Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ jojo: lekker op tijd naar bed :p ga ik zo ook doen, wordt helemaal gek van die kl*tekalenders... kom er niet uit, wil gewoon een leuke kalender maken met foto's waar je ook nog eens iets op kan schrijven dus niet zo 1 waar je alleen de datum vanaf leest, maar die kan ik dus gewoon niet vinden, en wat ik kan vinden is niet leuk :( ik stop er dus zo maar mee anders krijgt de laptop vliegles ben ik bang!

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ja ik kap er mee!
    ga lekker naar bed!

Slaap lekker allemaal!

3. JoJo86

JoJo86 Lid

26 jul 2008
    35
    0
    0
    bij Arnhem
    ja das lastig..heb je niet ergens zon blanco kalender dan?of bedoel je dat niet??

en ja vroeg naar bed,kan nooit vroeg slapen dus das geen succes.slaap nooit voor 12 uur

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen..

ik hoefde eigenlijk nog niet op te staan.. maar k kon niet meer slapen...
    ik ga even eten en dan spring ik ff onder de douche.. hoop dat ik vandaag eepunctie datum te horen krijg..

5. gaby1986

om 9 uur rijden we aan.. zal daarna meteen ff melden hoe t was...

6. gaby1986

joey is nog gauw even een klacht aan t schrijven.. kunnen we die mooi daar in de brievenbus stoppen..

tot straks..

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Jojo: nee ik maak er 1tje online, met allemaal digitale foto's :D

@ Gaby: Succes in het ziekenhuis meid!

Dimara heeft weer heerlijk geslapen van 21.00 tot 08.00 uur :D om 10.00 uur moeten we (hoop ik voor t laatst) bij de osteopaat zijn, haar linkerarmpje beweegt niet soepel omhoog...
    daarna rij ik vlug even langs de gamma om haken te halen voor Dimara haar paardenschommel :p

tot straks!

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    IK BEN GEEN BUDDY MAAR LAS NET OP HYVES DAT JUFFIE IS BEVALLEN VAN EEN ZOON!!!!

zie alleen nog geen naam staan, wel een foto....

Edit: Hij heet: Christian David geboren op 5 December!

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie en Johan: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Pulletje!!
    zullen we 'm nu maar gewoon Christian David gaan noemen? :p Geniet ervan!!

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Super zeg!!! En toch nog op sinterklaas!!! Mooie naam, daar gaat onze jongens naam ;)

@Gaby, duim heel hard voor je!!

Hond heeft hier diarree, had vrijdagavond al zo'n vermoeden. Had 'm die morgen al onder de douche gestopt omdat er wat was blijven hangen. Gistermorgen had hij in huis gepoept, gisteravond buiten maar toen kon hij weer douchen. En nu vanmorgen in z'n bench. Dat doet hij echt nooit. Stinkt ook heel erg, muffe geur en in z'n bench was 't ook wat waterdun. Net buiten heeft ie niks gedaan. Hij is verder nog wel aardig levendig. Volgens mij heeft ie gister niet gegeten. Zal 't even in de gaten houden.

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Gefeliciteerd Juffie en man van Juffie met de geboorte van jullie zoon Christian David.

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @mum: goed dat je het hebt gezien van Juffie.. had al het gevoel dat ze ging bevallen giter..zei nog tegen pascal.. normaal gesproken is die veel meer op het forum :p
    Ik heb nog wat vraagjes waar jij misschien wel antwoord op hebt..
    1. Hoelang moet je na een keizersnede in het ziekenhuis blijven..
    2. Hoelang na een keizersnede mag je niet tillen en traplopen enz.. (pascal heeft namelijk maar 2 weekjes vakantie.. en die gaan al in als ik in het ziekenhuis lig..

@redd: ff je hondje in de gaten houden.. :S vreemd zeg.. misschien inderdaad iets verkeerds gegeten...

@gaby: je hebt me nog niet gebelt.. spannend en het duurt zo lang :(

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    krijg net een smsje van gaby dat haar afspraak 20 minuten uitloopt :(

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Juffie en man,
    gefeliciteerd met jullie zoon!! Een hele mooie naam!Ik hoop dat alles goed is gegaan. Geniet ervan samen :D

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Breekt even in...*

Juffie en Man,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon!

* Breekt weer uit*

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Suus, meestal mag je op dag 4 naar huis, dus 3 dagen later. Je moet zelfstandig uit bed en naar de wc enzo kunnen en je goed genoeg voelen. Traplopen mag je thuis wel maar niet teveel heen en weer lopen en niet zwaar tillen. Je mag de kleine wel vast hebben maar de eerste 6 weken niet met zware dingen sjouwen (overigens is dat na een natuurlijke bevalling ook niet goed, maar bij een ks moet je nog even net wat voorzichtiger zijn). Waarschijnlijk merk je 't ook wel als je teveel doet. 'k Verwacht dat je na 2 week jezelf wel een heel eind kunt redden hoor.

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @redd: dank je.. ik hoop dat het klopt wat je zegt.. ik vind het wel allemaal erg spannend.. die hele keizersnede.. ik hoop dat er heel snel een brief thuis komt met datum enz.. Lijkt me wel heel apart om het te weten van te voren :D

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    ja gek he, weet je gewoon de geboortedatum van je kind ;) Kan me voorstellen dat je 't allemaal spannend vindt! Is ook erg heftig! Mag je een ruggenprik?

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ruim hier even een beetje 't ergste op en ga dan eerst boodschappen doen. Hoop dat 't werk niet belt haha erg ben ik he. Heb gewoon geen zin meer.

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    zolang het geen spoedkeizersnede hoeft te worden mag ik een ruggenprik.. maar als nou de weeen eerder doorzetten kan dat niet meer... Heb eigelijk heel weinig info gehad over de keizersnede

Deel Deze Pagina