hoi hoi ik heb voor donderdag een afspraak op dat kdv en het is vanaf januari hoop het zo 2 dagen zou al voldoende zijn en wat meer is is meegenomen @bos je cyclus kan nog goed overhoop liggen gebruik je geen voorbehoedsmiddelen ?? dat je dat denkt misschien @hilli fijn dat je nu verlof hebt geniet er maar van @maris heel mooi huis meid @sterretje spannend hoor ben benieuwd hoe lang ht duurd @debby lekker dt je van mindr uitging hier een hangerige ayden hij is nog slaperig van zijn middagdutje moest gewoon wakker gemaakt worden na bijna 2 uur slaapkoppie heb een leuke foto van afgelopen zondag bij de thuisfrontdag http://beebjeborsboom.beebiesite.nl/fotos/fotoboek/61020/61020-5769593.jpg
@Gaby: nou zo voel ik me niet nee...jeee bijna morgen @kim: jawel we gebruiken condooms... @chamaro: gewoon proberen het verven...je wilt toch nieuwe dus als het lelijk word is het toch niet erg... @mum: mmm...inderdaad lastig zo dat hyves....zie wel van iedereen de www maar verder niks @all: ons monster wil niet slapen zucht....
@bos oh oke is die dan een keer gescheurd ofzo? ga jij nog andere dingen gebruiken. ik heb echt een pokkehekel aan die dingen haha
@ Mariss: Toch verven.. hoop dat het toch lukt! @ Gaby: nee ik vind het ook niet fijn! @ Kim: Ik ga echt keihard voor je duimen dat je daar kunt beginnen in Januari! Hihi die Ayden bij klaas op schoot @ Bos: ik wordt er echt gek van, blijf niet meer op de hoogte zo...
@kim: nee wilde eigenlijk niet meer aan de pil omdat we volgend jaar wel een keer voor de tweede willen gaan en dan die paar maandjes wilde ik zo overbruggen...ach het zal wel gewoon wat later komen.. @mum: vervelend he ik keek ook altijd vaak op de homepage.. @gaby: veel fun met wiien. @all: zo mijn kerstkaarten zijn geschreven. nu eerst eten... mmm..bloemkoolschotel..
hee meiden wat heb ik het toch koud zeg en de verwarming brand vol op :S zometeen komt de kleine prinses weer thuis van een dagje logeren hier nog steeds steekjes in mijn onderbuik geen roze afscheiding meer gehad alleen gister na het vrijen zometeen lekker eiersalade maken en op een broodje doen met rucolaaa heerlijk als ik het weg krijg
@ Gaby: Alvast good luck morgen!! @ Bos: Er is al een hyves opgericht (door hyves zelf) met tegenstanders van de nieuwe homepage... dus ik ga me maar even aanmelden denk ik! Hmmm kerstkaarten schrijven moet ik ook maar gaan doen... het zijn fotokaarten maar heb 2 verschillende besteld wel met dezelfde foto's erop en hetzelfde design, maar de ene is een postkaart dus z'n anzichtkaart zeg maar, en de ander is vierkant 15x15 cm ik dacht dat ik een dubbele had besteld maar dat is dus ook maar een enkele kaart beetje jammer!!
hee meiden hier even snel berichtje. Druk werkdagje gehad en zo naar de vk. Kindje in 't gezin was aan 't 'fladderen'. Waarschijnlijk bloedsuiker te laag (kindje van 8 pond). Ze wilde ook de hele dag aan de borst en was niet tevreden. In overleg met de vk maar wat bijvoeding gegeven. Verwacht wel dat de bv snel op gang komt, hopelijk morgen al, dan kan de bijvoeding er weer af. Zodoende werd 't wel laat. Zal me zo even verkleden. Laptop wil niet meer opladen dus zit nu maar achter onze oude pc. Een heel oudje inmiddels, dus gaat niet zo snel Onze uk is vandaag hyperactief, 'k weet niet waar ze last van heeft. @chamaro, mooi zeg! vooral je badkamer! @sterretje, hopelijk vind je snel je ei! @beeb van desiree, 't wordt nu wel eens tijd hoor! @mum, oke dan snap ik 'm. Was ff bang dat ik minder aan zw.uitkering zou krijgen dan m'n loon. tot later!
@mum: Ja ik ga morgenvroeg meteen beginnnen..Laat Chanell wel op de logeer kamer slapen @red: Dank je wel..Jaa vind de badkamer zelf ook heel mooi!
@yvi ik hoop het echt voor je. ben je nu ook misselijk dan?? ik heb een leuke foto die we voor de opa's en oma's gaan uitprinten met kerst en komt hier in canvas boven de bank te hangen
@ mariss: ja Chanell in een campingbedje op de logeerkamer en verven maar! hoop echt dat het lukt! @ Kim: wat een ontzettend mooie foto´s van Ayden zeg! ik zou voor de 1e gaan voor op canvas! ik moet er ook nog 1 uitzoeken voor op canvas, vriendlief heeft vorig jaar een tinteling gekregen als kerstpakket en daar kunnen we een 50x50cm canvas mee laten maken, maar moet wel voor 31 december!
Hai meiden, ik zat even te spieken wanneer jullie ontdekt hebben dat ik reeds ben bevallen van onze wolk van een zoon Christian. Okey ik heb een beetje gejokt hier: 3 dec. bij de Gyn. geweest, hij voelde en voelde al 1 cm ontsluiting, maar wilde echt gaan inleiden omdat het niet meer te harden was. Ineens zei hij uit het niets, morgen gaan we je inleiden!! 4 dec. 8 uur smorgens naar het ziekenhuis met alle spullen, doodzenuwachtig!!! En ja hoor, komen we daar is alles bezet!! Het was heel druk en wij konden dus weer terug naar huis Balen balen, dus een shot morfine genomen en 2 slaappillen meegekregen.. Ze vroegen wanneer we dan wilden.. Nou ik zei meteen ik wil het eruit!!! Dus morgen dan maar 5 dec. 8 uur smorgens.. daar sta je dan met je maxicosi en babykleertjes, wetend dat de bevalling gaat beginnen.. 08.15 infuus 08.30 vliezen werden gebroken, heel mooi helder! 09.00 de eerste weeen beginnen, mwah voelt alsof je ongesteld word/ bent. 11.00 het wordt heftiger, jeetje ik ga even douchen!!! Lekker is dat joh Met alle electronica uit je doos bungelend haha! 13.00 Ik vond het niet leuk meer, stond te stampvoeten van de pijn!! De verpleegkundige kwam en ik zei nu wil ik die pijnstilling en rap ook!! Hahah, nou de pomp wordt gehaald.. 13.30 Eindelijk is die pomp erdan, nou ik kan wel janken, puffen is stom!!! Mn man bemoeit zich met het puffen en krijgt de wind van voren hahah! Ohja de VK van het ziekenhuis voelt inwendig, 4 cm ontsluiting! 13.40 De pijnstilling pomp werkt, heerlijk. Johan leest voor uit de Bijbel, en we bidden nog even samen voor wat er gaat komen.. Geeft me veel kracht! 14.30 De VK komt kijken hoe het gaat, het puffen gaat nu goed, ze kijkt even.. Ineens zegt ze goed nieuws, 8 cm ontsluiting!!! 14.50 De verpleegkundige staat naast me, en ineens uit het niets voel ik persdrang, ik moet poepen zeg ik! Nou ik begin toch te persen en te persen.. Wegzuchten; zegt de verpleegkundige.. Ik zeg NEEE dat gaat niet meer, en pers heel hard door... De Verloskundige van het ziekenhuis komt binnenrennen en begint alles klaar te gooien hahah, en ik pers door.. Dan om 15.00 komt mijn eigen VK binnen rennen en ik pers nog 3 keer en dan om 15.08 WHEEEEEHHEEEEEE, Hoera ons babytje is er!!! Een kereltje!!! Ohhh wauw wat is ie mooi!!! Prachtig!! En wat klein Helemaal geen dikkie dik!! Christian David is geboren!! De placenta wordt meteen geboren en dan controleert hij mijn vagina, een heel klein scheurtje in de schaamlip maar verder niks! Geen hechting Noppes!!!
@ juffie: woow meid mooi verhaal! fijn zeg dat t allemaal goed is gegaan! hoe doet jullie mannetje het?
@mum misschien krijgt frank ook weer zo'n bon ik hoop het want die dingen zijn duur @juffie wauw wat mooi en toch nog best snel toch?? wat beschrijf je het mooi heb je al foto's?? ben benieuwd naar cristian
@ Kim: hihi jullie ook zo'n bon, D. krijgt hier weer een tinteling maar daar staan andere dingen in als in die van vorig jaar... hoop toch stiekem wel weer op iets in de richting van canvas ofzo!
zo Dimara ligt al lekker op bed, eens kijken wat ze doet als ze wat eerder naar bed gaat... morgen moet ik toch vroeg opstaan voor t babyzwemmen dus al komt ze een uurtje eerder uit haarzelf dat is dan niet erG!