@ Juffie: nee ik geef geen bv heb even een foto gemaakt maar t is niet heel goed zichtbaar, krijg het ook niet beter op de foto... nu ligt ze ook op bed! je ziet als je goed kijkt 2 witte streepjes! in het echt in het licht is het echt veel beter zichtbaar!
hee meiden, Juffie jou spruitje is er nog niet?? wel al voor weeen gehad of niet? Ik kijk iedere dag even of er al iemand bevallen is hahaha!! maar nee dus!!! hoe gaat het hier?? Kusssss
@ Mum Je ziet het nu inderdaad slecht, maar ik geloof je op je woord Joh wel snel hoor 2 maandjes en dan al tandjes, nouja snelle jelle, die dame van jullie @ Perfectionn Al meerdere malen voorweeen gehad maar het zet gewoon niet door, ben het goed beu zoals je uit de gesprekken hier kunt vissen.. Het zou me trouwens niks verbazen als vandaag Boefje van Desiree wordt geboren, heb zomaar een voorgevoel..
@Mum: zo die kleine meid is er snel bij met tandjes! Heb je een bijtring? Mijn moeder haalde altijd een vingerhoedje over het tandvlees als de tand bijna door was (zodat de tand dus meteen door is) Ik zou dat nooit durven! Sterkte met je hondje @Juffie: haha volgens mij zegt elke zwangere vrouw van boven de 38 weken dat ze denken dat de beeb noooooit eruit komt Heb het hier al heel vaak gelezen haha. Balen dat ie je maag als voetbal heeft gebruikt! @Dees: hoe is het met jou vandaag? @Kristel: nee ken diegene verder niet, is van het forum. Hoe bevalt je tekentablet? @All: pff net ongesteld geworden en weer niet zoals het normaal gaat Snap echt helemaal niks meer van mn lichaam! Ik heb 18 rondes lang netjes een LF van 12 dagen gehad en 2 dagen vantevoren een lagere temp. Nu kan ik al 2 rondes gokken naar mn ei, die is gewoon niet te vinden, ook achteraf niet. En vorige ronde 4 dagen lage temp en deze ronde maar 1. Zal mn lichaam in de winterstand staan ofso
@ Dreamer: Ja heb een bijtring, die leg ik zo meteen even in de koelkast! auw dat van dat vingerhoedje klinkt pijnlijk, zou ik ook nooit durven hoor... Balen zeg dat je cyclus zo overhoop is...
@ Dreamer Wat vervelend dat het nu alweer anders is Bestaat er zoiets als een winterongesteldheids stand?! Hi hi
Ik heb trouwens een leuk ribrokje op wehkamp.nl gezien van Yessica (c&a) 15 euro, alleen nu vind ik het altijd zo'n gedoe met het verzenden, ophalen, de kosten erbij.. Ik ga denk toch gewoon even bij een C&A kijken of ze hem daar niet hebben hangen.. Twijfel of ik een maatje 42 of 44 zal nemen.. Wil dat ie lekker laag op mn heupen hangt, alleen het passen gaat nu niet met die dikke buik Normaal heb ik broekmaat 42 hoor, maar weet niet hoe ik er na de bevalling uitkom
@ Dreamer nou ik kan me niet bedenken hoe dat in hemelsnaam egoïstisch kan zijn.. laten lullen zulke mensen, slaat helemaal nergens op. Misschien is kinderen krijgen op zich wel egoïstisch, omdat je het zelf wilt en het kind misschien niet?? Daar hoor je ook nooit mensen over. Niet verdrietig om zijn hoor jullie verdienen een kindje, nog veel meer dan de meeste mensen!! Een kindje heeft nodig: liefde, verzorging, voeding, warmte.. als je dat allemaal kunt geven, dan past het woord egoïsme daar niet tussen. @ Matta nou een eisprong heb je nodig om zwanger te kunnen worden ja, en je luteale fase moet lang genoeg zijn anders kan het vruchtje zich niet innestelen want dan wordt het bmslijmvlies al afgestoten en is het te dun voor het vruchtje.. maar daar komt een HA niet zo makkelijk achter moet je echt voor bij de gyn zijn. Een eerste afspraak zal waarschijnlijk al in januari zijn als je nu belt en dan zijn het vaak ook alleen nog maar vragen.. zou echt al gaan hoor en ondertussen wel idd tempen en ovutesten. Succes @ Emma nou Jorick heeft lekker geslapen zeg, wow. Jij was vast een trotse mama! @ Mum veel sterkte vandaag bij de crematie. Leuk zo'n pootafdruk, toch iets moois voor later. En een urn is ook mooi. Het is toch nog wel fijn om foto's te maken hoor ook al is ze niet meer zoals ze was. Ik heb bij mijn konijn vroeger foto's gemaakt voor we hem lieten inslapen en ben toch blij dat ik ze heb. Wat is Dimara vroeg met de tandjes! Mijn zussen hebben wel allebei op de lijstersingel gezeten. @ Kim jeetje die Ayden had geen zin om te slapen he.. @ Red dat was een vroegertje voor jou vanmorgen, leuk is dat he als alle spullen er zijn staat gelijk het hele huis vol.. Succes met schoonmaken weer @ Juffie balen dat je zo'n kutnacht achter de rug hebt. Straks nog ff dutten dus? @ hier nou net bij de vk geweest, liep gigantisch uit maar goed dat is standaard. Heb het zelf ook nog langer laten uitlopen want een beetje gepraat nog over die gedachtes die ik heb. Ook heeft ze van binnen gevoeld maar eerder was mijn bmm zachter en nu is het juist keihard en ver naar achter verwacht wordt dat boef er nog wel ff in wil zitten! (hij zit nu wel eindelijk vast in mijn bekken). Zal vast weer een van die gelukkigen zijn die flink overtijd gaat lopen :x strippen zit er ook niet in want ze kon er zo al moeilijk bijkomen. Volgende week over inleiden hebben denk ik! Ze adviseerde me naar de psych weer te gaan om het erover te hebben maar ik twijfel een beetje.. ik probeer voor iedere dag wat leuks te plannen..
@juffie ik zou daar wel mee oppassen want met de bevalling gaan je bekken en rate dingen doen en bij mij is het nog steeds zo gebleven dus pas op dat je straks iets kopt wat dan niet meer past. @kristel dus nog geen voorkeurs besteming frank komt al zijn hele leven daar en zijn ouders zijn daar ook 5 weken en mijn ouders komen ook 1 week vanwege de verjaardag van ayden zie hem al helemaal op de boot voor me met zijn hoedje op @mum ik zie iets vaags maar als ze echt gaan doorkomen kan ze wel meer last gaan krijgen @dreamer oh dat is minder dat je je ei niet meer kan vinden :S @emma jij bent dus wel al geweest ik gfa zo met mijn oma ff nadat we bij mijn opa zijn geweest ik ga zo met mijn oma naar mijn opa hier in maastricht eindelijk neit meer naar heerlen, nu kunnen we wat vaker gaan. en daarna gaan we even samen naar de winkel ik moet trowuens nieuwe voeding halen maar nu had frank vorige week een nutrilon a.r 2 meegenomen en zag het pas na 2 dagen dus dacht koop weer een 1 en die is nu op maar die ander blijft maar 4 weken goed en vind het zonde om weg te gooien dus ga dat maar gewoon eerst opmaken die 2 dagen hadden we het ook niet door en aan ayden merkte je geen verschil dus ga het maar gewoon opmaken
@ Desiree Dikke knuffel meis!!! Het valt niet mee het die laatste loodjes.. Nouja loodjes, LOOD!! Balen dat de VK niks voor je kan doen.. @ Kim Ik twijfel ook of ik het wel moet kopen, misschien wacht ik maar even tot Pulletje eruit is..Alleen heb ik weinig kleren die ik na de bevalling aankan.. Door de huwelijksreis was ik iets (8 kilo) gegroeid.. Daarna heb ik het opgelost met jurkjes en rokjes, maar die heb ik nu de hele zwangerschap ook gedragen en zijn dus wel een beetje af.. Ach manlief en ik gaan toch naar de Weight Watchers als de baby er is, hij wil (en moet!!) afvallen en mij zou het ook geen kwaad doen
@ Dees: Ons hondje wordt vanavond nog niet gecremeerd, maar we laten haar vanavond inslapen, wanneer ze gecremeerd gaat worden is nog niet bekend... ik had niet zoveel met de bovenbouw op de lijstersingel dus ik denk ook niet dat ik je zussen ken k had zoiezo niet veel met de mensen op het com. col. balen zeg dat strippen nog niet lukt... positief blijven hoor meid! ik weet als geen anders hoe het is om over tijd te gaan, maar probeer zo positief mogelijk te blijven! @ Kim: Kunnen we niet mee naar spanje met jullie?? klinkt heerlijk zo ja ik ga maar chamodent in huis halen voor als ze echt door het tandvlees gaan wringen! het verschil in 1 en 2 zijn de voedingsstoffen, een kindje van 0-6 maanden heeft andere voedingsstoffen nodig als een kindje van 6-12 maanden, misschien kan je het mengen met 1, zodat hij wel de benodigde voedingsstoffen binnenkrijgt...
meiden jullie moeten niet TE graag willen bevallen he..straks hou je onbewust daardoor de bevalling tegen..dus verstand op nul en dan komen de beebjes vast snel...
@mum: zo dimara is optijd met tanden zeg haha... @kim: leuk spanje. wanneer ga je? wij gaan twee weken naar zuid frankrijk...tegen de grens van spanje ergens...met de auto en jullie?
nah of ik nou wil of niet wil d'r gaat voorlopig toch niks gebeuren.. ik ben nu maar bezig met de kerstspullen
ik kon er ook een hele ijd niet op... Dimara ligt nog lekker te slapen, als ze zo wakker is ga ik even met haar naar t dorp, even een spijkerbroekje kopen voor haar want ze heeft er geen meer die haar past... en heb een hoop shirtjes waar ik geen passend broekje bij heb, dus is ook zonde als ze die niet meer aankrijgt! vanavond komt er iemand voor mijn leren rijlaarzen (heb 3 paar) en deze heb ik nooit meer aan dus heb ze op mp gezet, hoop dat ze ze past en meeneemt! is weer 30 euro!
zo even beetje bijgelezen. dreamer: hoezo is kinderen krijgen met kid ego.. vind dat helemaal niet.. t is juist mooi dat zoiets bestaat en er mensen heel gelukig van worden... red: in plaats van opruimen en schoonmaken is een wagen in elkaar zetten natuurlijk veel leuker.. juffie: balen dat je weer zo'n rot nacht gehad hebt.. en t forum.. lag er net bij mij ook uit. mum: nu al tandjes, dat is wel erg vroeg. heeft ze er last van dan? oh k zie die 2 witte streepjes wel.. ben beneuwd hoe lang t nog duurt. dreamer: soms kan je lichaam ineens raar gaan doen he.. desiree: balen dat de vk uit liep..en ook dat strippen nog niks uithaalt.. misschien volgende week. k hoop t voor je. all: bendji van suus is hier spelen met puk.. haha maar volgens mij vind hij t niet zo heel leuk.. puk is nogal druk..
@ de mama's: hebben jullie de nieuwe wij al binnen? er staat een artikel over veel te vroeg geboren kindjes in... wat mij opvalt is dat alle moeders van die kindjes boven de 30 zijn, en het merendeel zelfs boven de 35, zouden die vroeggeboortes daarmee te maken kunnen hebben?
ik ga er 1tje wakker maken, ze slaapt nu nog steeds, heb haar om even voor half 1 naar bed gebracht...