Hey, Ja hier gaat het snel.. voor jou ook al bijna he.. Morgen is DE dag.. Het is wel heel erg rustig hier! En net na de heerlijke mcdonalds.. ineens misselijk, en gaat maar niet weg.. Echt heel beroerd! Maar goed.. morgen ongi en dan even rust haha
Of niet ongi, die optie staat ook nog steeds open hoor, zeker met een licht psoi test er tussen hoor meis! Als je morgen ochtend nog neit ongi bent, ga je dna wel ngo een keer testen?
Hoe graag ik ook zou willlen en hoeveel klachten ik ook nog heb.. Ik geloof er niet meer in dat ik zwanger ben.. Beide testen zag ik in de verte een streep.. Beide testen na de maximale afleestijd ineens negatief.. Dus ik zie spoken hahaha En ja, dan accepteer ik dat maar he.
Nou ik wacht het gewoon nog ff af hoor bij je, ga er nog ff neit met je in mee, dat het afgelopen is voor deze ronde voor jullie! ik blijf duimen! Hier nog steedds ook het gevoel dat ik neit zwanger zal zijn. Wel de ongi krampen nog steeds, maar goed wie zegt dat dit nu nog steeds iets zegt, misschien zijn mijn gevoelens in mijn buik wel veranderd door de mk, kan ook natuurlijk Dus we wachten gewoon af, ga zaterdag nog wel testen iig, hopelijk met de one step testen en anders als ze nog steeds niet binnen zijn!?!? met de kruidvat test
He, ik hoop zo dat ik zwanger mag zijn.. En het wordt spannend voor je.. Ik zal speciaal even inloggen op mijn telefoon zaterdag voor je meid! Misschien ga ik ook zaterdag testen als ik nog niet ongi ben.. Maar misschien wacht ik wel tot dinsdag of woensdag..
Dus neit morgen toch? Verwacht geen streep aanmstaande zaterdag eigenlijk hoor, maar ja wil het toch wel zeker weten Heb gewoon een heel ander gevoel erover dan de vorige maanden, maar goed we moeten het afwachten! Gaan we samen testen aanstaande zaterdag dan hoor! Maarre internet verbinding kapot dan dat je op je mobiel in moet loggen?
Nee helemaal niets, zat me ook al af te vragen waar ze blijft! Hoe laat had ze haar echo, en zou ze daarna weer hier komen om te aten weten hoe het ging? Ik las dat ze bloed spuugde, dat lijkt me iig niet zo best allemaal...
Jaa, ze heeft het hartje gezien ze is weer thuis, ze hangt tegen het uitdrogen aan maar is ze niet helemaal, daarom mocht ze naar huis. Nu 8 weken en 2 dagen zwanger..
Bloed spugen maakte de vk zich geen zorgen om.. Omdat ze zoveel spuugd is haar slokdarm dusdanig geirriteerd dat het gaat bloeden..
Nee ze zei, als het goed is is het er maar 1 haha. Ze vind het in ieder geval niet leuk meer om zwanger te zijn.. Tenminste tot dat beroerde gevoel ophoud.. maar er lijkt bij haar geen einde aan te komen. Hoop dat dat einde wel snel komt voor haar. En misschien gaan we samen testen ster.. Maar ik heb vandaag negatief getest met kruidvat, zou hij dan (als ik zwanger zou zijn) wel zaterdag posi kunnen zijn met clear blue?
Ik zou als ik jou was dan zaterdag gewoon nog een keer met kruidvat testen, als het lijtje dikker is, misschien de volgende dag dan pas met cb! Ze zeggen dat cb veel meer hcg nodig heeft, dus ik zou er niet op gokken als ik jou was! Ook fijner voor je portemonnee denk ik, stel je voor zaterdag negatief met cb, volgende week opeens na heel veel testen wel positief!
De clear blue heb ik nog liggen En trouwens, ik ben onderweg naar mijn familie zaterdag.. Vandaar dat ik even online ga (in de trein) ben zo'n 3 uur onderweg. Misschien koop ik anders zaterdag wel kruidvat testen.. En dan probeer ik zo lang mogelijk te wachten.. Pfff hier nog beroerd.. wacht al uren voor het weg gaat ale:
he wat vervelend dat je je zoberoerd voelt zeg, das niet fijn! Anders proneer je de cb gewoon, anders moet je nog een dag langer wachten1 Ik zou het niet uithouden hoor!
Ja het zou zo geweldig zijn! Het lijkt me zo gaaf om nu gewoon een keer goed zwanger te mogen worden En helemaal natuurlijk omdat we over 2 weken trouwen, zou een heel speciaal cadeau zijn!
Romy is wat korter dan ze dacht,, (ja de tijd gaat snel). en ik denk dat ik misschien dan die clear blue ga pakken.. Zaterdagochtend.. Als ik het echt niet uit houd he.. Maar het zal allemaal niet nodig zijn denk ik. Ik ga gewoon ongi worden morgen denk ik
Hoi, Waarom zo negatief allemaal. Probeer positief te blijven hoe moeilijk het nu ook lijkt. Ik weet wel als je denkt dat je ziek bent dat je op het lange termijn echt je ziekjes gaat voelen. Ik wil niet zeggen dat je nu niet echt ziek bent maar snap je wat ik bedoel te zeggen. Probeer positief te blijven, daar zul je jezelf echt beter door gaan voelen. Ik weet het ik ben er ook nog niet en als ik zo ga doen mogen jullie me ook toespreken hoor. Maar ik probeer je een beetje uit het putje te halen. Kop op en je gaat ervoor misschien heb je al een kleintje in je en krijgt hij dat negatieve over zich heen, nee is niet goed posief meid. Zo dat was even mama-wendy.(ik ben niet eens mama) Succes meid.