ayden heeft normaal tussen zijn voedingen een tijd zitten van 6 tot 6 gemiddeld of 5 tot hal6 dat soort tijden.. vanacht was het dus 12 uur, 2.30 en 6.30 dus was niet grappig :( en dan om 8 uur alweer naast mijn oor lopen gillen van blijdschap wel maar jeetje hij heeft het gillen echt uitgevonden
    zometeen naar de winkel lopen want auto is stuk dus hopelijk gaat het niet regenen

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Nee we gaan haar niet uitstrooien, we hebben niet echt een plek die ze geweldig vond! mijn moeder wil haar as niet hebben, maar ik ben bang dat ik er spijt van krijg als het weggegooid wordt of door het crematorium wordt uitgestrooid... dus ik denk dat hier gewoon een klein urntje komt te staan met daarin haar as!
    hoop voor je dat het niet gaat regenen! je hebt idd rotnacht gehad zeg!

17. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum.. vervelend hoor! Sterkte vandaag!

@ Kim.. Ook al een rotnacht dus. Hier ook hoor. Sophie slaapt nu al 7 nachten van half 11 tot 7 a half 8 maar vannacht was het 3 uur en half 6.. pf.. en het douchen vond ze ook maar niks dus ik hoor haar nog gillen ;)

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hihi schiet hier nog niet erg op. Heb de kinderwagen in elkaar gezet, was zo nieuwsgierig ;)
    Zal nu even snel beetje schoonmaken en dan eerst weg. Schoonmoeder kan niet mee dus ga ik gezellig in m'n eentje.

@Baby's, s nachts horen jullie te slapen hoor!

19. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Mum Sterkte meis!! Denk aan je vandaag!

@ Red, Fijn dat de spullen er al zijn meis

@ Dreamer, wat een bespottelijke opmerking is dat zeg!!!Een kindje mag in zn handen klappen met jou als mama.
    Volgens mij heb je veel liefde om te geven!

Hier: ROTNACHT GEHAD!!!! ik ben het zooooo BEU!!!! GRMGRM!
    ik heb van 3 tot 5 op de bank animal planet liggen kijken, verder was er niks.Toen maar weer naar bed gegaan.. maar och och och.. Het forum lag er vannacht af, kon dus ook niks leuks lezen.,.

20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum oh oke, misschien nog ff laten bezinken en dan kunnen jullie haar alsnog uitstrooien in een bos of veld waar ze altijd ging wandelen.. tenzij je het fijn vind om haar in een urn te bewaren.

@ukkie waar dat dan opeens vandaan komt he.. snap dat niet. maar zal denk ik hier wel een sprongetje zijn want hij is deze week zoveel wijzer geworden en het was ook druk dus daart zal het wel mee te maken hebben

ayden ligt nu ff te slapen en daarna ga ik maar eens lopen maar wil helemaal niet naar buiten brr veelste koud maar ja moet toch voeding hebben en boodschappen anders word het vanavond weer diepvries maar dat zie ik niet zitten. :p

Deel Deze Pagina