ik kom nog even doei zeggen. kruip hier lekker in bed. morgen komt er iemand tussen 10 en 12 voor de vloerbedekking. Zal voor de zekerheid maar om 8 opstaan, straks weer zo'n malloot die erg vroeg komt. @mum, sterkte meid!
@sterretje: nee ik geef geen borstvoeding. wilde wel maar lars wilde niet happen dus ging niet. na een week heb ik het opgegeven... @emma: met mij alles goed dank je . fijn dat hij al optijd thuis is. is dit de laatste keer dit jaar dat hij weg moet? @all: ik ga ook naar bed truste meiden..
@Suus: balen dat de versie niet is gelukt! Hoop dat de harde buiken niets beteken. @Mum: mn zusje was 19 en is met 35 weken bevallen. Zal dus puur toeval zijn die leeftijden. @Emma: nee nooit eerder gehad. Al 18 rondes hetzelfde en nu ineens 2 rondes vaag. Veel plezier morgen als je mannetje weer thuis komt! @Kristel: hoe staat het met de pijn? @Sterretje: balen dat je cyclus nog niet is wat het was. @Gaby: bijna 1e fm! Veel last van je buik? @Mum: sterkte meis! @All: heb degene die die opmerking over egoistisch heeft gemaakt een pb gestuurd erover. Ze heeft het eigenlijk gezegd omdat ze zelf erg onzeker is over KID (ze zitten ook in het geen zaadjes traject namelijk) Voel me al wel weer beter erover. Ik zal in het echte leven straks ook zulke opmerkingen krijgen, dus kan er maar beter mee leren omgaan. Maar leuk is anders!
ha meiden, allemaal hartstikke bedankt voor het medeleven! jullie zijn lief!! Gismo is rustig ingeslapen! we zullen haar echt onwijs gaan missen! Slaap lekker allemaal! nogmaals thnx voor alle steun!
@ Mum Dikke knuffel voor je!!! Hier: Ben weer wakker; snik snik, mn rug wil gewoon niet meer :S Hoe is het met Suus?
hoe t met suus is.. geen idee.. laaste nieuws was dat ze zich aan t vervelen was haha.. dreamer: ja heb wel last van mijn buik ja.. all: vandaag van 7 tot 1 en dan 2 weken vrij.. misschien dan nog ff slapen vanmiddag...
@mum: sterkte meis, hele dikke knuffel voor jou. @Juffie: nog wat kunnen slapen? @Gaby: ik hoop dat er een heleboel goeie eitjes aan het groeien zijn en je maar 1 of 2 fm's nodig hebt! Heerlijk zeg, straks lekker vrij en rustig de poging doorkomen! Mn duimen draaien meis.
goeiemorgen mieden @dreamer goed van je dat je een reactie hebt gegeven. @gaby ik hoop het ook echt voor je. @mum gelukkig is het heel rustig gebeurd bij quinta was dat ook. lijkt me verschrikkelijk als ze stuiptrekkingen krijgen enzow.. dat kan namelijk ook. daar moet je toch niet aan denken. ik heb buikpijn heb het absoluut niet gemist hoor. en ayden kwam weer om 5 uur en om 8 uur weer wakker stipt. lijkt wel alsof hij een ingebouwde klok heeft haha vandaag lekker rustig aan doen
goedmeorgen meiden @ dreamer fijn dat je je beter voelt. @ beebje van Suus nog ff blijven zitten! @ mum dikke knuffel voor jou. @ gaby en juffie wat waren jullie vroeg ey. poehpeoh Ff bannercheck..
@ Ayden laat die fles van 5 uur eens achterwege papa en mama willen graag wat langer slapen.. Vandaag alleen op kantoor dus heb wat meer tijd om te kletsen
goedemorgen! @Mum, dikke knuff! @Kim, balen van je buikpijn! 'k Heb er zin in dat er straks vloerbedekking in de slaapkamers ligt, dan begint het wat te lijken en kunnen de meubeltjes erin. Moet die lijm trouwens eerst drogen voor je erop mag lopen enzo? Anders was ik nl. stiekum van plan om alvast wat in elkaar te zetten. Vanavond hier sinterklaas vieren met schoonfamilie. Krijg ze hier ook niet zo gek om suprises te maken, dus dan maar zonder. Hmm... volgens mij is het wel erg met mij gesteld... krijg het idiote idee om ramen te zemen. Zou ik last van nesteldrang krijgen? 'k Doe nl. nooit de ramen. Manlief doet 't 2x per jaar ofzo en m'n moeder heeft het laatst gedaan. Wie weet waait het nog over
@ Kim: Ja dat zei de DA ook dat dat kon gebeuren, ze heeft wel even gepiept bij het narcosespuitje, maar is toen rustig gaan liggen en gaan slapen, na de 2e spuit was ze zo weg... er was niet veel voor nodig! moet er echt niet aan denken dat ze nog even zich druk zou maken op die tafel! schrok er wel van hoe snel ze koud en stijvig werd! Nen heeft mij voor mijn menstruatiepijn Naproxen0natrium van het eigen merk van het kruidvat aangeraden... heb ze gehaald en die dingen werken echt top! misschien ook een idee voor jou? misschien vanmiddag nog een tukkie samen met Ayden? hier vandaag een druk dagje, op zich ook wel lekker kan ik mijn zinnen een beetje verzetten! moet om 10 uur even de DA bellen over watvoor urntje we willen, om 12 uur moet ik bij het CB zijn met Dimara voor haar naveltje weer aan te laten stippen, maar weet nog niet zeker of ik het laat doen, aangezien het vorige week niet helemaal goed is gegaan, en haar navel nog een beetje onrustig is! om 15.00 moet ik bij de paarden zijn, er komt iemand om het jonkie te rijden op vreemd terrein zodat hij dat ook kent, en daar moet ik even bij helpen, en vanavond moet vriendlief 2 wedstrijden voetballen...
@ Ryanne: ha meid, dankje! Frédérique wordt groot!! @ red: ja dat noemen ze nesteldrang! @ Kim: Is een schepje rijstebloem door de laatste fles van Ayden een ideetje?
@ mum fijn dat ze zo rustig is ingeslapen.. Misschien toch beter om haar naveltje nog eens aan te laten stippen? Anders moet het 2x genezen? Hier is het een kleine week zwart geweest
@ red ik heb gelukkig een glazenwasser want anders werden mijn ramen nooit gedaan. Heb er zo'n hekel aan en heb altijd strepen :-s
@ Ryanne: tja dat is idd ook weer waar... ga er in ieder geval wel op staan dat ze de omgeving insmeren voor ze het aanstipt!