@mum: haha ja dat doet Chanell ook..Idd super lief.. Heb vanmiddag 2 foto's gemaakt van Chanell voor ons kerstkaartje, maaaar ik kan niet kiezen Dus ik heb jullie hulp even nodig welke jullie het mooiste vinden Deze:
@ Mariss: Ik zou voor de 2e gaan, daar lacht ze zooo lief Ik ben er vandoor, vriendlief wil weer naar bed, haha hij is alles aan t opruimen... ik ga gelijk mee, straks nog even peter R de vries kijken! Fijne avond, slaap lekker allemaal en tot morgen!
Chamaro.. ik vind de tweede mooier!! Mum.. dat valt wel mee.. Sophie hangt nu tussen 56 en 62 in. Zeker qua rompers.. de hema stretch past ze prima qua romp maar niet qua armen en de normale rompers korte mouw past ze qua romp niet meer.. dan steken de schouders door het hoofdgat heen :S haha Ik ben dus ook erg benieuwd hoe lang ze is..
hey meiden! @Mum, we hebben een koophuis. We gaan nu een nieuwe ketel kopen want hij is echt total loss. Nou ja kan er wel bij deze maand @dees. nog geen beebje? Boefje kom eruit! @Mariss, ik zou voor de tweede foot gaan! echt schattig. Mooi schema ! kan ook niet wachten tot j fruithapjes etc mag @all, nou de cv is echt kapot. M bestelt morgen een nieuwe en een kennis kan hem plaatsen... duur grapje maar ach , hij was al 12 jaar dus dat kun je dan verwachten he. Vandaag was het hier 12/13 graden. M moest hier blijven om op dat cvmannetje te wachten en mn pa heeft mij en j opgehaald. s'Middags met mn vader, zus en nichtje over de kerstmarkt geweest. Mn schoonouders hebben net twee elektrische kacheltjes gebracht dus het is weer lekker 21 graden in de woonkamer , alleen geen warm water maar ja zijn ergere dingen he?! Ik ga even haar wassen/wassen met koud water brrr en dan op bed . Fijne avond nog!!
Zoo eef heeft de puckababy langs gebracht ik ben benieuwd! Ze slaapt in ieder geval nog steeds! Emma.. vervelend zeg en koud brrrrr.. lekker tegen M aankruipen vannacht!!! Ik ga ook kappen.. ff koffertjes kijken sophie fles en dan pitten!! Trusten!
Zo besteld! @emma: Jaa is zo schattig als ze voor het eerst fruit/groente hapje gaan eten Ach balen meid van je CV..Maar gelukkig hebben jullie nou 2 kacheltjes..Scheelt altijd weer iets..Hopen dat jullie snel weer een CV hebben.. Ik ga der ook vandoor..even douchen en dan lekker bankhangen..ben kapot.. Fijne avond!
ben er nog ff.. ja ben erg opgelucht dat ik nu eindelijk weer waar ik aan toe ben.. ben aan de ene kant blij dat die niet komt.. scheelt mij een hoop zorgen en stress.. maar aan de andere kant had ik het natuurlijk wel leuk gevonden.. t is wel mijn vader.. maar heb ook een hele lieve stiefvader.. dus dat scheeld.. mum: haha toch de schommel een plekje kunnen geven in huis. chamaro: kaartje 2 is leuker.. emma: oh dat is echt koud joh.. wil je een beetje warmte van hier.. aangezien t hier vanmiddag te warm was all: weltrusten!!!
Hoi dames Zometeen een paar uurtjes proefwerken op dat Kdv ayden breng ik naar mijn moeder want het is oma dag. Hij werd trouwens net pas wakker om half 7 heerlijk door kunnen slapen Tot vanmiddag
goedemorgen! @Kim, werkse! Veel plezier! @Mum, wat was je ww ook alweer? @Kristel, heerlijk zo'n nacht! Wat groeien jullie kindjes hard, alweer maatje 62 haha. 't Kleine baby-achtige is snel weg he. Waren/zijn jullie soms ook zo emo? Dacht er vanmorgen aan hoe 't zal zijn om zo'n klein wurmpie van jezelf te hebben en bij je te hebben liggen.. pfff... heb ik de tranen alweer in m'n ogen staan. Kleine uk ligt volgens mij lekker hoog, wilden m'n sokken aantrekken maar m'n borstkas werd bijna geplet ofzo. 'k Zal hier zo deurposten schuren, m'n moeder komt hier de hal verven zodat 't op 't zicht even een beetje netjes is. Staat op de planning als de bovenverdieping klaar is maar ze vond het niet netjes voor de kraamvisite straks, dus boodt ze aan er wel even snel een likje verf over te halen. 'k Zal 't even snel lichtjes schuren. Manlief heeft over een week vakantie, dan gaan zij maar mooi samen de deuren doen. Verder moet ik hier weer nodig in huis bezig en boodschapjes doen. Vanavond weer zwangerschapsgym, dus weer druk druk.
onze adapter van de laptop is stuk manlief had nu eentje geleend van een collega maar die moest vandaag terug. Dus als straks de batterij leeg is, kan hier hier niet meer komen. Misschien dat manlief vanavond de oude pc weer een beetje aan de praat kan krijgen.
goedemorgen.. kim: hoop dat t bevalt op t kdv.. red: balen dat de adapter stuk is..hopelijk kan je vriend de andere pc maken..
@ukkie: hoop dat de doek helpt en dat ze beter slaapt @gaby: goedemorgen @chamaro: vind de tweede foto ook leuker @kim: veel plezier op het kdv @red: hier niet zo'n last gehad van emo eigenlijk. succes met klussen weer vandaag @emma: hopen dat de nieuwe cv snel komt want het gaat vriezen deze week he... @suus; kom je eens melden @dees: kom je eens melden @kristel: zo wat een slaapkop zeg die yentle haha @mum: haha nu pas de kaarten weggehaald haha...heb je nog geen kerst spullen hangen is het weer minder kaal in huis.
@maat; hier al in 68 shirts en broeken nog 62 maar duurt niet lang meer denk. rompers 68 gaan al strak zitten. ik ga ff strijken
oh mum bij mij zeiden ze dat lars er pas bij 7 maanden uit hoeft te zijn die inbaker doek. ik vertelde namelijk dat ik had geprobeert af te bouwen maar dat het nog niet echt een succes was. ze zei ach je hebt nog tijd genoeg hij hoeft er pas bij zeven maanden uit te zijn....raar zeg dat ze overal weer andere regels hebben. ik dacht namelijk dat zodra ze rollen uit de doek moeten zijn.
@ Ukkie: Dimara heeft eigenlijk alleen nog maar rompers met korte mouwen of zonder mouwtjes aan... ze heeft alleen een romper met lange mouwen aan als ze een truitje of een jurkje zonder mouwen aan heeft... Morgen weet ik hoe lang ze is... naar mijn idee heeft ze wel een vette groeispurt gehad! @ Emma: balen zeg dat je even een nieuwe ketel moet kopen in de dure decembermaand! Brrr haar wassen met koud water? moet er niet aan denken haha! @ gaby: ja idd hij hangt nu op zolder, maar wij hebben een flisotrap dus zoek het niet graag om met Dimara die trap op te klimmen, maar vind het ook zonde als ze er nog niks mee zou kunnen, ze zit er al zo goed in! @ Kim: Wat fijn zeg dat Ayden jullie lekker door heeft laten slapen, helemaal nu jij moet gaan proefdraaien! heel veel succes meid!!! @ Red: Heb je t wachtwoord gepbt Balen zeg van de laptop, hoop dat je idd via de oude pc nog kunt internetten! ik kan echt niet zonder internet, ik zoek alles op! @ Bos: Haha ja erg hé... nee geen kerstspullen aan die muur, kan ze namelijk nergens aan bevestigen! De kerstboom(pje) staat aan de andere kant van de kamer en heb alleen voor de raam verder wat versieringen! had ook nog wat kaarten op de deur naar de gang hangen en daar heb ik nu de kerstkaarten gehangen, dat scheelt wel Strijkse meid! Ja dat dacht ik inderdaad ook dat als ze van rug naar buik kunnen draaien dat ze eruit moeten zijn... lijkt me toch eigenlijk wel gevaarlijk als ze gaan draaien in die zak! Lars dus ook nog niet uitgebakerd? Dimara gaat steeds langer slapen lijkt het wel... ze is gisteravond om 20.45 uur naar bed gegaan en werd vanmorgen om 8.15 uur wakker
Goedemorgen! @maat kleertjes: Chanell zit nu in 68, soms kan ze ook wel in 74..maar dan moet die wel heel klein uitvallen @kim: Tot vanmiddag! @red: Balen zeg dat je adapter kapot is @mum:Ooh wat goed van Dimara zeg! Nou ik ga er ook wee vandoor..even op de wii..Heb ik ook al heeeel lang niet meer gedaan..
@ Mum.. hier ook korte en geen mouw onder kleren en lange onder jurkjes zonder mouw.. ik ben ook benieuwd hoe lang sophie is.. woensdag is er inloop spreekuur dus dan maar ff meten, Heb haar net nieuwe kleertjes aangedaan, beide 62 en het past goed.. (niet eens te groot) Fijn dat Dimara zo lekker slaapt hoor.. Hier drama nacht.. Trouwens wij maken Sophie altijd om half 11 wakker voor de laattse fles want als we dat niet doen dan komt ze (denk ik) om 3 of 4 uur voor een voeding.. De Puckababy was echt een drama!! Wat een stom ding.. zij moet de armen gewoon strak langs haar lichaam hebben dan is het goed, dus vanmorgen maar weer gewoon ingebakerd. Misschien heeft ze het alleen wel nu nodig tijdens deze sprong, dus weer ff testen om ongebakerd te slapen als de sprong voorbij is.. (volgens mij is dat bijna want ze is een stuk gezelliger vandaag) ] @ Emma.. Dat is een dure grap een nieuwe ketel.. wel fijn dat jullie iemand kennen die hem er in kan zetten.. scheelt weer. Dat dat nu uitgerekend nu moet gebeuren he!! En niet in de zomer ofzo :S @ Kim.. Heel veel plezier en succes vandaag!! @ Red.. Das jammer! Hopelijk doet hij het snel weer.. anders moet je ons teveel missen!! @ kerst.. wij hebben hier een kleine kestboom staan en voor het huis een kerstman op een fiets met lichtslangen.. best wel geinig. Sophie heeft van 7 uur gisteravond.. toen om half 11 slapend een fles tot half 4 geslapen.. toen kreeg ze krampen.. cinababy gegeven en na een halfuurtje troosten sliep ze weer tot half 7 maar wel vreselijk onrustig!! Elke keer een klein huiltje dus wij ook steeds wakker.. erg jammer.. Op na de volgende nacht Zeker omdat ik niet helemaal fit ben, voel me een beetje grieperig helaas.. en een beetje slap.. verlies nu bijna 10 weken na de geboorte van Sophie nog steeds bloed en nu is het heel heftig.. dus vervelend