Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: Helaas is het plafond (en de muren) hier in het huis niet zo heel sterk :p als je er een spijker inslaat heb je een gat waar je u tegen zegt en het haakje voor de klambo bleef ook maar net hangen in t plafond, dus durf daar de schommel niet aan op te hangen helaas! hoop dat de harde buiken overgegaan zijn in weeen meid!

@ Kim: Fijn dat de blokkades bij Ayden weg zijn, hoop dat hij voor jou ook iets kan betekenen! Have fun t weekend!!

@ Gaby: Lekker rustig aan doen meid!

@ Ukkie: Fijne zaterdag... je kan haar ook nog even laten slapen en dan pas gaan zwemmen..

@ Suus: wat een k*tnachtje!

Hier een lekker nachtje gehad, om 21.00 uur gisteravond ging Dimara naar bed en vanmorgen om 8.30 werd ze wakker, om 8.45 een flesje en nu ligt ze alweer vanaf 09.30 ongeveer te slapen!
    ik ga zo weer even naar de paardjes toe, vandaag kruip ik weer voor t eerst op ons jonkie, ben benieuwd :p

ow ja zou nog even een foto laten zien van mijn inmiddels regenboogrug...
    half uurtje geleden gemaakt:

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

mum: dat wel een grote blauwe plek zeg..

all: we gaan vanmiddag niet naar mijn moeder.. ze is niet thuis.. dan morgen maar..

3. @ Mum auw.. ziet er pijnlijk uit! Balen dat de plafonds zo slecht zijn.. hier hebben we ook wel moeilijke plafonds, zit boven die witte laag allemaal hout en daar boren we dan ook altijd in. Ja en anders zou ik zeggen zelf een frame ervoor bouwen van hout. Kan je het ding ook altijd verplaatsen :).

@ Ukkie zonde dat ze nu precies zo moe is.. Misschien kan je later wel zwemmen nog.

@ Suus jeetje wat een leipo's, heb je de politie niet gebeld? (wij bellen altijd de politie als er 's nachts luidruchtige feestjes zijn. Helpt altijd hoor).

@ Kim veel plezier in Utrecht!

Nou ik heb goed geslapen alleen was het in slaap komen weer eens een hel, die restless legs zaag ik er graag af momenteel :x en ik heb alleen veel harde buiken maar niks zet door.. We gaan straks naar de makro wat dingetjes halen. Iedereen ook een fijne zaterdag :)

4. Deze melding kreeg ik net..

:x:x;)
    Doelloos!!

5. gaby1986

desiree: die 1 seconde is belangrijk hoor :p:D

k moet zooo nodig plassen.. maar als ik dat nu nog ga doen is mijn blaas niet vol genoeg voor de tp..nog maar ff ophouden dus.. voor ongveer anderhalf uur haha..

over 10 minuten rijden we aan naar t ziekenhuis..

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Hoi meiden

wat is het koud buiten hè
    wij rijden nu richting utrecht nog 1,5 uur pfff mijn rug doet nu al pijn
    ayden slaapt gelukkig :)

@ mum wow dat is pas een blauwe plek

@ gaby succes in het zh meid

@ Dees jammer dat het niet door heeft gezet

@ kristel ik zie er gewoon yentle in staan hoor! Mooie tattoo veel plezier dit weekend met je bezoek

@ dreamer jeetje wat een k*t wijf zowieso een klacht indienen en kan je het bedrag niet storneren en gewoon trg sturen alsnog? Of kan dat alleen met automatische incasso's? Balen dat je weer zoiets hebt kan je het anders zelf maken of creatief oplossen ofzo?

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: Ja dat zou idd ook eenoptie zijn, maar als we lang van het frame gebruik willen maken moet t een vrij groot frame worden, en in het voorjaar kan ie lekker naar buiten... tot die tijd maar op zolder denk ik!

@ gaby: owww wat irritant om je plas op te houden als je zenuwachtig bent... dat had ik met de eerste echo, dat moest ook met een volle blaas!

@ Kim: ja is idd een flinke plek, succes met de reis naar Utrecht! hoop dat je niet al teveel last hebt van je rug!

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hello meiden!
    Hoe gaat t hier?!?

@ Kim: Naar Utrecht? Kom je gezellig op visite? ;)

Vanmorgen naar de kapper geweest, ik ben weer donker... misschien zelfs een beetje te donker. Maar ben blij dat ik van me blonde haar af ben.
    Daarna nog stiekem even doorgelopen naar de H&M en Sting, ik kon me natuurlijk weer niet inhouden terwijl we eigenlijk niet zoveel geld hebben. Shame on me!!!

Straks gaan we naar Zaltbommel en vanavond naar een verjaardag van een vriendin in Utrecht. Levi blijft dan bij mijn moeder.

Ik ben moe joh! Sta al vanaf half 7 naast m'n bedje. En eigenlijk al wakker vanaf kwart over 5. Daan moest gaan werken...

Nou meiden, een hele fijne dag.

Kussies

9. gaby1986

hey,

ben in t bezit van 1 embryo. maar heb jullie diumen hard nodig.. hebben een c kwaliteit..

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debs: Druk dagje zo te horen, ben benieuwd naar je nieuwe kleur! Fijn weekend meid!

@ Gaby: Wat houdt dat precies in C kwaliteit? ik ga keihard voor je duimen hoor!

11. gaby1986

mum: ondergemiddelde kwaliteit.......

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Hmm oké, mijn duimen draaien echt overuren voor je!

13. gaby1986

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @GABY, ik duim ook voor je!!

15. gaby1986

dankje :)

joey en ik gaan house kijken...

tot straks..

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hai allemaal..
    @gaby: Balen dat het een C kwaliteit is :( maar hopen dat die goed genoeg is.. mijn duimen draaien ook.. heel hard :p

@mumtobe: wow.. dat is echt een grote blauwe plek.. kan me goed voorstellen dat je er last van hebt :(

@ukkie: ow wat jammer dat je niet kan gaan zwemmen.. misschien morgen anders?

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    aaah onze cv is kaduk :(:(
    koud hier nu brrr

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden, hier heb ik nu lekker weekend! Woensdag weer aan't werk dus heb nog even. 'k Ga nu even lekker niksen. Vanavond nog verjaardag. Heb soepje opstaan dus straks even eten.

@Gaby, duim heel hard!
    @debby, veel plezier!
    @desiree, hoop dat 't snel eens doorzet!

ff vraagje, 'k heb af en toe ongi pijn. Groeit m'n baarmoeder nog waardoor ik hier last van heb, of gaat dit straks een keer over in indalings- of voorweeen?

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ dreamer, wat lief dat je zo meedenkt door mij vragen te stellen die me laten nadenken over mijn dilemma. Ik weet niet of pco met de jaren erger wordt eigenlijk. Als ik de pil zou slikken heb ik een regelmatige bloeding, maar ik kan niet tegen die hormonen. Krijg er zulke migraine van! Zelfs van de lichtste pil. Daarom ben ik al drie jaar gestopt. En de clomid zal ook niet minder goed aan slaan denk ik, maar dat weet ik niet zeker. Maar omdat het nu ook al dik een jaar niet is gelukt (waarvan vier keer met clomid) denken we er wel over na dat het straks ook best lang nog kan gaan duren. Ik zou iig niet meer terug gaan naar school als ik een kleine heb. Zeker niet de vk opleiding. Want dan moet je ook 24uurs diensten draaien en dat wordt wel erg lastig combineren. Als je later het werk doet, kun je in een praktijk gaan werken zodat je diensten hebt ipv 24/7 bereikbaar moet zijn. En mijn vriend zou de opleiding wel gaan doen als we een kleine hebben. Maar ook dat is een beetje afhankelijk van hoe ik er dan bij zit enzo. Erg lastige keuze dus! Heb nu 7 januari ook een loopbaangesprek bij een collega op stage. Die heeft een intern loopbaanbureau dus kan ik daar mooi gebruik van maken!! Superbalen van die jurk zeg.. Als je echt niks meer hoort, kun je de jurk misschien naar een kleermaker brengen en vragen wat het kost als die em maakt? Bah, zo vervelend dat je zo opgelicht kan worden!

@ bos, gatsie zeg wat een gedoe weer met je schoonmoeder! Beetje rare opmerking dat ze vraagt of je niet wilt weten wat ze voor kerst willen. Ik zou zoiets hebben van "anders krijg je toch lekker niks?" Het moet wel leuk blijven..

@ mum, oh van die snoopy sloffen heb ik ook gehad! Levensgevaarlijk. Bij traplopen schopte ik ze altijd half uit waardoor je ook niet echt veilig loopt op de trap... Balen van het gaatje. Ik moet binnenkort ook naar de tandarts. Heb voor het eerst een gaatje, maar durf niet!!! :( Auw, je blauwe plekken zien er erg pijnlijk uit...

@ ukkie, ik voel me goed hoor :) Hoe is het met jou? Wat een schattige foto waarop Sophie zo lekker ligt te slapen

@ sterretje, wat sneu dat Kylian zo misselijk is zeg. Hopelijk gaat het gauw over. Misschien een buikgriepje? Dat heerst momenteel heel erg..

@ kristel, zoo irritant als artsen het soms beter weten. Natuurlijk hebben ze ervoor gestudeerd, maar jouw ervaring weegt ook heel zwaar! Jammer dat ze dat dan ondermijnen... Fijn dat de pijn van je tattoo mee viel! Ik weet nog dat ik die van mij (links onder op mijn rug een vlindertje) echt superpijnlijk vond! Ik viel bijna flauw :S Wil heel graag nu samen met mijn vriend nog een tattoo, maar vind het doodeng.. Het is wel supermooi geworden bij jou! Kan me wel voorstellen dat je de Y iets teveel op de J vindt lijken. Misschien kan hij de zijkanten van de Y iets hoger maken zodat je niet zo'n dik streepje krijgt bij de inham? Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, lastig uit te leggen! Fijn dat ze het nog wel willen bijwerken. Jammer dat ie niet in één keer gewoon helemaal goed is..

@ debby, spannend dat jullie huis te koop gaat.. Maar wat is nu de voorgestelde oplossing aan je schoonouders dan?

@ gaby, ik ga ontzettend hard voor je duimen meid!

@ emma, wat balen dat de cv kapot is!!! Kun je nu wel op korte termijn iemand langs laten komen??

@ all, ik ga zo met een vriendin naar de film "komt een vrouw bij de dokter". Ben erg benieuwd! Ze is hier rond 18u want moeten om 18:15 de kaartjes ophalen (vroege film) dus kga nu nog ff snel een broodje eten. Heb niet zo'n trek in een volledige maaltijd namelijk..
    Fijne avond!

20. gaby1986

emma: balen dat je cv kapot is zeg.... maar extra warme kleren aan doen dan..

Deel Deze Pagina