Panda wacht maar tot vrijdag, hoewel, als jij zegt dat je morgenochtend gaat testen doe je het ook gelijk, iedere keer hihi. Dus vrijdag met ochtendurine, tot die tijd geduld hebben jij! Ik kan mijn maansteen eindelijk het weekend opladen eindelijk weer volle maan.. pff.. ben benieuwd!
volgens mij morgen ochtend want je kon al testen toch? wat ik altijd dacht dat je dat altijd met ochtend urine moest doen dus heb ik ook altijd gedaan
Ja en had ook 1,5 uur geleden nog aardig wat ranja op hahah. En nee ik kan eigenlijk vrijdag pas testen,.. Urine was ook heeeeeel licht..
panda ik heb het gevonden in dezelfde topic alleen verder naar beneden het heet: toch nog een keertje doen? van ik geloof jaenny5. lees maar.
Hij zou vrijdag duidelijker moeten zijn. Zo niet, dan was het geen echt streepje. Maar ik ga voor je duimen meis! Laat ik mn vraag dan anders stellen .. Waar hebben jullie je maansteen vandaan? En dan bedoel ik niet degene die hem online hebben gekocht, want dat wil ik niet doen ivm persoonlijk uit willen zoeken.
maar er zit toch ook verschril in alle testen/? anders moet je morgen zon test halen voor eerder te kunnen zien of je zwanger bent
Maansteen armband gekocht op de braderie. Regenboogmaansteen hanger bij spiritueel winkeltje in Emmen stad.
@ pandabeertje, Wat lees ik nu.....? 1 licht posi streepje. Nou vanuit mijn kant al een lichte felicitatie. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Zoals ze hier op het forum altijd zeggen "een streepje = een streepje en dus posi" Ik hoop echt dat de volgende test wel duidelijkheid geeft voor jou en je mannetje. Veel succes en geniet maar een beetje van dit gevoel van zwanger zijn.