Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @agneta: Dank je wel..maakt niet uit hoor :p
    Ik voel me wel goed..Alleen ben wel moe maar verder niks haha..:p Hopen dat het zo blijft!
    Hoe gaat het met jou?

2. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    chamaro wat fijn dat je je goed voelt!
    ja met mij gaat het ook goed. beetje druk de laatste dagen maar dat heeft iedereen wel geloof ik.

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mariss, superverrassing zeg!!! Wauw :D Doe mij ook maar zo'n verrassing ;)

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @nen: ja.. als ze nu breken krijg ik spoedkeizersnede.. maar hoop het niet want dan is de tijd waarschijnlijk te kort voor een ruggenprik en moet ik onder algehele narcose.. als ik gewoon de geplande keizersnede krijg krijg ik ruggenprik..
    Een stuitbevalling wil ik niet.. Zitten mij teveel risico's aan

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ suus, ja zou ik ook niet willen. Je wilt je kindje wel de beste start geven! Hoop voor je dat je niet onder narcose hoeft.

6. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    suus ik zou ook geen stuitbevalling willen hoor!!

lynn waarvoor had jij een geplande keizersnee? ook stuit?

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo ben er ook weer.

was vanmiddag ff met mijn ma naar de action geweest. leuke vaas gekocht en gevuld met kerstballen. voor ons namelijk geen boom dit jaar want de box staat er ook en anders word het zo vol. ben namelijk ook nog een keer jarig en ik heb altijd de pech dat alle visite tegelijk komt en anders kan ik geen 16 man en twee kids kwijt in mijn huis :D..

@nen: kom je de tijd een beetje door of gaat het langzaam?

@gaby; had ik al gezegd dat ik voor je duim? *duim duim duim duim duim duim* laat je maar lekker verwennen hoop dat je snel van de buikpijn af bent.

@chamaro: lukt het wel een beetje met het verven?
    was je bij chanel beroerd in het begin van de zwangerschap (helaas zegt het niks over deze maar goed)

@knarboor: kijk kleine sem is goed gegroeid dus. doet hij het verder ook goed?

@agneta: hoop dat de borstvoeding straks weer volledig terug is. jemig zeg julie slaapt lang. heb je haar wakker moeten maken. wat een verschil met eerst of niet. toen sliep ze toch haast niet (voordat je er achter kwam dat ze kma had?)
    ga je straks op je werk kolven? jij moet ook in januari weer beginnen toch? twee dagen? (haha wat een hoop vragen he)

@all: zo mijn manneke is gewassen en ligt lekker te slapen. vriendlief is naar school dus ik heb de avond voor mezelf tot half negen. heb monopoly op de pc dus vermaak me wel :D

wanneer krijgen jullie eigenlijk de tweede griepspuit. ik aankomende maandag. vriendlief had hem vandaag

oh heb vanmiddag ook een fietstoeltje gekocht voor voorop mijn fiets. die krijg ik van mijn ma en zus voor mijn verjaardag :D. heb namens mijn schoonmoeder een windscherm gekocht. kan niet wachten tot hij kan zitten.
    straks ff vriendinnen bellen of ze morgen mee gaan naar de prenatal. wel een hele bezoeking hoor vinden jullie ook niet. vriendin heeft ook een kleine namelijk dus 2 kids en nog een vriendin is 3 volwassen en twee wagens....poeh denk dat ik de auto van vriendlief nodig heb morgen anders moet er iemand op het dak van mijn swift :D

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, de tijd gaat behoorlijk snel! Maar ik ben op stage ook (veel te) druk. We zijn al in onze vierde week nu!

Leuk die vaas met ballen! Geeft mij ook ideeën. Denk dat ik zaterdag ook maar eens mijn huis kerstproof ga maken..

9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    bos leuk een fietsstoeltje wil ik ook helaas is mijn fiets gejat,
    ik ga 7 jan weer werken en dan de ene week 1 dag en de andere week 2 dagen dus als ik dan nog bv geef moet ik kolven op me werk.

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @nen, dat is idd een dilemma.. ja ik zou zeggen weeg alles goed tegen elkaar af.
    Ik wil ook mijn hbo studie weer gaan oppakken terzijnertijd..maar ik ben toch blij dat ik eerst voor een kindje ben gegaan maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. (dat ik pco heb speelde ook mee dat wij niet wilden wachten)
    Wat super dat je hem dagelijks spreekt! Dat scheelt toch wel want voor je gevoel is hij de enige die jou begrijpt denk ik, boven het feit dat je hem heel erg mist natuurlijk. Hier is alles ook goed hoor :) J heeft een goed ritme en m heeft straks 2 weken vakantie, heèerlijk :D haha

@maris, veel werk zeker dat schilderen? Nou ja komt vanzelf af ;)

@bos, lekker hoor zon avondje :) staat altijd leuk zon vaas vind ik! Wij nemen dit jaar ook maar een klein boompje, de box staat ook juist op die plek. Ik krijg de prik de 17e dacht ik.
    Wij krijgen de prik de 17e volgens mij.

@agneta, ok ze drinkt dus wel weer aan de borst nu?
    Hier is de nachtvoeding er ook af sinds een poosje al, dat is echt wel fijn he :D

@all, ik ga vanavond ook even relaxen, lekker in bad de nieuwe allerhande lezen en sudoku puzzeltjes maken :phahaha.
    Ik en mn zussen koken voor kerst, heeft iemand ideeen? Ik moet namelijk een menu bedenken pfff

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik heb vanmiddag een superleuke muts gekocht voor Dimara bij de H&M zal wel ff een foto maken als ze strakjes wakker is!

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ emma, ja vanwege pco wil ik eigenlijk ook niet wachten. Ik ben straks 23 als we er weer voor gaan en als het allemaal niet werkt met clomid ga ik weer een lang traject in. Als ik dan eerst nog 4 jaar ga studeren ben ik al dik 27 voordat we weer verder gaan.
    Wat heerlijk dat M straks twee weken vrij heeft! Fijn dat J al een ritme heeft :)

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha wel grappig dat wij allemaal zeggen dat we op willen schieten omdat we anders onszelf oud vinden terwijl mijn zus maar blijft roepen ach ik ben nog jong (word bijna 30)

@agneta: oh bah fiets gehad.

@mum: leuk ben benieuwd naar de foto

mag ik ook ff spammen met muts??

14. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @nen je meot je afvragen of je deze studie koste wat koste nog wil doen, dus over bijv 5 jaar of 8 jaar ondanks dat je dan een kleintje hebt dan kun je het uitstellen, wil je neit meer een opleiding gaan volgen als jullie een kindje hebben dan moet je wel nadenken of je het niet beter eerder kan halen..
    ik ken ook iemand die is nu ookal voor de 4e keer :S ook voor het geld. denk dat jou vriend dat toch neit zou willen he

@kristel ik vind het gewoon heel jammer dat het na 3 weken zo moest gaan vanwege zijn reflux en dat heeft hij heel hevig.
    ik had gewoon gehoopt dat ik langer bv mog geven maar dan ook echt aan de borst vond het echt heel speciaal en voelde me er goed bij. maar ja heb me er allang bij neer gelegd hoor ;)

@mum ja zijn leuk geworden, kan je mij ff je adres pben, kan hem niet meer vinden.
    heb vandaag een adres boekje gemaakt.
    jij hebt dus lekker geshopt met je dochter :D

@bos leuk hoor zo'n kinderstoeltje voor op de fiets,

ben net lekker ff met ayden in bad gegaan en nu ligt tie heerlijk te slapen en hebben we ff rust want hij was vandaag erg aanhankelijk, moest hem continu vermaken en had amper geslapen. dat merk je wel zo'n dag

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
  16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ik ben er ook weer. Kreeg complimentje van m'n leidinggevende over m'n buik, vond ze zo mooi :) Hoop mededelingen, mogen bijna niks meer. Zelfs geen paracetamol adviseren aan een kraamvrouw. 't Moet niet gekker worden. 'k heb thuis even naar m'n contract gekeken, gaat momenteel wat minder in de kraam en heb dit jaar contractverhoging gekregen, maar kan zijn dat dat volgend jaar terug wordt gedraaid. Heb nu 120-140 uur en krijg dan weer 70-90 uur. maar dat is te weinig voor ons, wilde rond de 92/104 uur gaan werken. Gelukkig kan ik niks terug vinden dat het maar voor bepaalde tijd was, dus denk dat ze me niet kunnen verplichten om minder te werken.

bij manlief is 't erg rustig op 't werk, vrijdag is ie ook al vrij. Hij is zelf bang dat hij in januari ontslagen wordt. Pff... dat hoop ik toch echt niet. Duimen jullie heel hard voor ons?

@Agneta, wat balen zeg dat julie kma heeft! goed van je dat je doorgaat! gezin waar ik oppas hebben 2 kindjes met kma. Inmiddels zijn ze er beiden overheen (oudste was 3, de andere 1,5 jaar). 'k Geloof dat ze veel rijstemelk gebruikten door gerechten waar melk door moest. Krijg je wel een goed toeschietreflex met kolven? Anders kun je de huisarts om oxitocine neusspray vragen. 't Helpt ook als je 's middags even gaat liggen. Je productie neemt toe naar mate je rust. Zo heb je 's morgens ook vaak meer productie en ook voedzamere melk.
    @gaby, wat rot dat het zo'n pijn deed! super zeg 5 eitjes!
    @suus, ben benieuwd!
    @Juffie, ah... wat een mooi mannetje!!! Klote begin zeg, wat belachelijk dat ze je dat nooit verteld hebben! Wil hij wel goed aan de borst ondanks dat hij niet gelijk is aangelegd en de flesje?
    Populaire naam hier geloof ik, staat hier ook op 1 voor een jongentje.
    @kerstboom, manlief heeft 'm van zolder gehaald maar kon de ballen niet vinden. Nu is het ook een hele grote bende op zolder, dus daar kan het aan liggen ;)

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: duim duim duim duim duim duim duim duim duim...hoe ga jij het doen met opvang. lijkt me lastig als je zo onregelmatig werkt..

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    'k heb een hele flexibele oppas die hier in t dorp woont en hier in huis komt. 'k probeer wel op rooster te werken en liefst niet op maandag of vrijdag te beginnen zodat de kleine niet 5 dagen achtereen bij de oppas hoeft te zijn. weekend is mijn man dan thuis.

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red; beter...het is ineens rustig hier

20. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    red ja het toeschietreflex gaat wel alleen er komt niet zoveel uit terwijl ik voel dat er dan nog wat inzit

Deel Deze Pagina