Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Kris.. veel plezier!!!

@ Mum.. thankss voor de tips!

@ All.. weet je.. soms wil ik gewoon weer zwanger zijn.. ik mis het soms! en Sophie is zo'n makkelijk kind dat je er wel 10 van kunt hebben... stom he.. terwijl ik de eerste weken van haar leven riep "Dit 1x en nooit meer" ik moet het ook echt niet tegen manlief zeggen.. denk dat hij een hartverzakking krijgt ;)

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kristel: k heb hem als laaste in de keuken gebruikt.. daar in t stopcontact gedaan.. maar ja.. wat mum zei.. k vind het wel als die nieuwe binnen is..

t is gewoon al 10 uur... lijkt vroeger...

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Ja idd balen, maar ach gaat wel weer over, ga der ook niks voor halen komt wel goed hoor ;)
    Have fun met je beste vriend!

@ Ukkie: hihi het kriebelt dus al weer :p
    ik moet zeggen dat ik dat helemaal niet heb, ik heb soms wel zoiets van was Dimara nog maar even zo'n baby baby, maar heb nog niet echt de ik-wil-weer-zwanger-zijn-kriebels!

Zo heb de kerstkaarten geschreven, volgend jaar bestel ik 1 soort kaart, haha ik kan dan weer niet kiezen naar wie ik welke kaart moet sturen :p terwijl ze allebei dezelfde opdruk hebben maar het enige verschil is dat de 1 een postkaart is (10x15cm) en glanzend, en de ander een enkele vierkante kaart is (15x15cm)en mat hihi

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Ja de tijd schiet lekker op, k hoop dat je lekker slaapt vannacht dan is het zo morgen meid!

5. gaby1986

mum: ja dat hoop ik ook.. ben echt zoo benieuwd morgen...

joey en ik gaan nog ff house kijken.. en daarna lekker slapen.. heb mijn pyama al weer lekker aan.. :)

6. gaby1986

fijne avond.. tot morgen...

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Fijne avond meid! en mocht ik je niet meer "spreken" good luck morgen!!

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: succes morgen meid

@ukkie: haha lijkt me goed idee twee meenemen. ook wel handig als ze net gaat poepen ofzo in het water haha..
    al weer kriebels haha...volgens mij zijn het ook hormonen hoor. mijn vriendin riep ook gelijk ik wil weer...en nu is hij zeven maanden en heeft ze zoiets nou ik zit net lekker in mijn vel laat maar ff haha...maar misschien blijven de kriebels bij jou wel en kun je manlief binnenkort overhalen.

@kristel: oh het is zo leuk zwemmen. volgens mij genieten alle kindjes daar wel van. heerlijk als kimo strakkies vrij is..leuke dingen doen...(haha ik heb altijd van alles in mijn hoofd zoals kinderboerderij, dierentuin enzo maar ja hij is nog beetje te klein he daarvoor he haha...wat dat betreft mag hij van mij snel 1 worden. sommige willen hun kind graag baby houden van mij mag de periode tussen 1 en 4 lekker lang duren. vind ik echt zo geweldig..

nou ja genoeg gekletst voor mij voor deze avond

veel fun met je vriend

truste dames.

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Wij gaan lekker op bed tv kijken...

fijne avond meiden!!

doei doei!

10. @ Kristel mooie tattoo! Ik dacht ook gelijk he het lijkt meer een J dan een Y maar hoe je het bewerkt op de computer ziet het er goed uit.
    Minimonkey is binnen, gaat dit weekend in de was :) Ben d'r blij mee :)
    Wat een stomme kinderarts hadden jullie vanmorgen.. hoe kan ze nou weer zeggen dat ze het niet gelooft! Komt toch uit alle onderzoeken?? :(

@ Ukkie oh wat heeft Sophie lekker veel blonde haartjes! Schattig meisje heb je.

@ Dreamer klacht indienen bij marktplaats? Stomme verkoopster. Je gaat toch niet een jurk kopen en dan slopen ;)

@ Debby spannend en fijn dat de makelaar positief was, hopelijk is het ook wel snel verkocht.

@ Ryanne jeetje jouw schoonmoeder is ook vreemd.. waarom verzwijgt ze dat dan weer?? Pff, ik had er echt niet aardig over gedaan.. je bent nog best wel tolerant.

@ Mum jammer weer een gaatje.. ach sommige mensen komen er altijd onderuit, het is ook enigzins genetisch bepaald he. Hier kreeg ik mijn eerste gaatje in de zwangerschap..
    Zie dat Dreamer al de tip had gegeven voor die dingen bij de Praxis.. maar anders zou het toch ook in het plafond kunnen, of is dat niet mogelijk? Dat is makkelijker weer te repareren (gewoon opvullen).

@ Bos bij mij gaat ie geen pagina terug als ik de backspace toets gebruik. (heb ik uitgezet). 'k Heb dan ook een andere browser dan IE, want die is zo traag!
    Rare schoonmoeder heb je zeg.. eisen ze gewoon cadeaus voor kerst.. ze kan toch ook een verlanglijst dan terug mailen. Of denk ik dan erg makkelijk?

@ Juffie fijn dat je meer kraamzorg krijgt! Boefje komt binnenkort hoor.. ik denk dat we hem ook moeten gaan dwingen :p

@ Gaby spannend morgen weer de TP. 1 Embryo jammer maar ga uiteraard enorm duimen dat ie mooi blijft plakken!!

@ Mecha oh heb je het zo druk met je huis! Ben benieuwd hoe het eruit ziet. Wel leuk om weer wat te horen :)

@ Red hey zeef ;) lekker geshopt??

Jeetje ik heb echt al 2 uur veel harde buiken.. telkens om de 10 minuten ofzo. Ik geloof niet dat het in weeën zal overgaan, maar het voelt echt niet prettig.

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

mooi zo bos

hoi gaby ;)

@ dees ja heel lekker om bezig te zijn in me huissie ;)
    ik had debby de link gestuurd waar de fotos staan... misschien wil ze die doorzenden naar je anders moet je me ff pben dan stuur ik je de linken zelf ff ;)

ik hoop voo je dat je al bezig bent met ontsluiting mop toi toi toi heel veel succes ;)

12. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Hoi meiden kwam nog ff hoi zeggen voordat ik ging slapen
    ik heb een hele drukke dag gehad zijn beide naar de osteopaat geweest en ayden zijn blokkades zijn weg en mij kan hij waarschijnlijk ook helpen met de rugpijn die ik al 2,5 jaar heb heeft met van alles te maken ook dat ik 11 jaar geleden een hartoperatie heb gehad en dat nog steeds iets te maken heeft met mijn ruggenwervels en zo nog van alles

fijn weekend allemaal zal hier niet te vinden zijn dit weekend we hebben een feest in Utrecht

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Dees: het kan het begin zijn!
    Ik hoop dat het doorzet vanacht meis.
    Mn foon ligt naast mn bed hoor :D

@Gaby: succes morgen meis!

@Kristel: als hij de Y kan maken zoals jij hem bewerkt hebt staat er gewoon Yentle.
    Veel plezier met je vriend!

@Ukkie: hoelang mag jij niet zwanger worden eigenlijk?
    Of hebben ze dat niet gezegd?

Slaap lekker allemaal!

14. gaby1986

goedemorgen allemaal..

dees: hoop dat t heeft doorgezet!

all: ik heb me toch en spierpijn.. in mijn benen en mijn kont en ook een beetje in mijn buik.. mar waar dat nou vandaan komt??

15. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen allemaal!

Hier niet echt een super nacht helaas.. ze kwam om half 6 een beetje jengelen 20 min.. en ik sliep uiteindelijk om 6.15 weer en om 7 uur kwam ze echt.. ach valt ook wel weer mee.

Dreamer.. geen idee hebben ze nooit gezegd.. maar ik denk ook dat het de hormonen zijn hoor.. er komt hier echt voorlopig een tweede (denk ik) We zijn heel blij met ons meisje en we willen haar dan ook voor 100% de volledige aandacht geven... vervelende hormonen!

Dees... en en?? Heeft het doorgezet??

Gaby.. succes vandaag meisje!!

Zo... sophie slaapt weer.. kunnen wij ff eten en de spullen bij elkkaar pakken.. ik weet niet of ik erg actief ben vandaag.. eerst zwemmen en dan boodschappen want vanavond komen vrienden uitgebreid eten.. Fijne zaterdag iedereen!

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @all: goedemorgen!! Heel slecht geslapen.. Buurmeisje had gister een verjaardagsfeestje.. dus waren gewaarschuwd voor wat overlast.. Nou kwam er zelf een limo waar ze een half uurtje een rondje in gingen rijden :S
    Ze heeft echt de hele avond heel hard zitten gillen.. Niet meer gewoon praten of niet gewoon harde muziek.. maar echt als een gestoord mens zitten gillen.. De buren zijn echt rijp voor het gesticht want die moeder deed ook net zo hard mee..
    Nou dat ging door tot half 1.. en toen werd het iets rustiger.. Tot ik midden in de nacht weer gegil hoorde.. (denk dat ik er wel 6x van wakker geschrokken ben).. Om 8 uur werd er weer gegilt en toen ben ik om half 9 maar opgestaan.. Ik heb net alle was maar weg gewerkt en de badkamer gepoetst.. en de rest van de dag ben ik niet van plan om heel veel te doen..

@gaby: heel veel suc6 vanmiddag!!

@ukkie: lijkt me ook erg leuk om te gaan zwemmen.. pascal en ik zijn van plan dat straks erg vaak te gaan doen.. minimaal 1 x in de week.. ik heb ook een fitnissabbonement en daarmee mag je gratis in het zwembad.. en in het weekend willen we met zijn 3en naar het zwembad waar zijn oom werkt :D Veel plezier :D

17. gaby1986

suus die buren van jou zijn sowieso geschift..
    vooral dat kind.. .

18. gaby1986

ik ga ff douchen.. en dan puk uitlaten.. en dan gaa joey en ik oud papier wegbrengen en boodschappen doen..

19. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Nou we gaan maar niet. W.s heeft ze 2 uur lang wakker in bed gelegen en toen ik op de kamer kwam begon ze te huilen. We hebben haar net een flesje gegeven (manlief is nog bezig) en die drinkt ze niet op zo moe is ze! Dan lijkt me het niet echt verstandig om te gaan zwemmen.. denken jullie ook niet??

20. gaby1986

zo douchen is klaar..
    nu ff op joey wachten en dan gaan we..

ukkie: balen dat je nu niet kan zwemmen..

Deel Deze Pagina