Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    hee meiden hoest hier?

Babykamer staat hier in elkaar :) Erg mooi! Hihi moest gewoon steeds even om het hoekje kijken ;) Zal zo even de rommel opruimen en de spulletjes erin leggen.

@Kim, hoop dat de accu goed werkt! Balen dat Ayden nog zo vroeg komt!
    @Mum, wat goed van Dimara!
    @Gaby, pff wat vervelend dat je zulke blauwe plekken hebt!
    @Ryanne, succes!
    @Kristel, veel plezier, hoop dat je er beetje van kunt genieten!
    @Sterretje, fijne dag!

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

gister beneden gedweild.. en puk al 20x naar buiten gelaten vanmorgen.. en maar niet plassen he buiten. is die echt net buiten geweest komt die binnen.. plast die gewoon binnen he..:x
    be echt weer sjagie nu!!

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kim: balen zeg dat Ayden de fles weigerd na 6 uur, kan je geen bambixpapje proberen met een lepeltje? hij is bijna 4 maanden dus dan mag mag het ook nog eens officiel :p

@ Gaby: ja het zwembad is open, heb idd even gebeld! wat jammer zeg dat Puk nog niet zindelijk is!

zo geef Dimara nu even een flesje en dan gaan we zo naar t zwembad!

we hebben trouwens net toch nog even 2 sinterklaascadeautjes gekocht voor Dimara, een baby tv, en een muziekbeertje met lichtjes en knopjes ben benieuwd wat ze ervan vind!

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    he meiden,

Kom ook even snel fijn weekend wensen!

Nog geen babynieuws helaas..
    Hoe is het hier verder? Nog nieuws?

Hier is alles goed . Mijn familie was hier vanmorgen voor sinterklaas, was gezellig! M is met vriend van mn zus aan het crossen in het oefenterrein met zijn landrover hahaha en daarna gaan ze naar een landrover dealer om te kijken.. ben benieuwd.
    Vanavond vieren we sinterklaas met m zijn familie.. Morgenmiddag komt een vriendin filmpje kijken.. vol weekendje dus.
    Fijne dag nog allemaal!

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @gaby, las dat je blauwe plekken had van het spuiten, das minder...
    heb je er erg last van?

@mum, veel plezier met zwemmen!

6. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ik kom ook weer even spieken ;) Heb alle spulletjes ingeruimd in de babykamer. Even in de gaten houden dat er niemand zomaar naar binnenloot. Moet ik eerst 't roze spul eruit halen.

'k Ga nu maar even verder aan de opruim en schoonmaak, erg hard nodig weer. Overal liggen nog dozen, plastic, restjes vloerbedekking enz en van s'klaas vieren word je huis blijkbaar ook niet schoner ;)

7. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    't werk belde me trouwens al 2x. Eerst of ik de mex. griepprik heb gehad, was een bevalling en gezin vond dat een must. Scheelde weer voor mij, hoefde ik niet ;) En ze hadden een gezin voor morgen maar 't 7e kindje. Andere kids zijn tussen de 8 en 21 jaar. Zie 'k niet zo zitten, dus gevraagd of ze misschien een ander daar heen wilden sturen. Kon vanaf maandag wel een stagiaire meekrijgen maar denk dat 't beetje te gek is. Geef maar gewoon een eerste of 2e kindje.

Hopelijk bellen ze vandaag niet weer, geen tijd voor hihi

8. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ mum, wat vreselijk van je hondje meid! *knuffel* Zo zeg, dat Dimara nu al tandjes krijgt! Die is er vroeg bij..

@ matta, wat raar dat je weer aan de pil moet beginnen! Dat vind ik niet echt een logische oplossing voor iemand die een kinderwens heeft! Ze hebben ook niet iets van pco ontdekt op een echo? Of ben je niet doorverwezen naar een gyn? Haha ik lees nu daar ongeveer iedereen hier hetzelfde over denkt :) Rare dok zeg!

@ kristel, fijn dat het geen appendicitis was meis! Dat was flink balen geweest op je verjaardag...

@ kim, balen dat je auto kapot is meid.. Je schrijft dat je hoopt dat 'dat' huis verkocht wordt zodat je reserves hebt. Ik heb blijkbaar wat gemist, staat jullie huis te koop???

@ emma, mijn ouders wonen achter meppel. Ik ga zo ook naar ze toe. Met de hond in de trein! Ben erg benieuwd of ik hem er uberhaupt in krijg, want hij is nog nooit in/bij een trein geweest...

@ dreamer, waar haalt iemand het vandaan dat kinderen krijgen via KID egoïstisch is? Ik kan me niet eens bedenken waarom iemand dat vindt. Wat is daar egoïstisch aan? Ongelofelijk zeg!!

@ red, pfoe wat waren de lui van de babydump belachelijk vroeg!!!

@ zomervakantie, wij gaan niet van tevoren een vakantie plannen. Stel nou dat ik dan zwanger ben en de hele wereld bij elkaar kots.. Beide dingen zijn natuurlijk TOTAAL NIET zeker, maar ik hou er wel een beetje rekening mee en dan is het zonde van mn geld als de vakantie in duigen valt.

@ dees, jammer dat het er bij de vk niet naar uit zag dat de boef van plan is om gauw te komen.. Hoop dat ie toch van gedachten wisselt!!

@ suus, wat heftig dat je in het ziekenhuis moest blijven na de draaipoging! Is zo'n draaipoging erg pijnlijk? Lees nu dat je er erg veel pijn van hebt gehad, balen zeg! Hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt.

@ ster, wat spannend dat jullie weer proberen zwanger te worden! Ik duim voor je dat het gauw raak mag zijn meid :)

@ juffie, vervelend dat je weer zo aan het spugen bent geweest de laatste dagen. Hoop dat pulletje gauw de wereld komt bekijken, zodat jij niet steeds van die onverwachte kotspartijen hebt...

@ yvi, waarom moet je zusje zo'n duur cadeau kopen??

@ jojo, welkom meid! Hoop voor je dat het voorspoedig mag gaan en je snel zwanger bent :)

@ all, heb heel gauw bijgelezen dus sorry als ik iets/iemand bent vergeten. Heb nog 40 minuten om een sintgedicht te schrijven, stressss!!!!! Verder alles wel goed hier. Ben weer verkouden geworden (derde keer in 2 maanden?!!) en heb me daar de afgelopen dagen knap beroerd van gevoeld.. Ik ga ff dichten! BLijf ondertussen nog wel even meelezen!

9. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Mn gedicht is alweer klaar. Soms rolt het er ook zomaar uit als je even bezig bent! Dus ik ga zo mijn tas maar eens pakken, want ik blijf tot morgen bij mijn ouders.

Fijn weekend allemaal meiden!

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Nen: fijn dat je gedicht af is... veel plezier bij je ouders!

@ Red: 7e kindje pfff... gelukkig nog niet aan het werk!

@ Kristel: kleertjes zijn binnen :D Super! dankje

11. JoJo86

JoJo86 Lid

Jul 26, 2008
    35
    0
    0
    bij Arnhem
    @ bos: ben kapster in een hele gezellige salon :D

@ Kristel:wil niet de precieze plaats vertellen i.v.m. meekijkers (als ik een paar dingen vertel weet iedereen van hier wie JoJo86 is),maar ik woon tussen Arnhem en Zutphen in :p

wat lijkt me dat gaaf,een babykamer inrichten.kan eigenlijk niet wachten om die leuke spulletjes te kopen..;)

12. JoJo86

JoJo86 Lid

Jul 26, 2008
    35
    0
    0
    bij Arnhem
    @ kristel: leuk he,verjaardag vieren?? ik vier t ook vanavond maar heb ook geen zin..ff doorbijten dan maar ;)

13. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @nen, veel plezier!
    @jojo, ook jarig geweest? gefeliciteerd!

Heb hier de bovenverdieping opgeruimd en schoongemaakt. Badkamer is ook weer schoon. Beneden maar een andere keer, trek t voor vandaag niet meer. Erge last van m'n onderrug.

Zal ff fotocamera opzoeken, geen idee waar ie is. Zo ook maar omkleden en straks naar m'n ouders sinterklaas vieren.

14. gaby1986

zo ben weer thuis.. hadden met suus en pascal sinterklaas bij rachel geviert..

over half uurtje vast spuit eruit leggen.. en na t spuiten om 22.00 lekker slapen.. morgen vroeg op namelijk.

15. gaby1986

aangezien ik nu toch de enige ben die er is :D

ga ik ook maar weer.. kunnen we nog even house kijken.. tot morgenvroeg..
    na t ziekenhuis kom ik meteen ff de uitslag melden hier okee..

fijne avond..

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @all: kom alleen even zeggen hoe het is.. heb weer regelmatig harde buiken.. Ze lijken wel weer steeds erger te worden.. Ze zijn niet zo erg als donderdag maar nemen we steeds meer toe.. als het nog erger word denk ik dat ik het ziekenhuis maar even moet bellen ofzo..
    Pff.. van mij mag ze geboren worden.. of ik moet me weer gewoon helemaal goed gaan voelen.. :p

Fijne avond allemaal..!!

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ suus spannend meid

@ nen nee het andere huis van frank in papendrech staat nu al 15 maanden tekoop en brengt alleen ellende met zich mee
    heb je je vriend nog goed gesproken

@ red jeetje 7 kinderen en dan 21 jaar tussen pfff wat een gedachte

ik ga zo lekker slapen morgen naar Eindhoven is weer zo'n thuisfront dag van mijn vader dus kunnen we ff life kletsen en komt een Sint, ayden krijgt nog een kadotje dan. Hij vond zijn kleed helemaal geweldig maar hij werd moe dus morgen maar weer.
    Slaap lekker allemaal

18. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @red: zo dat is duidelijk een nakomelingetje... beter dat jij niet hoefde te gaan.

@gaby :eek:h dat scheelt weer inderdaad dat het op je buik is en je toch niet in bikini gaat

@suus: vervelend zeg...hoop dat ze snel komt of de harde buiken weer weg gaan. zou wel een stunt zijn als jij eerder bevalt dan dees en juffie (sorry meiden)

ben weer weg..ga zo naar bed. vanmiddag nog wezen klussen bij vrienden dus ben beetje moe...tot morgen

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @jojo, welkom hier
    @Kim, veel plezier morgen bij de thuisfront dag, fijn dat je je vader even kunt zien.
    @Bos, truste! vermoeiend he klussen
    '
    @all, zo hier sinterklaas gevierd met de hele familie! was erg gezellig, heb gelachen :)
    Ik had voor mijn schoonzusje iets gekocht en ik zei in de iwnkel tegen m, dat zou ik zelf ook wel willen krijgen. En warempel ik krijg het ook nog...van haar :$ hahaha the secret he :p
    J heeft ook nog allemaal cadeautjes gekregen, vanmorgen ook al van mijn familie. Hij is weer verwend :D Nu ga ik maar even de rotzooi opruimen en op bedje...
    truste en fijne dag morgen!

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @bos: ik wil best eerder bevallen.. haha.. mijn vader denkt dat ik zeker volgende week ga bevallen.. en mijn schoonmoeder denkt ook niet dat het nog lang duurt..

@emma: kijk maar uit dat hij niet nu al te verwend word :p hihi.. nee sinterklaas is toch wel speciaal en zeker de eerste sinterklaas :D

@kim: gezellig.. en zeker leuk dat je je vader weer even ziet.. zal wel moeilijk zijn voor hem om van die familiefeestjes te missen..

@all: beetje te lang op de bank blijven zitten.. maar ga nu toch echt naar boven.. Ben echt helemaal kapot en buik is heel onrustig..
    Slaap lekker allemaal!!

Share This Page