ben er vandoor.. suus komt zo ff wiije..en straks ga k ff lindsey naar de peuterspeelzaal brengen.. tot vanmiddag..
@ Ukkie: Dat wakker maken heeft hier totaal geen zin, maar Sophie is ook wel een maandje jonger hé... Grote meid dat ze nu al in 62 past! je kan haar armpjes ook gewoon langs haar liefje doen in de puckababy, dus ook onder het klittenband zeg maar, dat doe ik bij Dimara ook! Nog steeds bloedverlies? pfff ben je nu niet gewoon ongi dan dat het zo heftig is? @ Gaby: Wii-ze
Hey hey Ik lees wel elke dag mee hoor, maar kben vaak te tam om te posten Het gaat er hier ook zo snel aan toe Nog geen nieuws van Dreamer over Dees? Of nieuws van Dees zelf? Wat maakt Boefje het spannend seg!
@ Mum.. dat klopt inderdaad ze is ook jonger.. en ze drinkt hem soms ook niet op hoor gisterenavond liet ze ook 40 over en kwam ze ook pas om half 7 voor voeding. Ikhad haar armen onder het klitterband gedaan maar ze was zo wild (ook door de krampen denk ik) dat ze het klitterband helemaal tot aan haar hals had geschroven en ze zichzelf ook pijn deed.. best sneu! Maar ik denk echt dat ze door haar sprong heen is. Ze heeft nog niet gehuild vandaag en is zonder mokken net na het wandelen in haar bedje in slaap gevallen (on ingebakerd) dus ben wel benieuwd hoe lang het duurt voordat ze wakker is. Ja ze wordt echt lang... het probleem is dat ze het qua lengte wel kan hebben maar ze is nog best mager.. en je hebt natuurlijk ook 62 en 62.. ben blij dat ik haar dit setje nu aangepast hebt want het truitje kruipt nu al omhoog.. Zal zo ff een foto spammen.. ze heeft TE veel kleren!! Maar Dimara volgens mij ook als ik dat zo op de foto´s zie
@ukkie: jemig dat duurt inderdaad wel lang volgens mij staat er zes weken voor het vloeien toch. zo de prik zit er in. jemig het is lekker weer zeg buiten om te wandelen. haha mijn oren, wangen en neus zijn knalrood en koud en voor de rest heb ik het stik heet van het lopen. @hilli: hoe is het met jou...
@ Ukkie: Fijn dat ze on ingebakerd ook kan slapen... als het niet nodig is zo ik haar ook zeker niet inbakeren, want ja je moet t ook weer afleren... daar zit ik nu tegen aan te hikken Hier juist dat truitjes maat 62 wel lang genoeg zijn (ook de mouwen) maar rond haar buikje zitten ze vrij strak, zeker truitjes van Noppies en Mexx die zijn vrij smal! Dimara heeft op zich niet TE veel kleertjes hoor, vind het vaak alleen zo lastig combineren, vind sommige dingen gewoon echt niet bij elkaar kunnen en dan koop ik er weer iets passends bij, maar dat kan ook weer bij een ander shirtje bijvoorbeeld en dan ligt t broeje weer in de was als ik haar dat bijpassende shirtje wil aantrekken haha!
@ Hilli: Haai @ Bos: prik al gehad dus? viel het mee? wij zijn om half 3 weer aan de beurt... hoop dat vriendlief niet van zijn graatje gaat, daar ben ik nu echt bloednerveus voor! gelukkig gaat mijn moeder mee!
Hier gaat het goed Ik begin meer en meer last te krijgen van nesteldrang. Ik kan echt totaal niet verdragen dat er vuil ligt of dat er iets niet goed ligt. Dan heb ik geen rust in mijn hoofd. kHeb ook al alles gewassen, kmoet nog een klein deeltje strijken. Dan is alles klaar Ik begin nu sinds een paar dagen wat last te krijgen van mijn heup. Verder heb ik al een zwangerschap gehad om u tegen te zeggen. Buiten dan de stress die ik kreeg door de stage. Maar omdat ik mijn stage opgesplitst had, was dat ook redelijk snel voorbij. Nadien echt geen last meer gehad. Enkel als ik wat teveel deed Hoe gaat het met alle kleintjes hier? Worden al groter heb ik gezien! Wat een leuke foto's allemaal. Ik kan echt niet wachten ... Geduld ... moeilijk
@ Bos: hahaha nou idd @ Hilli: voor jou schiet het ook al op, over een kleine 2 weekjes mag jullie mannetje ook al komen!
Bos... ja dat had ik net ook al! Warm van binnen en koud van buiten Haha mum.. ja dat probleem heb ik ook haha en er komt steeds maar wat bij! Ja mexx valt zeker klein.. de 50/56 heeft ze al twee weken niet meer aan en een van 62 zit haar ook al vrij krap! \IK heb voor de kerst een leuk setje van Noppies gekocht.. in maat 68 nou dat past ze dan wel! Dan on ingebakerd was voor korte duur. Ze sliep en werd net wakker.. krijssen!! Dus maar weer ingebakerd en toen huilde ze nog steeds.. ik ga nu ff snel luisteren.....hmm was ff stil maar nu begint ze weer.. De morgen begon zo goed Zo weer een knuffeltje geven.. Prik hier a.s. woendag.. bah bah!
@Ukkie: Wat een schattige foto Wel spijtig dat ze zo huilt en niet wil slapen Ik hoop dat het snel betert. @Mum: Ja idd, hij mag dan komen, maar kheb toch liever dat hij blijft zitten tot januari. Vanaf 2 januari mag hij komen Al moet ik wel zeggen dat het erg begint te kriebelen. Het eerste januari kindje is ook al geboren. Op 35 weken en daar ging het zo goed mee, dat ze al thuis zijn. Maar nee, deze moet nog maar even blijven zitten!
hilli.. ja ik dacht dat de sprong genomen was.. misschien begint hij te komen .. ze slaapt nu trouwens wel.. ze is in ieder geval stil... Inderdaad het gaat bij jou nu ook snel! Succes met de laatste loodjes!
@ Ukkie: sophie al in 68 met de kerst, pff nou dat hoop ik hier niet zeg, dat is nog een kleine 2 weekjes! t gaat al zo hard! Sshhhttt Dimara ligt nu in haar slaapzak te slapen, ben ook benieuwd hoe lang... Sophie is idd groot als ik t zo zie op de foto! @ Hilli: Wat fijn dat t zo goed gaat met dat kindje wat met 35 weken geboren is! *spreekt t beebje van Hilli nog even toe dat hij tot Januari moet blijven zitten*
Oh mum.. over dat bloeden.. dat klopt inderdaad.. ik ben a.s. zaterdag gestopt met de pil (stopweek) en gisteren begon ik ineens heftig te vloeien dus w.s. is dit een echte ongesteldheid.. Zaterdag begin ik weer met de pil en dan kijk ik het nog een weekje aan en als ik dan nog vloei dan ga ik naar de HA
@ Mum.. ja alleen van Noppies hoor.. Noppies valt echt heel erg klein! en het is een truitje maar ik gebruik hem als een jurkje met legging eronder (heb ik er nog ff wat aan ) Noppies groeit Sophie steeds heel snel uit!.. ik denk dat Sophie nu iets van 58 cm is maar ze heeft hele lange ledematen.. dat was in mijn buik ook altijd al zo.. die liepen altijd twee weken voor op de rest (modellen benen ) Goed dat ze in haar slaapzak slaapt! Dat ga ik morgen middag proberen.. welke maat gebruik je qua slaapzak?
Hoi hoi, KOm even snel zwaaien! Wat een grote kids hebben jullie allemaal al, hier rompers nog 50 56 begint nu ook te passen en kleding 50/56 en 56 Heb geluk zo te merken dat al die kleine kleertjes nog past, vind het wel zo lief! Vanmorgen kylina naar het kdv geweest en wij de prik gehaald Vond het wel raar hoor, was opeens kindloos, heel vreemd Kylian was ook hard aan het huilen toen we hem op kwamen halen, dus dat was best wel zielig Hij was ook helemaal van slag daarna, nu slaapt hij gelukkig wel Ik wil niet meer werken Heb een hele berg werk nog te doen, en wil straks als kylian wakker is, lekker met hem bezig zijn, dus kom morgen langer kletsen en reageren, sorry Oh ja beebje van dees, kom nu maar hoor, mama en papa wachten al zo lang op je nu!!!! Dikke knuffel voor jullie allemaal!
@ ster.. dat lijkt me ook moeilijk hoor.. ben blij dat ik dat nog niet hoef.. Geniet lekker van je ventje vandaag!! @ All.. volgens mij hebben jullie Sophie haar geboorte kaartje nog nooit gezien.. bijdeze.. (beter laat dan nooit toch? )