zijn net bij mijn ouders op visite geweest.. Hebben spelletje risk gedaan en ik heb gewonnen hihi.. Kom alleen even weltrusten zeggen en iedereen die nog wakker is een fijne avond Tot morgen!!!
heej meiden, Ik was nog niet naar bed maar zat even rond te surfen op het internet.. Daar zag ik toch wel iets bijzonders hoe je een goed doel kan helpen op een hele makkelijke manier. Namelijk je kraampakket of delen daarvan naar stichting babyhope te doen. Deze zorgen er dan voor dat ze in de armere landen terrecht komen.. Dit is de link van hun site.. Stichting Baby Hope - home Daarop staat hoe alles werkt en hoe je kan helpen.. Er zijn vast wel meiden die hun kraampakket of onderdelen daarvan over hebben.. Dit lijkt me een betere bestemming dat de prullenbak alles wat ik over heb na de keizersnede gaat in ieder geval naar deze stichting Nu echt weltrusten!!
Goedemorgen allemaal! Nou niet meer wezen zwemmen... ze was zo jengelig gisteren.. van de moeheid w.s. was dus niet echt gezellie.. Dus zijn maar ff de stad in gegaan en toen heeft ze 3 uurtjes geslapen (over de hele dag!!) Toen lekker visje gegeten (haring) maar al gauw was de lol er van af.. er bleef een graadje steken.. Helaas alles uit moeten spugen (midden op de markt in Zwolle) maar hij ging nog niet weg.. even later dacht ik dat hij weg was maar hij kwam terug!! Nu blijkt dat hij vast zit in mijn keelvlees en heb hier vannacht dan ook bijna niet door kunnen slapen. Net bij de spoedhuisarts geweest en die kon er niks mee want hij zit te diep en hij gaat steeds dieper zitten.. die heeft me net doorverwezen naar het ziekenhuis. Moet om 10 uur bij de eerste hulp zijn bij de KNO arts.. die gaan kijken wat ze kunnen doen. Dus nooit geen haring meer voor mij!!
@Ukkie: dat klinkt eng zeg! Succes! @Suus: ik lees heel vaak over Baby Hope, dus ze zullen de stichting hier wel kennen. Maarre .. was je zenuwachtig dat je nog zolaat op internet zat? Zit er een bevalling aan te komen? @Dees: zet het al door meis? Je beeb wil duidelijk pas geboren worden als het vriest
lekker even onder de douche geweest,, en puk is uit geweest.. nu nog tanden poetsen en dan naar m'n moeder..
@ Dees: hahaha jij hebt wel hele creatieve gedachtes zo ach ja, hij gaat gewoon nog een paar maandjes op zolder, en straks lekker naar buiten aan de schuur *doet nog even een bevallingsdans* @ Emma: Ow wat eng zeg, voor hetzelfde geld hadden jullie brand gekregen door dat ding... hebben jullie een koophuis, en huren jullie de cv of is het eigendom? @ Dreamer: Dat is echt goed balen zeg van die jurk! en waarom doet MP er niks mee eigenlijk? dit is toch gewoon oplichting... ik bedoel ze zal de jurk als niet als kapot hebben aangeboden toch? Hihi ja de plek is nu geel @ Nen: Succes met je keuze! ik vind het heel moeilijk om je hierin te adviseren! @ Ukkie: Tjee wat een verhaal, heb jij weer zeg! Succes ermee! Nou t lijkt wel of het overtijd gaan helemaal "in" is op t moment, oude vriendin in ook al 5 dagen overtijd, vriendin van mijn oude voetbaltrainer al 2 dagen overtijd, Dees al flink overtijd... Ons meisje is vandaag precies 3 maanden ow ja mijn moeder zegt steeds dat wij iets hebben met het cijfer 13, vriendlief heeft op 13 gewoond, wij wonen nu op nummer 13, ik ben op de 13e jarig, Dimara is op de 13e geboren... en guess what, het is vandaag de 13e en Dimara is vandaag precies 13 weken oud
goedemorgen! @Ukkie, o bah! Hoop dat ze er wat mee kunnen. @Dees, 'k heb m'n papier erbij gepakt en bij 27+1 staat 1/4 nx en bij 30+1 1/3 nx. Gisteravond lag mevrouw gezellig eerst met haar kont en later met haar voeten tegen m'n ribben aan, gelukkig nu weer wat lager. @Suus, ken idd die stichting, hangt bij ons bij de vk ook op een papier. @Emma, brrr koud zeg! Hier hebben we 2 jaar geleden een nieuwe gekregen, dus hopelijk gaat ie nog wel een jaar of 15 mee. Gisteravond naar verjaardag geweest maar was erg moe. Moesten ook een uur rijden dus rond 12 uur weer thuis. Onderweg al half geslapen in de auto. Nu vanmorgen maar lekker uitgeslapen en nu relaxed op de bank. Ga straks pannenkoeken bakken. Nog meer liefhebbers?
goedemorgen!! @stichting: er zijn dus toch al wat meiden die de stichting kennen.. ik heb er hier in de omgeving nog nooit wat van gehoord of reclame van gezien.. @dreamer: haha.. nee we waren bij mijn ouders geweest.. hebben we spelletje gedaan.. en toen we thuiskwamen wilde pascal nog niet naar bed.. en we gaan altijd tegelijk naar bed.. maar hij ging eerst tv kijken dus toen ben ik nog maar even achter de laptop gekropen.. @redd: lekker pannenkoeken @ukkie: veel suc6 bij de kno arts.. hoop dat het er zonder teveel pijn en moeite uit kan Ben benieuwd wat er gedaan gaat worden @mumtobe: Volgens mij hebben jullie echt iets met de 13de dan ja wel erg grappig kan bijna geen toeval zijn.. @all: vandaag gaan we hier in huis maar beetje opruimen en poetsen.. en verder de hele dag lekker rustig aan doen
@ Gaby: Fijne dag meid! @ Red: Lekker een pannekoek @ Suus: Mijn moeder zegt ook dat toeval niet bestaat haha Poets ze, maar denk je wel een beetje om jezelf? je bent officieel hoogzwanger hé!
@mum: vergeet soms dat ik HOOGzwanger ben hihi.. doe rustig aan poetsen kan ik heel goed.. en als ik moe word ga ik lekker bankhangen ofzo
@ mum.. grappig zeg over nummer 13... wel heel veel toeval! en wat een blauwe plek zeg!! Zo, nou dit is te belachelijk voor woorden, zit ik op de spoedeisende hulp en voel ik zit hij er nog gewoon.. gaat de KNO arts mij nakijken kan ze hem niet vinden en voel ik hem ook niet meer :S:S.. w.s. door het vele hoesten en kokken zou hij weg gegaan zijn maar dat geloof ik zelf niet. Ik heb het gevoel dat hij helemaal weggezakt is mijn keel. Moet het ff aan kijken twee dagen en anders weer op de poli.. Sophie zit echt in een sprongetje.. ze is zo ontevreden.. alleen als ze bij mij is, is het goed. Ze huilt zich helemaal moe en is dan over de moeheid heen en daar wordt ze zooo sjaggie van.. Ik hoop dat we snel ons tevreden meisje terug krijgen.
@ Suus: hihi niet vergeten hoor Maar goeie instelling! We waren trouwens gister om 23.30 uur thuis en Dimara lag er om 0.00 uur in, heb haar wel een 5e fles gegeven voor ze ging slapen, en ze heeft geslapen tot 09.00 uur! Gisteravond waren we dus op een verjaardag en er waren nog 2 beebjes 4,5 maand en 7 maanden oud, en Dimara was de enige die zonder te mopperen heerlijk is gaan slapen boven op de logeerkamer in haar reiswieg, ik was zooooo trots
@ Ukkie: ow wat vervelend zeg, zal je straks net zien dat je er weer last van krijgt op een tijdstip dat je niet op de poli terecht kunt... Succes met het sprongetje van Sophie! wie die dingen uitgevonden heeft...