@debby ja we zijn weer volop aan de klus Hoop dat het niet lang gaat duren, maar ben ergens bang van wel... Wilde er deze keer ook niet te veel mee bezig zijn, maar geloof niet dat dat gaat lukken Wil ergens toch weten wanneer mijn ei is, dus vandaar nu ik na 6 weken nog niet ongi ben ik toch af en toe maar eens temp om te kijken of mijn ei dan al geweest is, maar tot nu toe niet Dus denk dat mijn cyclus dus toch niet terug is nog, en dan ben ik bang dat het dus wel weer lang gaat duren helaas
@mariss kom maar op met de foto;s hoor, ik wil ze wel zien! Hoop voor je dat ht een jongetje word meis, zou super zijn!
@Sterretje: je geeft nog bv toch? Dat kan een eisprong tegenhouden. @Debby: heb je een speciaal spiraaltje dan? Mn zusje en schoonzusje worden gewoon elke 4 weken ongi met spiraal namelijk. @Bos: voor de bevalling was je ook niet helemaal regelmatig toch? Gewoon testen als je je ongerust maakt! (kan je hoofdpijn met naderende ongi te maken hebben?) @Kim: super dat je misschien toch werk hebt!
@Juffie en juffieman: Gefeliciteerd met jullie zoon! @Marisss: Proficiat meid! En mooie foto's. Wat een badkamer seg! Ik heb ......... VERLOF!!!!!! Haha Eindelijk. Stage zit erop. Ik moet niet meer vroeg uit bed. Morgen en vrijdag ga ik nog wel even terug naar school om een leerkracht te vervangen. Maar dat is volledig zelfstandig. Dus echt voor mezelf als ervaring. Ik hoop dat ik dan eindelijk weer hier wat mee kan kletsen. Want de laatste tijd ging het echt veel te snel.
@all: Zo de foto's staan erop! LET AUB NIET OP DE BLAUWE MEUBELTJES VAN CHANELL HAAR KAMER!! IK VIND ZE NAMELIJK ERG LELIJK! WOU GRAAG WITTE MEUBELS MAAR DAT IS HELAAS NIET GELUKT HOPELIJK KOMT DAT NOG @hilli: Dankjewel! Jaa mooi he..Ben der super blij mee..! Ik hoop dat er in de toekomst nog een mooi bad komt Super dat je verlof hebt meid!! Geniet ervan
@dreamer, ja klopt maar vind het ook zonde om daar mee te stoppen, gelukkig zit Kylian vanaf vorige week eigenlijk steeds op 4 voedingen nog maar dus misschien dat dat scheelt Hoe is het verder met je? @mariss, leuke foto;s zeg! @hilli heerlijk zeg, verlof geniet ervan! Ben er vandoor, kylina ff eten en daarna na het cb, wens me succes, hopelijk vind ik de prikken meevallen haha
@ Dreamer: Nee hoor, de Mirena... Echt ideaal. Maar zo zie je het werkt bij iedereeb anders. @ Hilli: lekker hoor! Geniet van je vrije tijd... straks heb je het niet meer. @ All: Ik ga langzaam afsluiten en naar huis. Ik zag net trouwens dat ik toch meer verdien dan ik dacht. Het was zo weinig omdat er geen korting vanaf ging omdat ik nog loon kreeg van de Provincie. Lekker hoor!!!! Helemaal Happy! Fijne avond allemaal!
@ hilli: jeej verlof, jij gaat ook hard zeg! @ Mariss: ziet er goed uit hoor... zou ook wel weer willen verhuizen! kan je de meubeltjes van chanell niet verven, is goedkoper als nieuwe meubels... @ ster: succes met de prikken! @ Debby: dat is een lekkere meevaller
@ Chamaro: Wat een mooie badkamer. Ohhh jah moet nog even naar de Hema. Ik wil de keuken en toilet ook aankleden met zwart. Staat lekker sjiek hea?!?
@oma: de eerste 6 maanden na t stoppen van de pil was mijn cyclus steeds netjes 28. normaal nooit hoofdpijn als ongi komt. denk dat t uit mijn nek komt. zit beetje vast @debby: beter dat valt weer mee dan (je loon he) @mum: uurloon is iets meer dan 10 euro geloof ik.. @hilli: jee verlof beter @test: heb niksin huis had al gekeken
@mum: Nee kan helaas niet geverft worden..de zijkanten zijn van kunststof.. @debby: Mooi he Ja dat staat zeker sjieker..En ik vind het ook gewoon strakker staan..
@ Mariss; ow dat is jammer, en met plakplastig aan de gang? Grrr hyves is irritant, ik keek altijd via tabblad vrienden en dan foto's blogs en www's maar nu kan dat niet meer
heej.. ben er weer.. Heb wel gelezen maar eerlijk gezegd niks onthouden.. ga even opruimen hier En daarna eten koken! Fijne avond allemaal!!
@mum: waarom kan dat niet meer? @chamaro: leuk hoor mooie badkamer zeg...jammer dat je de meubels niet kan verven inderdaad...heb je deze gekregen dan?
@ BOs: K weet niet waarom, maar ze hebben een nieuwe homepage, maar als je 'm op de oude zet dan lukt het nog niet
ben er ook weer.. bos: denk je dat je zwanger bent? chamaro: mooi huis hoor. grote badkamer.. all: waaah bijna morgen!!!
@bos: Nee die heb ik gekocht alles voor 50 euro haha..Maar achteraf heb ik daar spijt van..Ik denk dat ik toch probeer te verven..alleen de zijkanten van de ledikant kan niet.. @mum: uhhmm ik en plakplastic?? Hmmmmzz nee dat gaat niet samen haha..