Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ohhh in de link kom je niet gelijk goed uit zie ik. :(
    Nou, als jullie benieuwd zijn moet je maar even doorklikken. :)

3. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden

@mum haha leuk joh die geluidjes die ze maakt

@debby leuk met al dat water eromheen :D

@dees alweer zo'n bagger nacht :( echt rot probeer wel je rust te nemen he. voor als het opeens begint.

@de rest hoi hoi heb wel trg gelezen maar ben druk bezig met uwv dingen.
    heb vanochtend al gebeld en nu ww uitkering aangevraagd ben benieuwd of ik iets ga krijgen. zal wel weer niet.
    maar toen stond ik net op het punt om ff naar ryanne te lopen werd ik gebeld :D dat kdv in cadier in keer die niemand meer nodig hadden gister had nu wel iemand nodig. wel op basis van 0 uren contract maar wel minimaal 2 dagen werken dus dat is super fijn :D ik moest zo ff trg bellen en dan maken we een afspraak. ben echt zo beniewd :D

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hey meiden,

Kom ff snel spieken!

@juffie en juffieman, van harte gefeliciteerd met jullie zoon, toch een jongen!
    Wat geweldig zeg, helemaal super, lekker gaan genieten met elkaar hoor!

@mariss, wow meis dat is zeker een verassing dan, maar wat super leuk zeg!

@kristel wow een piercing en een tattoo, gedurfd allemaal hoor, maar super leuk ook!

@dees hij wil maar niet komen he, hopelijk gaat het vandaag nog gebeuren, na vandaag komen de overtijd dagen eraan en dat is helemaal niet leuk!
    Ik dans nog ff voor je hoor!

Ehmmm... ben de rest weer vergeten geloof ik

Moet vanmiddag met Kylian naar het cb hij krijgt zijn prikjes, spannend dus
    Verder voel ik me een beetje grieperig, brr, niet leuk allemaal
    Ook ondertussen maar eens een paar dagen achter elkaar getempt om te kijken hoe of wat, maar die ongi gaat nog wel een tijd duren denk, want tot nu toe nog geen eisprong gehad, temp is nog super laag namelijk
    Officieel van slag dus :D

En voor de verandering weer eens een berg strijk dus moet hard aan de slag eigenlijk ;)

@debby, ga ff bij je huisje kijken nu hoor, ben benieuwd!

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo wat kan een mens opknappen zeg van een douche...ben maar niet gaan slapen wel nog paracetamol ingenomen. heb mijn ovenschotel al klaar voor vanavond..kan het niet laten om ff wat te doen in huis nu de kleine man weg is met mijn moeder

ben benieuwd naar de foto's van juffie...

@dees: vandaag uitgerekende datum. boefje laat zich nu echt wel snel zien hoor reken maar

@debby: haha ik dacht al toen ik de link opende haha...hoop dat jullie huis snel verkocht word..

@salaris: ik hou iets meer dan 800 euro over met 17 uur in de week. (inclusief reiskosten dat is ongeveer 50 euro)

krijgen jullie ook allemaal weer een kerstpakket dit jaar. bij ons zal het wel WEER niks bijzonders zijn haha

ik ga ff mijn pakketjes open maken (kleding :D)

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hier trouwens ook geen ongi te bekennen. vorige keer zat er zo netjes 4 weken tussen... (word beetje angstig ervan eigenlijk)

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @bos had je daarvoor ook 4 weken, of was adat eenmalig?
    Anders ff nog een weekje aankijken joh!
    En als je echt ongerust ben ff voor de zekerheid een testje!

@kim wat super zeg dat je minimaal 2 dagen kan gaan werken waarschijnlijk!

@debby hmm het lutk me niet om je huisje te zien, sorry!

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jee alles is leuk en past...bos is blij...(een blouse, een vest en twee truien :D) hoop dat dat van vriendlief ook past anders moet ik alsnog wat terug sturen...

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kim: Jeej! Wat goed zeg! Is 2 dagen niet voldoende als je het combineert met herbal life?

@ Sterretje: Achtersloot 10, een grote boerderij. En dan komen wijin het voorhuis te wonen.

Ik ga snel weer verder werken.

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sterretje: weet niet...ben vergeten op te schrijven wanneer ik gestopt ben met vloeien na de bevalling want ben nu twee keer echt ongi geweest en daarvoor was het van de bevalling...maar zat ff terug te rekenen en volgens mij heb ik ruim vijf weken gevloeid....toen twee weken niet en toen weer ongi (was het toen geworden tijdens bhv dus dat weet ik nog wel) en toen vier weken en toen weer vier weken. vriendlief maakte al het grapje dat hij de condooms had lek geprikt...kon er alleen niet echt heel hard om lachen...

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @debby ja kan het huis niet zien op de een of andere manier, maar het gaat dus door allemaal, geweldig zeg!

@bos super dat het allemaal leuk si en past meis, weer wat nietuwe garderobe, altijd goed hihi

Ben op zoek naar iets wat mijn cyclus weer normaal kan krijgen, maar nog niet gevonden... Geloof ook niet dat het er is zolang ik bv geef, nou ja dan maar gewoon verder afwachten
    Heb alleen nooit zoveel geduld ;)

Nu ben ik echt ff strijken!

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Bos: hihihi ;) Nou ja, waarom kon je er niet om lachen dan? :p

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kim: oh had er overheen gelezen sorry wat leuk...duim voor je

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Debby: nou omdat ik nog wel ffies wil wachten...

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Wat superfijn zeg dat je daar toch kan beginnen... hoop dat je ook nog positief nieuws krijgt van het uwv...

@ Ster: Succes met de strijk!

@ Bos: fijn dat je een beetje bent opgeknapt! er staat een foto van juffie bij haar zusje op haar hyves...
    jij houdt flink wat over zeg! hier geen kerstpakket, vriendlief krijgt een tinteling...
    ow jeee testje wagen?

@ Debby: Ziet er goed uit zeg!

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ cyclus: Ik heb een spiraaltje laten plaatsen dus als het goed is heb ik geen last meer van ongies! :)

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Bos: ;) Was grappie hea! P

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @debby dat is handig ja als je niet zwanger wilt worden, dan ook lekker geen last van ongi, beter!

@mum thnx, is een hele berg dus kom ff tussendoor weer spieken :p

@bos oh jeeh, das toch al 2 keer dan...
    Anders doe je toch voor je eigen rust een testje, dan heb je duidelijkheid, anders maak je je alleen maar zorgen steeds

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Sterretje: Oh ja, jullie gaan gelijk door voor een 2e hea? spannend hoor. Denk je dat het weer lang zal duren?

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: Jaa ik denk zelf ook dat het een jongetje wordt :D

@desiree: Mijn huisje is helemaal klaar..Alleen nog wel een paar dozen uitpakken maar verder niks :D
    Foto's ga ik nu in mijn album zetten voor degene die het willen zien :p

Deel Deze Pagina