@kim: Ik vind het echt een mooie foto..Kan prima als canvas @mum: Ja ik ben ook benieuwd of het lukt..Moet het bedje wel uit elkaar halen..Maar goed. @juffie: Waauw wat een verhaal zeg! en wat super snel zeg haha..
Ik kan trouwens absoluut geen keuze maken welke foto we nou af moeten laten drukken op canvas, dus uhm als iemand zich verveeld... op de babysite staan een hoop foto's dus als je me wilt helpen
@Kim, k zou ook voor de eerste foto gaan. @Juffie, wow zeg! super joh! lekker genieten van je kereltje! hoe zwaar is hij? hier was alles goed bij de vk. heb een zwangerschap volgens 't boekje. over 2 wk weer komen, dus gaat nu snel. Hb geprikt, is 7,0 dus prima. Bloeddruk blijft ook netjes gelijk. Ukkie is druk vandaag! maar ze ligt nog netjes met dr koppie naar beneden en ruggentje rechts. zo ligt ze al weken dus hopelijk blijft 't zo. 'k heb vanavond ook striae op m'n buik ontdekt, echt beginnende streepjes ben flink aan het balen! dat wordt een zebraprint! 'k moet verdorie nog een week of 10. 'k weet 't er zijn ergere dingen... en 'k heb t heus wel voor onze kleine over, maar baal gewoon haha zo dat ben ik weer kwijt!
@ Kim: Ik vind ze allebei supermooi, maar op die 1e lacht hij zooo sweet www.beebjevanos.babysite.nl weet je t w8woord nog? @ Red: balen van de striae... ik heb het op mijn kont en bovenbenen... @ Gaby: Thnx voor het meedenken meid, bedoel je die van t eerste lachje? hihi nu geef je wel erg veel opties
@juffie, mooi verhaal en erg mooi geschreven! is snel gegaan zo te lezen. @kim, mooie fotos! @Mariss, mooi huisje! en die meubeltjes , zo erg is het niet toch? @dreamer, nee, mijn medicatie is nog steeds hetzelfde.. hoewel de waardes wel een stuk lager zijn. Ik vind het prima want ik voel me er veel beter bij. Wat betreft de hartkloppingen moest ik naar de ha, want dat kwam volgens de internist niet door de schildklier. @Dees, waar blijft boefje nou ik duim dat ie snel komt!! *duim duim duim* @red, balen van de striea niet leuk nee... smeer je vaak je buik in met olie? Een tip, na de bevalling kun je striea krijgen op je borsten door de stuwing, ik zou die dus ook goed insmeren dan. Heetf hier wel geholpen ,heb niks @gaby, succes morgen alvast!! @all, Ik zal binnenkort toch echt eens fotos van de babykamer gaan maken haha. Hier zijn de kerstkaarten ook geschreven, dat maar weer gedaan. fijne avond allemaal! sorry wie ik vergeet! ik doe het even snel uit mn hoofd
@mum ik vind bij maand 3 die schuimfoto het leukst daar is ze al wat ouder op. alleen dat witte ding achter haar hoofd is dan jammer :S misschien gewoon nog een keer in bad en d foto's laten maken wij gaan the proposel kijken, frnak heeft hem net gehuurd lijkt me een leuke film. ff lekker een stokbroodje erbij en wijntje kom straks nog wel ff beppen
hee meiden... Kim.. ik zou voor de eerste foto gaan!! Die is echt mooi! mum.. nog gelukt om iets te vinden?? IK heb er niks meer aangedaan.. doe straks wel als het echt moet. Het uwv belde vandaag nog om mijn aanvraag te bevestigen... ik krijg nog wazo tot en met 31 dec. Ik krijg 329 per week.. dus kan nog even opsparen voor straks. IK ga in januari wel wecht zoeken.. en wat een prachtig filmpje van dimara! super. ik moet ook echt gaan filmem... we hebben alleen haar eerste week gefilmpt.. en a..s zaterdag gaan we vor het eerst zwemmen dan dat willen we ook gaan filmen.. ff vraagje. Moeten ze een zwemluier om?? All.. hier vandaag foto's voor de kerstkaarten gemaakt. Wil hem even met jullie delen. Wat vinden jullie ervan??
ik hoef geen kerstkaarten te schrijven ik heb ze beseld met een foto van ayden en kon op de achterkant ook wat typen dus heb een klein gedichtje met onze namen eronder hoef dus alleen nog maar de adressen te schrijven. ik heb met de geboortekaartjes al genoeg gedaan haha