Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: ja het is altijd wat hé... maar ze denken er niet over na HOE je er dan mee om moet gaan! jij kan het er idd niet inproppen bij Frédérique en ik kan Dimara moeilijk honger laten lijden... maar ach idd ene oor in andere oor uit!

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Zo..... ben ik weer.
    Ben ondertussen een notulen aan t maken. Ik ben benieuwd wat de voorzitter ervan vindt.
    Ik werd vanmorgen plotseling gevraagd om erbij te gaan zitten omdat zijn eigen secretaresse iets met haar polsen of handen had.

@ Mum: Flinke meid hoor! :) Groot gelijk, ik kan me voorstellen dat als je elke week moet komen je zoiets hebtvan ik geloof het wel.

@ Ryanne: Heej meid! Hoe gaat t?

@ Kristel: Bah nog steeds ziek... Ik hoop dat je morgen kan genieten van je verjaardagviering. :)

@ All: Ik moest vanmorgen Levi naar de opvang brengen, daar kunnen we pas om 7.30 terecht. Daardoor was ik pas om 9.00uur op mijn werk. Pffffiewww. Ik heb Daan vriendelijk doch dringend verzocht voortaan rekening te houden dat hij eerst Levi weg moet brengen want voor mij is dat geen doen. We hopen dat ons huis snel verkocht wordt en wij in april naar Ijsselstein kunnen verhuizen.

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat is het rustig hier!

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

*buddynieuws*

alles zit nog bij suus... ze mag vandaag naar huis.

*einde buddynieuws*

5. gaby1986

ryanne: beebje van suus hoeft niet te blijven zitten hoor.. ze is 37 weken...

mum: jij hebt t ook maar druk vandaag zeg.

all: heb net alles schoongemaakt keuken huiskamer.. badkamer.. slaapkamer.. alles gepoetst en gedweilt en gestofzuigt..
    en overal alles afgenomen. lekker joh alles schoon..
    ben alleen mega sjagie.

6. gaby1986

ik ben er vandoor ff boodschappen doen..

7. waarom zitten er zo weinig uren in een dag :-S

@ Gaby oke dan wat vliegt de tijd: Beebje van Suus kom maar :D

@ debby haai hier alles goed, druk druk laatste dingetjes voor t weekend. Balen dat je zo laat was vanochtend! Ben je bijna klaar? Ik nog een dik uur

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Gaby: Bezig bijtje hoor!

@ Beebje Suus: Kom maar hoor, we zijn nieuwsgierig naar je.

@ Ryanne: Omdat ik zo laat was moet ik tot 17.30! Blegh!

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum wat een idioten bij het cb zeg, je kan dimara moeilijk honger laten hebben, het ene kind is het andere niet
    Soms kunnen niet alle regeltjes nageleefd worden hoor
    Gewoon doen wat je zelf goed acht, dat is meestal het beste

@ryanne heb je tijd te kort vandaag meis?

@gaby zo lekker bezig geweest vandaag zeg, nu lekker 2 weekjes vrij, geniet er maar van hoor meis, je hebt het nodig!

@debby balen dat ej zo lang moet werken nu, hopelijk kunnen jullie in april echt gaan verhuizen, duim voor je dat het door gaat hoor!

@suus fijn dat je naar huis mag meis, hopelijk laat jullie meisje zich nu snel zien!
    Beebje van suus kom maar snel eruit we zijn nieuwsgierig naar je hoor!

@juffie fijn dat je ff hebt kunnen slapen bij je mannetje zeg, wel balen dat je je zo naar voelt weer
    Doe maar lekker rustig aan

Hier is het bezoek weer weg, was erg gezellig
    Kylian heeft zijn vriendinnetje weer gezien gelukkig!

10. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Shame shame,

Vandaag al 3 keer enorm lopen braken.. Net bij de Saturn voor notabene.. Mn man heeft me naar bed gestuurd.. Ik hoop niet dat ik de griep te pakken heb.. Vandaag ook al 5 keer geniest ofzo.. geen verhoging maar hou het wel goed in de gaten..

wat fijn dat suus weer naar huis is.. Ik denk dat Desiree toch boefje vandaag mag ontvangen ;) ze is niet online geweest...

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @juffie komt het niet van de morfine dat je zo aan het overgeven bent?
    Hoop niet dat je ziek word iig!

En ja wie weet komt boefje wel vandaag, ze is hier idd nog niet geweest
    Spannend zo he net voor die uitgerekende data bij iedereen!

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Sterretje: Dank je! Ik hoop het ook.
    Hoe gaat het met jou en Kylian?

@ Juffie: Jeetje meis, ik zat er ook al aan te denken. Is het geen bijwerking van de morfine.

13. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    hee meiden

morgen komt de heilig man haha ben zo benieuwd na mij prinses haha ze is nog steeds bang van de harde wind gerum...
    me zusje is hier arm kind krijgt nooit geen eten van mij moeder... maar moet wel van haar eigen geld voor 40 euro een kado voor die heks kopen verschrikkelijk gewoon

ik heb een beetje buikkrampjes :( en onder rug pijn en gister ok al zo een vreemde afscheiding pff en een partij moe ik word s morgens zo moe wakker kan me ogen niet eens open doen :s

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @juffie wilde nog even zeggen dat ik van morfine altijd ook heel erg misselijk word en moet overgeven, dus misschien dat het daardoor komt

@debby ja ik hoop het echt voor jullie, scheelt zoveel allemaal als jullie lekker in ijsselstein kunnen wonen
    duim duim duim duim

Hier alles goed hoor, voer 5 weken weer werken...
    Tijd is hard gegaan, kylian is al weer 2 maanden geweest en het lijkt nog als gister dat ik nog zwanger was :(
    Maar dat kun je je misschien wel voorstellen :D

Kylian doet het prima, hij lacht super veel, babbelt er aardig op los en slaapt super snachts, bijna altijd de hele nacht dus heb niets te klagen
    Zelf voel ik me ook weer de oude, alleen nu last van ongi pijnen, miscshen dat ik toch ongi ga worden nu :(
    Maar ff afwachten maar, weet niet wat me lijf allemaal doet op het moment :D

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Sterretje: Klinkt erg positief allemaal!
    Gelukkig heeft Levi afgelopen nacht wel lekker doorgeslapen.
    Ik hoop dat hij dat snel weer oppakt, want ik kan er niet meer aan wennen hoor.

Over dat zwanger zijn... af en toe mis ik het wel. Zo'n mooie ronde buik. Een leventje wat in je groeit. hihihi :)
    Soms aai ik nog over mijn buik en dan hoor ik Levi weer jammeren in zijn box. hahahaha Back to reality. hahaha Maar de realiteit is ook leuk hoor.

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik ga naar huis hoor... Heb echt geen zin meer en alle andere zijn ook al naar huis op de receptie na dan. :p

Lekker naar mijn mannetjes! Maar eerst m'n auto op halen aan de andere kant van de stad.

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ja het is super genieten met zo'n kleintje, maar soms kun je verlangend denken aan de tijd dat je zwanger was
    Hoewel toen je zwanger was niet kon wachten totdat de kleine geboren zou worden
    Ik kan me nu ook zo moeilijk nog voorstellen hoe het ook al weer voelde toen Kylian schopte in mijn buik en draaide enzo, is allemaal zo onwerkelijk geworden
    Ook dat je buik zo mooi rond en bol was, heel gek dat dat echt zo geweest is, is bijna niet meer voor te stellen allemaal

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Lekker snel naar je mannetjes toe dan, fijne avond meis, oh fijn weekend natuurlijk!

Ga er hier ook vandoor, ff lekker op de bank zitten, heb nu wel erg buikpijn toch :(

Fijne avond allemaal!

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Heb niet bijgelezen maar kom jullie even op de hoogte stellen..

@all: gister had ik een afspraak bij de gyn.. deze hadden wij om 9 uur sochtends.. Daar heb ik een echo gehad en de gyn zei dus dat ze nog steeds verkeerd lag.. Een draaipoging kon ik wel proberen vond hij.. Dus ik mocht meteen naar de verloskamers.. en daar gingen ze nadat ik aan de ctg had gelegen proberen te draaien..
    Het ging echt heel erg hard en pijnlijk.. Ze hebben 3 keer geprobeerd hard te draaien maar het lukte niet.. Daarna moest ik weer aan de ctg en had ik ineens veel en regelmatig flinke harde buiken..
    Hier maakte ze zich zorgen over.. Dus ik ging eerst naar de anestesist (omdat ik keizersnede krijg) en daarna moest ik terug komen om weer aan de ctg te gaan..
    Weer ctg gehad en harde buiken waren nog steeds heftig.. Toen echo gehad om naar de placenta te kijken maar die zag er nog goed uit en zat nog goed vast..
    Ik moest wel een nacht in het ziekenhuis blijven omdat ze mij in de gaten wilde houden..
    Vanmorgen waren de harde buiken weer minder.. Wel heel veel pijn in mijn buik (door het duwen)..
    Als de buikpijn weer erger word moet ik weer bellen en misschien terugkomen.. Ik heb zowiezo volgende week weer een controle afspraak..
    Ik weet wel dat als ik een volgende zwangerschap weer een stuit heb dat ik NIET ga proberen te laten draaien.. Dit is mij heel erg tegen gevallen en heeft veel stress bezorgd..

20. gaby1986

we hebben net seizoen 5 van house gekocht.. dus die gaan we nu lekker kijken.. (eerst nog even laatste 2delen van seizoen 4 voor een opfrisser) dus misschien tot vanavond en anders tot morgen..

Deel Deze Pagina