Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @Suus, gewoon bellen als je het graag wilt weten!

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik weet niet of het ziekenhuis al iets weet..
    vrijdag nog niet namelijk

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Heb gebeld.. Ze weten het op de poli niet.. kan morgen tussen 9.00 en 11.00 naar de okplanning bellen :p misschien dat ik dat wel ga doen :p ben toch wel erg benieuwd :p

4. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Oke spannend!!!

5. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    ff snel moet nog twee pagina's bijlezen maar heb geen tijd meer

@emma: lars heeft ook berg. ik was zijn haar nu 1x in de week en het is minder.
    de avond voor ik het was doe ik babyolie in zijn haar en de volgende ochtend ga ik er met een kaart over heen. zo krijg ik het meeste berg van zijn hoofd. alleen lars kan niet zo goed tegen de babyolie en krijgt beetje uitslag op zijn hoofd dus ik doe het zo min mogelijk. (heb je dat advies van het cb??) grote vent al hoor..

@gaby: ik duim voor je

en het belangrijkste JUFFIE VAN HARTE MET JULLIE ZOON.. (wie was haar buddy????)

ik ga de kleine man in bad doen en dan komt vriendlief thuis om me af te lossen. ik ga naar de bios met mijn zus en haar schoonzus...lees morgen de rest wel...doei doei

6. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    moet naar m'n gezin. kindje is een half uur geleden geboren. ga nu heel snel dan red ik 't misschien nog vanavond om 7 uur naar zw. gym te gaan.

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kristel: nee ik ga niet naar de tattooshop voor ik het zeker weet :p als er iets komt dan is het de naam van Dimara, maar waar en hoe dat weet ik niet!
    ik ging shoppen voor wat decostuff maar niet gelukt :( wel een kleine kerstboom gekocht (een echte :D) een grote durf ik niet aan met die beesten!~
    heb je mijn geld ook ontvangen eigenlijk?

@ Dreamer: *mum geeft dreamer en dreamerman een hele dikke digiknuff*

@ Kim: hihi die heb ik niet gezien... en wij hebben niet heel veel muur in de woonkamer :(

@ Mariss: 11 aug. uitgerekend wow... 2 daagjes voor mijn verjaardag!

@ Dees: jeps ik heb beide piercings weer in :) k snap heel goed dat je t niet meer ziet zitten meid! Boefje nu is het ECHT genoeg geweest, hierkomen jij!!

@ Red: zou idd jammer zijn als je de gym nu al moet missen...

@ Suus: maak je niet te druk over de dagen in het ziekenhuis, je bent dan zo zielsgelukkig met jullie meisje dat je niet uitgekeken raakt en je bent steeds maar aan het knuffelen...buiten dat krijg je veel bezoek en kan je dus vol trots je kleine meid showen! slapen zal idd niet heel makkelijk gaan, ik kon geen kant op draaien dus was vaak wakker, maar je kleine meid heeft je straks ook snachts nodig zeker die eerste dagen.... geniet nu nog maar even volop van je nachtrust meid! ow en doe a.u.b. rustig aan met het herstel van je ks, onderschat het niet, want je hebt alleen jezelf ermee! geloof me dat je blij bent dat je in het ziekenhuis bent die dagen erna, want meteen naar huis is echt niet te doen!

@ kim: die cartoon is echt ge-wel-dig!! :D

@ Suus: Gewoon bellen hoor morgen, ik zou het niet kunnen om niet te bellen :p

@ Bos: Have fun bij de film... Dees was de buddy van Juffie geloof ik.. maar die kan je op dit moment niks kwalijk nemen..

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @kim: ja nu beval ik wel midden in de zomer haha..Ja idd met Chanell was het net voor die warmte golf..
    Ja wel leuk 2 kleintjes..maar moet er nog wel even aan wennen hoor :p..heb nu een voorkeur naar een jongen haha..ben beniewd hoe mijn ouders gaan reageren.. Gaan kerst vieren dus dan ga ik een doosje met een brief erin en dan mag mijn moeder die voorlezen haha..Wil dat hoofd wel eens zien dan ;)

Nee ik snap dat ook niet goed dat mensen dat zeggen..vind ikw el jammer maar goed..:p

@suus: Dank je en ja zeker een leuk cadeautje ;)

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: Danke...;) toevallig..:p
    9 augustus hihi dan is mijn moeder ook jarig.;)

@kim: Leuke cartoon en foto's zeg!! Wat een mooi mannetje :D

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Mum, ja dat denk ik ook wel.. blijft moeilijk zoiets.
    Ik ga maar gewoon zonder zeep in het badje doen en idd met olie ofzo.

@bos, jep advies kwam van het cb. 1 of 2 keer in bad, zonder zeep. En goed insmeren.
    Hij heeft geen eczeem gelukkig, ik was al bang dat het eczeem zou zijn.

@maris.. wooow wat een verassing!! gefeliciteerd! Leuk hoor.:D:D

@Dees, sterkte met de laatste loodjes meid! zwaar he..Hoop dat boefje er snel uit wil!

@red, hopelijk mis je de gym niet!Vin je het ook nog steeds spannend om een bevalling te zien? balen van de striemen, goed in blijven smeren!

@piercings, tattoos, ik heb alleen 1 gaatje in mn oren, ben echt een schijterd wat dat betreft :p. Ik wil misschien ooit een tattoo bij mn heupbot ofzo. misschien een navelpiercing ooit.

@rest, sorry dat ik verder niet reageer.. we zijn net terug en moet nog van alles doen.
    Ik heb trouwens besloten dat ik een baantje ga zoeken, het hoeft niet maar lijkt me toch wel lekker weer. Mijn zus kan dinsdags en donderdags oppassen en mijn moeder maandags, dus dan zoek ik iets op een of meerdere van die dagen, even iets voor mezelf :)
    Ik ga lasagna maken jummie

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @emma: Haha jaa dank je.:p geloof het nog niet echt hoor haha..maar dat komt nog wel..

En hoop dat ik met de meeting in april toch wel een buikje heb haha..;)

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @dreamer, kan me voorstellen dat het moeilijk is zo met de feestdagen :( kan je man er wel wat over praten?
    wat kristel al zei, 2010 word jullie jaar!!

13. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ff kijken of k het nog weer..

dreamer: nee heb alles precies gedaan zoals de vorige icsi... alle 2 de keren de lange versie..
    *dikke knuf meid*

desiree: ja ik krijg verdoving...(als t goed is).. hoop dat jou kleine zich ook gauw aankondigt,.

chamaro: jeetje wat snel.. maar wel erg leuk :) gefeliciteerd..

sorry voor als ik iemand vergeet..

punctie is woensdag om 10.30.. en vanavond om 22.30 de pregnyl zetten...

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @gaby: dank je!

@all: Is sammie er niet meer ofzo? heb haar niet meer gezien hier.

15. gaby1986

nee.. er is hier een beetje een soort van ruzie geweest.. en sammie wou niet meer mee praten hier..

16. yvi

yvi Actief lid

Oct 10, 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    zo raam is versierd... yvi is net door opa opgehaald had ze geluk want dat stoute meisje zat voor straf op haar kamer.... ;)

ogh gaby ik zie dat je over 2 weken mag testen ben je nie gespanne ?

17. gaby1986

yvi 3 weken en 1 dag.. :)

18. yvi

yvi Actief lid

Oct 10, 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    ik word nu al gek ;) zaterdag me nod en gisteren roze afscheiding.... is het l zaterdag ? haha

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @gaby: Ja die ruzie heb ik meegekregen..:p nou wat raar ja..

20. gaby1986

ach ja.. ik heb er geen last van :)

Share This Page