Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ga de laptop afsluiten. Ze zullen hier zo wel op de stoep staan. Kom straks nog wel even spieken ;)

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @dreamer, tis lekker in de war dus bij jou!
    heb je dat vaker gehad?

@dees, balen zeg dat strippen er niet in zit!! probeer het maar lekker per dag te bekijken..dat hielp hier wel in elk geval.

@kim, is die nummer 2 niet vanaf 6 maanden? Ik zou het toch bij 1 houden denk ik eerst.
    Hoe was het bij je opa? o leuk kerstshoppen! Wij gaan ook binnenkort. ik wil eigenlijk naar Centro in Oberhausen.

@Red, Ja ik heb cerazette, die bevalt me goed. Van andere pillen kreeg ik altijd last van bijwerkingen zoals hoofdpijn etc. En met deze pil heb ik echt nergens last van, de productie heeft ook geen dip gehad.

@mum, ja viel mij ook op in de wij!
    Zo wat slaapt dimara lekker veel!

@gaby, o jeetje suus een nachtje blijven.. hopelijk stoppen de harde buiken weer..

@all, nou mn schoonouders zijn net weg. Mijn schoonmoeder is heel druk met j dus die was er helemaal af.. maar hij ligt nu te slapen. (heeft vandaag 1 uurtje geslapen vanaf 8 uur!;) )
    Vriendlief komt morgen om 1 uur alweer thuis gelukkig.

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hey meiden

@mum wow dimara al tandjes, dat is snel zeg!
    Fijn dat ze er iig niet echt last van ;ijkt te hebben nog!

@suus wow meis, wat vervelend dat het draaien niet is gelukt en dat je een nachtje moet blijven
    Maar wel geod dat ze je goed in de gaten houden
    Mocht de placenta loslaten, dan zijn ze er maar snel bij!
    Succes hoor, dikke knuffel!

@dreamer, hoop dat je je ondertussen weer wat beter voelt, maar iig nog een dikke knuffel!
    Mensen weten echt niet wat ze zeggen soms, ze denken gewoon niet na over hoe het voor een ander is!

@kristel wat fijn dat je geen blindedarmontsteking hebt zeg, gelukkig!
    Hopelijk word de pijn wel minder nu want dat is ook geen pretje
    Enne wat heeft yentle goed geslapen zeg, heerlijk joh!

@gaby, gelukkig bijan eht spuiten achter de rug meis, dat moet een heerlijk idee zijn!
    Nu maar duimen dat het zijn werk super goed gedaan heeft he!

@kim he bah weer ongi worden, nooit leuk he, is een tijd geleden zeg, 13 maanden, wow dat moet gewoon weer vreemd zijn!
    Hopelijk heb je er niet al te veel last van!

@bos alweer voor de 3de keer ongi worden, das niet fijn als je er toch niets mee wilt, dan kan het maar beter weg blijven
    Helaas heb je het niet voor het zeggen
    HIer zijn we weer aan het proberen of we een broertje of zusje voor Kylian mogen krijgen ja
    Vorige keer werd ik na 36 dagen ongesteld, maar nu lijkt het ver te zoeken, heb naar mijn idee zowiezo ook nog geen ei gehad, en as za is het alweer 5 weken geleden dat ik voor het eerst ongesteld werd, denk dat er nog niet erg veel regelmaat inzit en het nu langer duurt helaas

@juffie heo was het bij de vk vanmiddag?

@dees wat balen dat je bmm nog zo hard was en ver naar achter lag, kan me voorstellen dat dat wat teleurstellend was voor je
    Je werd toch eerder ingeleid?

@emma wat fijn dat M morgen weer thuis komt zeg, lijkt me echt moeilij zo veel alleen te zijn!
    Lekker genieten van elkaar dus dit weekend!
    Vieren jullie nog sinterklaas?

Hier vandaag lekker een dagje naar de stad geweest, veel gezien en gepast maar uit eindelijk niet zo veel gekocht
    Cadeautje voor mannetje voor alvast voor de kerst, hangertjes en wantjes voor kylian, een paar tijdschriften en een cadeautje voor de verjaardag van een dochtertje van me vriendin
    Dus een leuke dag voor weinig geld ;)

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Sterretje,
    Lekker zon dagje shoppen! hoe is het met Kylian?
    Wij vieren zaterdag ochtend hier met mijn familie sinterklaas (alleen kadotjes voor de kleinkinderen) en savonds met m zijn familie , compleet met surprises en gedichten haha
    En jullie ?

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @emma gezellig dat jullie sinterklaas met surprises vieren, vind het ook altijd leuk, maar kan nooit iemand enthousiast maken hier :(
    Dus hopelijk volgend jaar als kylian wat groter is dat we sint vieren, dit jaar dus niet helaas :(
    We doen wel altijd met de kerst cadeautjes dus dat is ook super gezellig :)

Met kylian gaat het goed hoor, hij ligt nu heerlijk te slapen
    Hij slaapt meestal bijna elke nacht nu door en soms ook de avond erbij, dus we hebben niets te klagen
    Het is verder een vrolijk mannetje, wel met een eigen willetje, maar dat is aan de ene kant wel goed ook ;)

Tot wanneer wil je bv blijven geven?

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby; jemig zeg vervelend dat het niet gelukt is bij suus...hoop niet dat de kleine al komt hoor is beetje vroeg..

@sterretje: oh dat is vervelend dat er nog geen regelmaat in zit...niet de neiging om een testje te wagen? hier gewoon regelmaat 28 dagen (tot nu toe dus ben benieuwd of het nu weer zo is)

@mum: leuk waar heb je de kaarten gesteld....

@emma: zo dan heeft jorick niet veel geslapen vandaag...hoop dat hij wel de nacht door gaat dan want hij zal wel af zijn....hoe laat komt mark thuis morgen?

@gaby: zijn je hondjes nog rustig??

@matta; haha moet altijd lachen als jij mik zegt ipv kim...waar blijven de foto's of heb ik ze gemist?

@lynn: hoe is het ....

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Goeeeedeavond ;)
    ben ik weer eventjes..

@suus: Het is helaas niet gelukt haha..maar ja dan maar even wachten tot 8 december

@mum: Hoooi :p

@juffie: Jeetje wat een mooie buik heb je zeg!! :D

@kristel: Leuke verjaardag gehad? (heb je een felicitatie via hyves gestuurd) ;)

@all
    Ik moet ook weer even een foto van Chanell erop zetten is alweer te lang geleden haha..Ze weegt alweer 7.6 kilo haha..lengte weet ik zo niet uit me hoofd maar dat vertel ik nog wel haha

Nou ik ga weer naar huis want Chanell moet eigenlijks om 8 uur de fles en dan om half negen naar bed!

Tot 8 december!!! :D

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @bos fijn da tje gelijk weer regelmatig bent, dan zit je er niet zo op te wachten ook
    Geef ej ook bv of dat niet?

Nee heb eigenlijk niet de neiging om te gaan testen, weet genoeg als ik misselijk word, was alle keren zo kotsmisselijk dus dat kan vast niet missen haha
    Voorlopig dus geen testen hier hoor, zonde vant geld nog voorlopig nmaar mijn idee, eerst maar eens kijken hoe mijn cyclus een paar maanden achter elkaar word ;)
    Of liever geen cyclus meer natuurlijk :D

9. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

sterretje: ben je al weer bezig voor een 2de? of begrijp ik t verkeerd.

zo bendji is weer bij suus in huis.. en de honden zijn klaar..

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @gaby fijn dat de hond weer bij suus thuis is, nog wat van haar gehoord verder?

Ja we zijn weer begonnen om te proberen zwanger te worden van een tweede
    Heb verklevingen in mijn baarmoeder die waarschijnlijk mijn eileider aantasten en het daardoor binnen nu en een jaar veel moeilijker zal worden om uberhaupt nog zwanger te kunnen worden
    En aangezien de 2 mk hiervoor en nu dit
    Hebben we besloten dat we heel blij mogen zijn als Kylian straks toch nog een broertje of zusje mag krijgen, dat we alle kansen nu aan pakken

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Zo ga ff lekker in bad, ff lekker relaxen
    Kylian slaapt lekker dus heb ff lekker de tijd voor mezelf!

Fijne avond meiden!

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Sterretje, jammer dat jullie geen sinterklaas vieren! Maar idd misschien als Kylian wat groter is. met kerst is ook leuk!
    Wat fijn dat Kylian zon tevreden mannetje is! Nu hij doorslaapt kom je zelf ook lekker tot rust.
    Ik wil in elk geval 6 maand bv geven maar ik wil het ook wel een jaar volhouden. Ik zie gewoon hoe lang ik het leuk vind :) En jij?
    Ik moet zeggen dat ik het wel erg gemakkelijk vind. Je hoeft niks bij je te hebben, het is altijd klaar, het is gratis, gezond. Dus dat speelt ook allemaal mee. En ik vind het zo bijzonder, kan me niet voorstellen om te gaan stoppen nog.
    wat spannend dat jullie weer voor een tweede gaan! ben jij lichamelijk weer goed opgeknapt?

@Bos, hij is morgen 1 uur al thuis dus dat is wel fijn :).
    Hoe is het met jou?

@mariss, succes nog! flinke meid word Chanell. Ik vind dat trouwens zon leuke naam he, origineel!

@gaby, de rust is weder gekeerd nu het hondje weer weg is? hihi

@all, zo ik heb zonet even alle felicitatiekaartjes voor j zijn geboorte in een plakboek van pip geplakt en ik heb alvast de kerstkaarten geschreven :D dat maar weer gedaan..

Ik ben er ook vandoor... fijne avond!

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik reageer maar even half, de dierenarts heeft namelijk nog niet gebeld, en zit nog in de zenuwen :(

@ Bos: ik heb ze besteld op www.wijfotoservice.nl ben benieuwd hoelang het duurt voor ze binnen zijn... ik vond de designs bij de hema en kruidvat enzo een beetje tegenvallen!

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, sterkte meid! knuffel!

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    mark zijn ouders hadden nog allemaal kadotjes voor j bij zich trouwens. Van mark zijn ooms en tantes voor sinterklaas, lief he :) Een boekje met eerste woordjes, schuimspeeltjes voor in bad en een tractorsetje, Kan hij nu nog niet mee spelen maar dat geeft niks :D van zijn oma kregen we laatst een babywalker, is ie ook nog ìets te klein voor hahahah

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Thnx meid! het is zo moeilijk maar toch heb ik het liefst dat de da snel belt... ik zit me hier zo op te vreten! ben kotsmisselijk en heb buikpijn omdat ik er zo tegenop zie :(

Paardrijlaarzen zijn trouwens niet verkocht, mensen waren een half uur te laat hadden in de file gestaan moesten ook van een eindje weg komen... maar ze pasten het meisje niet goed...

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @mum, welke foto is het geworden uiteindelijk?

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @mum, oh meis :( het is ook niet niks.. je wilt het snel achter de rug hebben maar toch ook totaal weer niet denk ik... moeilijk.
    Hoop dat hij snel belt..

19. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum sterkte meid. het is heel zwaar dat weet ik maar eht is het beste voor het hondje :(

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ga ff douchen.

mum: sterkte met je hondje.

Deel Deze Pagina