Ohja, ik heb indicatie voor extra kraamzorg. Zondag komt ze nog 4 uur extra Heerlijk!!! We werken keihard aan de borstvoeding!!
hoi meiden sorry hoor ben echt een zeef kan er niks aan doen. heb maar een aantal dingen onthouden @mum: en al gelezen wat je te wachten staat tijdens deze mega sprong @kim: wat goed dat je een contract krijgt. hoop dat ze een beetje werk voor je hebben. heb je wel een maximale aantal uur in gedachten. hoe gaat het met je opa? @kristel: haha kaasfonduen geen succes dus. fijn dat de tandenspul geholpen heeft (ff geen zin om naam op te zoeken in je eerdere bericht) hopen dat ze snel doorzijn en dat ze weer gewoon lekker gaat slapen. truste @nen: thanks meid...zo was gezellig dus bij je vriendin gister. truste @dees: mmm nog potdicht. ach zegt ook niet veel hoor kan snel open gaan. wel fijn dat je maandag al naar de gyn mag. @chamaro: weet je familie al dat er een tweede op komst is? @all: zo mag ik ff schelden over mijn schoonmoeder (gaan we weer ) ze belde vanochtend naar aanleiding van mijn mail die ik stuurde. ze begon met : ik bel maar even wat mailen vind ik zo onpersoonlijk zucht... toen vroeg ze zich af of we niet benieuwd waren wat ze willen voor de kerst wat we hadden er nog niet naar gevraagt en aangezien ze al genoeg prullen hadden....jezus zeg doe ik elk jaar mijn best om wat te kopen krijg je dat...nee ik wil het niet weten want ik heb verdorie mezelf kapot gelopen voor cadeau's die ze mooi vinden (heeft ze zelf gezegd toen we in de winkel waren). pfff gelukkig vond vriendlief dat ik gelijk had en zei hij dat ze niet moest zeiken en dat we anders de kerst maar afschaffen al dat verplichte gedoe. zo genoeg gezeurd verder was mijn dag wel leuk. met vriendin naar de prenatal geweest en vanavond bij een andere vriendin film gekeken. my sisters keeper kent iemand die? echt een jankfilm.
goedemorgen! @bos, leuk he schoonmoeders Gelukkig heb ik het aardig getroffen. @kristel, ben benieuwd naar je tattoo! zal er hier zo weer vandoor. manlief is vandaag vrij omdat 't rustig is op 't werk kans is redelijk groot dat hij in januari op straat staat. Hoop zo van niet! In maart trekt wordt het vaak erg druk, dus hoop dat ze 'm kunnen blijven houden. nou fijne dag!
@ All: Goedemorgen meiden! Straks komt er een heel verhaal hoor, maar eerst even opstarten, m'n mail wegwerken en koffie drinken. Tot strakjes
goedemorgen @ red hopelijk mag ie blijven! @ gaby hoe issie meid? @ mum ook al naar de tandarts, ik ben ook net terug. @ kristel ben benieuwd naar je tattoo. @ kim stom mens zeg. Wel fijn dat je maandag mag gaan proefdraaien. @ bos wat een zeikerd zeg.. Hier ook wel getroffen met mn schoonmoeder. Is alleen af en toe irri. Gister heeft ze opgepast en ze zou bij ons komen. Toen gingen ze toch ineens naar haar en kreeg ze daar aLLemaal vriendinnen over de vloer. Toen ik om half 6 thuis kwam zei ze hier niets van tegen mij. ik houdt niet van dat stiekeme gedoe (ik had t van mn zusje gehoord die bij ons thuis geweest was) Maar goed dat was de laatste keer voor dit jaar dus laat maar gaan...
ryanne: vind dat dat niet kan wat je zusje gedaan heeft hoor... hier gaat t wel goed.. nog een klein beetje last van mijn buik.. haha heb net puk onder de douche gestopt.. en gewassen... hoezo te blij als die er weer uit mag..
mn zusje kwam de hond uitlaten en toen kwam mn schonmoeder net binnen. Ze zei toen tegen mn zusje dat het 'wat' uit was gelopen omdat ze vriendinnen over de vloer kreeg. Toen mn zusje mijn auto kwam halen vertelde ze het me (en nee, niet met de bedoelig om te kletsen maar gewoon zo van, was met mARA GAAN lopen en kwam je schoonmoeder tegen) Toen ik om half 6 thuiskwam had ik wel verwacht dat ze het me zou vertellen maar ze zweeg er gewoon over. Volgens mij trek je conclusies over iets wat je niet weet?
ik maakte eruit op.. dat ze ging oppassen bij jou en allerlei vriendinnen had uitgenodigt bij jou thuis.. maar volgens mij heeft ze f meegenomen naar haar? en daar vriendinnen uitgenodigt..
@ Kristel: Nee daar kan ik me iets bij voorstellen dat dat niet leuk is! we zullen zien wat hier gaat gebeuren! ben benieuwd naar je tattoo @ Nen: Hihi nee geen grote sloffen, van die halve zeg maar van snoopy maar die dingen zijn zo glad van onder! Pffff Dimara heeft net 5 minuten geslapen in de auto en meent nu dat ze is uitgeslapen... wil dus niet meer slapen daar gaat t ritme vandaag... @ Juffie: Fijn dat jullie extra kraamzorg krijgen! @ Bos: o nee goed dat je t zegt, maar ik heb nog zoveeel te doen hahaha vanavond in bed maar even lezen! Pfff lekker dat gezeik met SM hier gaat het ietsje beter (met de nadruk op ietsje) @ Ryanne: En mag jij pas bij de volgende controle terugkomen? of moet je eerder? lekker zeg dat je SM zo stiekem doet @ Gaby: Goedemorgen! hihi tis nog vroeg voor jou zo te lezen... Bah ik kan dus in Januari weer terug naar de tandarts heb een gaatje vriendlief zoals gewoonlijk weer helemaal niks!
haha ja... ze zou bij ons komen oppassen tusseb 10.30 en 17.30 9ze komt ij ons omdat de hond anders alleen zit én omdat ze zelf geen spullen hebbe) Toen bleek dat ze toch nar haar huis was gegaan en daar met vriendinnen gezellig had zitten koffieleuten.. toen is ze om half 3 naar ons huis terggegaan en op dat moment was mn zusje daar en die ging met Mara lopen omdat ze dacht dat ze heel de dag alleen zat.. haha toch nog een heel verhaal geworden
@ Gaby: Nee gelukkig niet, die vent hoef ik niet meer onder ogen te komen! @ Ryanne: mazzelkont! ik baal er goed van, maar t is onder een oude vulling, dus geen extra vulling erbij gelukkig!