@mum, ja maar ik breng hem ook weg als ik brieven ga schrijven en moet bellen. Anders kan ik me totaal niet concentreren. ja ik schrok me echt rot haha. Jij nog plannen voor vandaag? @Maris. nou hopen dat je dan een echo krijgt , leuk hoor! Ben benieuwd wat het word Ik ben er ook weer vandoor, j even voeden en dan naar het centrum wandelen, boodschapjes halen. Fijne dag vandaag!!
@ emma: ow ok, naja ik probeer t wel zoveel mogelijk te plannen als ze slaapt! geen plannen vandaag buiten solliciteren
jeetje meiden wat kletsen jullie veel! Hier blijft het maar druk, verlang echt naar een beetje rust.. @ juffie en juffieman GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!!!!!!!!! Mooie naam ook @ Chamaro wat super voor jullie zeg! Hier kriebelt het ook maar nog een paar maandjes wachten. @ all hoe is het met jullie?
@ mum wat een gedoe dat soliciteren zeg. @ kim wat fijn dat je je vader gezien en gesproken hebt zeg. @ gaby mijn duimen draaien weer overuren. Op naar een posi test! @ suus ow wat spannend ben zo benieuwd wanneer je dochter gehaald wordt! @ dees beebje wil niet he *dans dans* @ oma een hele dikke knuffel voor jou! Jullie verdienen het zo! @ tattoo's en piercings hier alleen een navelpiercing en in mn oren. Tattoo op mn voet en ga er een op mn onderarm laten zetten. Denk als ik vakantie heb over twee weken. Het worden F.A. in een mooi lettertype. Maar teken hem eerst zodat ik een paar dagen kan kijken.
@ Ryanne: Ha meid, drukke periode op t werk? wordt het in het nieuwe jaar misschien een beetje rustiger? jij ook een tattoo dus... hmmm ik zit zo erg in twijfel! waar wil je 'm precies op je onderarm? solliciteren is idd een heel gedoe!
Weet je waar Wendy van Dijk haar tattoo heeft? Hier idd hoogseizoen op t werk en als ik klaar ben snel naar huis mn meissie halen. Druk weekend gehad en druk weekend voor de boeg Maar... Bijna vakantie
goede middag @chamaro: zoo gefeliciteerd meid... rest al weer vergeten sorry alles gaat ene oor in andere uit vandaag...heb knallende koppijn. gelukkig kwam mijn ma wandelen met de kleine man dus ik ga ff een warme douche nemen en dan misschien nog ff slapen...vanochtend ook weer gelijk met de kleine man terug gegaan en het heeft al iets geholpen...moet wel ff voor het eten zorgen nog zo....doei doei... (ps: gaby ik duim duim duim duim duim duim duim duim heel hard hoor voor je) @suus: je maakt ons nieuwschierig meid
@ Ryanne: is dat niet op de bovenkant van haar pols? gelukkig heb je bijne vakantie, dan weer even lekker fulltime van je meissie genieten! @ Bos: Vervelend die hoofdpijn zeg! Gelukkig is Lars even onder de pannen en kan jij even slapen!
@All: ik ben de buddy van Dees. Dees laat het echt weten als ze bevallen is, dus geen nieuws = geen beeb! @Bos: hoop dat je hoofdpijn snel over is. @Solliciterende dames: succes! @Ryanne: extra druk door de feestdagen zeker? @Emma: hoe staat het met je bloedwaardes eigenlijk? Moest je je meds nog bijstellen?
@emma: Ja ik ben ook zeer zeker benieuwd wat het wordt Hoop een jongen. @bos: Dank je wel @wwonder: Ooh spannend meid! Positief blijven denken!
@ Mum wat een schatje is het zo, hihi. Haar onderkinnetje is juist schattig . Is het hondje trouwens al gecremeerd? Dat heb ik gemist hier. @ Dreamer nou dan mag ie wel gaan opschieten als ie vandaag komt al denk ik dat het niet zo heel lang meer zal gaan duren. Leuk de bevallingspoll weer te zien. Zat daar vannacht nog aan te denken. @ Bos rustig aan met die hoofdpijn. Wel wat ingenomen? @ Ryanne wanneer heb je vakantie? @ Maris hoe staat het nu met je huisje? Al veel gedaan? @ Suus fijn dat je de datum weet.. maar ik hoop ten zeerste dat ik eerder aan de beurt ben hoor @ buddy's nee Dreamer is mijn buddy maar ik ben hier zelden 's ochtends online hoor, dan slaap ik! Ik was Juffie's buddy maar denk dat ze dat was vergeten. @ Emma ik wil ook na de bevalling weer gaan lessen.. is alweer een behoorlijk tijdje geleden maar ik heb niet het idee dat ik het heb verleerd ofzo. Leuk dat Mark er weer is, kan jij even rusten @ hier jeetje heb echt belabberd geslapen. Lag maar te draaien, toen kreeg ik voorweeën (waren best pijnlijk) en daarna brandend maagzuur. Maar ben toch weer in slaap gevallen. En om 7 uur ofzo weer wakker heb toen tot de fysio kwam in bed liggen draaien. Was zo moe, maar de slaap wil niet komen. Ik zit maar in me hoofd met dingen die nog moeten gebeuren. Ik ga zo dus ook weer direct aan de slag. En het is vandaag 8 december.. Ik zei nog tegen boefje het wordt echt hoogste tijd dat je eruit komt want ik heb echt geen zin om nog een week met jou rond te lopen.. (gemeen he). Ik zeg donderdag ik wil ingeleid worden op korte termijn anders steek ik de praktijk hier nog in de fik grr. De kerstboom is nog steeds half kaal ik bleek niet genoeg lampjes te hebben, aangezien een gedeelte van de streng het niet deed. Mannetje haalt uit zijn werk nieuwe. En er ligt nu welgeteld 1 pakketje onder de kale boom .
@ Dreamer: ow jij bent Dees haar buddy, sorry, ik dacht dat het juffie was! @ Dees: We hebben nog geen belletje gehad dat we haar as op kunnen halen bij de DA dus ik weet niet hoe het ervoor staat... jullie mooiste kerstcadeautje is onderweg meid! nog heel even volhouden en dan weet je dat hij het wachten dubbel en dwars waard is geweest! het is moeilijk meid, maar probeer nog even vol te houden!