Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

nOU mn kraamweek is voorbij! De kraamverzorgster is net weg, snik snik zal haar missen!!

Nu staan we er alleen voor..

@ Dees
    Is boefje al getransformeerd tot ...?

Ik ga even op bed liggen vanmiddag krijgen we visite.

Ciao!

2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Hallo dames..
    Pff gister druk gehad :p Heb kerstboom gehaald en opgetuigt..Daarna zijn we naar de collega van Roy geweest en 's avonds moesten we nog op verjaardag visite bij mijn schoonouders..Dus vandaar dat ik er niet was haha ;)

@emma: Tot nu toe gaat het goed met 3 flessen..:D Schema ziet er nu zo uit:
    8.00-fles 200cc
    12.00-fles 200cc
    15.00-meelkoekje met diksap uit tuitbeker (150cc)
    18.00- groentehapje heel potje + danoontje kinderkwark
    20.00-fles 220cc

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ben er ook weer..

4. gaby1986

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @nen: Ja lief dat mutsje he..:p Met kerst willen we het ze vertellen..ik heb een brief gemaakt..Chanell heeft het geschreven ;) en die doen we in een doosje met een echo erbij en dan mag mijn moeder het pakje uitpakken en voorlezen haha..;)
    @bos: Nee die weten het nog niet.
    @kristel: Mooi tattoo meid..!
    @mum: Ai die plek ziet er pijnlijk uit zeg!
    @Gaby: Mijn duimen draaien hier volle touren! Hoop echt dat het nu wel gaat lukken!!!

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @suus: die site had ik ook gezien inderdaad maar ik bewaar het nog ff voor de volgende (sommige dingen zitten er namelijk niet genoeg in het pakket zoals kraamverband)

@gaby: mooi hoor

@chamaro: wanneer gaan jullie het vertellen?

7. gaby1986

zo ben weer even weg.. we gaan naar van de valk.. ff kijken of we vast kunnen betalen

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: Nu gaat het echte gezinsleven beginnen... naja trouwens eerst wordt je nog even geleefd door de kraamvisite :p

@ Mariss: Klinkt goed dat schema! wat staat er in de brief die Chanell heeft geschreven? :p ben niet nieuwsgierig!

@ Gaby: Mooi nummer! dus je stiefvader gaat je weggeven? komt je echte vader helemaal niet of weet hij dat nog steeds niet?

Nou ik ga binnenkort maar even naar de ikea om een kinderstoel te halen, wij hebben de kinderstoel van t kruidvat maar die is zo breed dat ik er nog wel in kan gaan zitten... zelfs met een stoelverkleiner zal ze er niet goed in zitten :(

9. gaby1986

mum: nee mijn echte vader komt niet.. heb gezegd dat t misschien maar beter is dat die niet komt..

10. gaby1986

ben weer terug.. bruidssuite is betaald..

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Hmm oké... heeft hij daar nog op gereageerd?

pfff ik heb net de kinderwagen even omgebouwd tot buggy om even te kijken hoe het ook alweer moest... WAT EEN GEDOE ZEG!! ik denk dat hier heel snel een buggy gaat komen! ik kan de wagen ook bijna niet meer inklappen als het zitgedeelte erop zit, en die is er ook niet heel makkelijk vanaf te krijgen...

12. gaby1986

mum: ik had tegen hem gezegd dat ik t echt wel begreep als hij niet zou komen.. vooral ook met t zien van bepaalde fam.
    en toen stuurde hij terug.. dat hij blij was dat ik t begreep.. en dat natuurlijk wel iedreen normaal tegen elkaar kan doen.. maar als er wat gedronken is.. mensen toch net wat sneller zeggen wat ze denken.
    hij zei ook dat hij dan veel liever naar nederland komt.. als er een eventuaal klein kind is..

dus toen ik zei misschien is t maar beter om niet te komen.. was hij dus erg opgelucht.

13. gaby1986

wat net erg raar was.. we komen thuis.. staat de verwarming op 29 gedraaid... t was 21,5 al... maar goed dat we niet zo lang weg waren.. zielige puk..

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Gelukkig begreep je vader het en hoef je je dus niet schuldig te voelen!
    Vreemd zeg van de verwarming! idd arme Puk als jullie langer weg waren gebleven!

15. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Gaby.. haha sauna!

@ mum.. wat heb je voorn wagen dan??

@ All.. nou nou nou, het is echt niet normaal met Sophie hoor.. zo ken ik haar echt niet meer! Ze heeft weer niet geslapen overdag.. zo onrustig en zo vreselijk moe! Oogjes zakken dicht en steeds maar gapen.. en als ze dan slaapt is ze zo weer wakker.. we hebben wel ondekt dat als we haar inbakeren dat ze kan in slapen.. maar net de wasmachine aangezet en ze is alweer aan het krijssen boven. Kent iemand dit??

Wat gaan we eten?

16. gaby1986

ukkie: wij gaan spinazi stampot met worst en ei eten..

zielig voor sophie.. k zou niet weten wat je nog zou kunnen doen... liedje zingen ofzo...muziekje aanzetten op haar kamertje..

17. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Gaby.. heel irri.. ik heb alles al geprobeerd... nu ligt ze in de wipper en dat wil wel.. ze is in ieder geval stil! om half 7 een fles en dan maar weer proberen.. ze is dood moe.

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden hoestie hier? Zijn hier vanmiddag naar de kerk geweest en naar m'n schoonouders. Nu ff thuis eten en lekker relaxen. Zal kerstboom straks nog verder optuigen, manlief heeft 'm al half gedaan ;)
    Manlief heeft een grasparkietje ziek, zo zielig! Staat hier nu in huis in een kooitje bij de verwarming. Hoop dat ie 't redt, dit was nl. z'n eerste en de papa van z'n jonkies.

@Gaby, 'k denk dat puk heel blij is dat jullie nu al thuis kwamen! Stoppen jullie puk wel eens onder de douche en hoe vaak? Hier ongeveer 1x per 2 wk.
    Stuur die van ons over 1,5 week eerst eens naar trimsalon. Haar is erg lang en hij begint steeds meer te stinken. Kan 'm moeilijk vaker onder de douche gaan stoppen.
    @Ukkie, oeh vervelend zeg! Geen idee verder van hoe en wat.
    @Mum, vriendin van mij heeft die kinderstoel ook en die deed er eerst een kussentje naast. Kleine zit er vanaf 9/10 maanden goed in.

19. gaby1986

red: we wassen puk alleen als we hem vinden stinken.. hij is nu 2 dagen terug onder de douche geweest..

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @bos: met kerst gaan we het vertellen
    @mum: Hoezo ik ben nieuwschierig haha..nee hoor..ik zal het even opzoeken ;)
    Hallo allemaal,

Ik wil graag even wat aan jullie vertellen.
    Papa en mama hadden dit echt
    niet verwacht.
    Het was een hele verassing.
    Op 11 augustus 2010 krijg ik een broertje
    of zusje erbij!
    Stiekem ben ik toch wel een beetje blij!

Dikke kus Chanell

ik wist niet hoe ik het anders kon brengen haha..
    Wat vindt je ervan? :p

Deel Deze Pagina