@ Suus.. Nee ik ga niet meer.. veelste druk en niks aan. Leuk om eens gezien te hebben. @ Kim.. 56/62 nog maar? Kleintje zeg Hoe lang is Ayden nu dan?? En wat vervelend van je stage.. wat willen ze verwachten dan?? Ik ga ook voor je duimen meid!! @ dees.. Fijn zeg,.. nu duurt het echt niet meer lang! Vervelend van je schouder.. Beterschap!! @ eten.. Hier spinatzie met een eitje, aardappeltjes met Jus en een kipfiletje... @ Drama middag.. de ochtend begon echt goed maar de middag was niet zo gezellie hier.. uiteindelijk heb ik haar om 4 uur weer in bed gelegt en heeft ze geslapen tot manlief haar om 6 uur wakker maakte.. toen badje en half 7 een flesje en is alweer in slaap gevallen. Ze ligt nu op de buik van manlief.. Ben benieuwd hoe het gaat..
@ Mum.. fijn dat je mannetje het goed gedaan heeft!Geef hem maar een schouder klopje.. Sophie is alweer wakker en onrustig.. het lijkt nu ook net alsof de reflux weer erger wordt. Vervelend hoor.. Hopelijk gaat het snel beter.. ik ben zelf ook niet lekker dus dan komt het nog harder aan
@ Ukkie: Wat sneu zeg dat Sophie weer zo onrustig is! Over een uurtje moeten we weg, vriendlief moet weer zaalvoetballen en we gaan maar weer een keertje mee!
@Emma: Wat fijn dat je zussen ook gestopt zijn met de pil. Hopelijk duurt het niet te lang en zitten de kleintje toch nog dicht bij elkaar @Mum: Wat goed dat de inenting voor je vriend heel wat vlotter verliep dan vorige keer kVind het toch nog steeds gek dat jullie er twee krijgen. Zou dat dan een verschillend vaccin zijn? @Dees: Hopelijk herstelt je schouder op tijd! kBen benieuwd wanneer Boefje komt Maar vertel het allemaal als je je wat beter voelt hé. Ik moest vandaag ook weer naar de gyn. We hebben een klein mannetje. Hij loopt iets achter op het gemiddelde. 3 weken geleden ook al. Maar verder doet hij het goed. Hij wordt nu op 2350gr geschat. Of hij de 3kg gaat halen, wist de gyn niet. Mss wel als ik de 40 weken haal of overtijd ga. Dus dat hij nog maar wat blijft zitten. Ik heb hem liever meteen bij me, dan dat hij op de verwarmde kamer moet ofzo
@ Hilli: Hoop dat je mannetje idd nog even lekker gaat groeien zodat hij niet in de couveuse oid hoeft! we zullen hier idd een ander vaccin krijgen... hier in Nederland krijgen de medische risicogroepen de prik ook bij de huisarts en ook dat is een ander vaccin als die kinderen en ouders van kinderen tot 6 maanden in de sporthallen krijgen... ik ben er vandoor, Dimara moet nog een flesje en dan gaan we naar t voetbal... morgenvroeg eerst naar het CB dimara krijgt haar 2e prikjes fijne avond allemaal
zo k ga ff douchen... en dan of simsen.. of de laptop uit doen.. kom sowieso zo nog wel ff spieken hier.
@ ukkie het was een proefochtend ergens geen stage Stage ben ik gelukkig al 1 jaar vanaf @ mum ja hier nog een haha agresievelingen die mannen van ons werd hier toen straks bijna aangereden toen ik uit de auto stapte frank had meteen ruzie met hem was een Turk die aggresief uit stapte dus frank over de zeik dan heeft tie de verkeerde hij beweerde dat 30 stapvoets was whaha
@ ukkie, wat een leuk kaartje zeg!! @ hilli, fijn dat alles goed gaat Het schiet bij jou ook hard op zeg.. Idd een klein manneke zeg! Maar in de laatste weken komen ze volgens mij per week nog een aantal ons aan... @ dreamer, ja in mijn hart heb ik mijn keuze al wel gemaakt, maar het verstand heeft helaas ook een rol...Brrr! Hoe kan het dat het bij jou in huis niet warmer te krijgen is dan 16 graden? Wij hebben hier een niet-geïsoleerde buitenmuur, daar komt echt zo'n kou vanaf! Gelukkig is 1.5 week geleden iemand langs geweest voor spouwmuurisolatie, want dat zou een hoop moeten schelen. @ bos, ik overweeg om de verloskundige opleiding te gaan doen na het P&O afstuderen (carrièreswitch haha, ik weet het). In dat geval ben ik straks weer vier jaar verder.. @ kim, over kinderwens uitstellen ben ik nog niet zeker... Kan me voorstellen dat je er niet heel erg op zit te wachten om de hele dag door luiers te verschonen enzo omdat je dat thuis ook moet. Ik hoop voor je dat activiteitenbegeleidster iets wordt! @ emma, jakkes zeg wat balen dat je nu weer een dure cv moet kopen... Wanneer krijg je em en wordt ie geplaatst? Lastig dat je geen warm water hebt.. Spannend dat je zussen zijn gestopt met anticonceptie! Hoe oud zijn je zussen? @ kristel, balen dat het weer zo'n dramadag is... Yentle is wel een handenbindertje he? @ mum, schattige foto's van Dimara in de schommel! Ik vind de 9maanden/huishoudbeurs altijd wel leuk, maar ga altijd met vriendlief. Dan zwijmelen we weg bij die babyspulletjes... Dus ik denk niet dat ik komend jaar ga.. @ dees, spannend dat je deze week wordt ingeleid! Jammer dat het tot nu toe nog niet uit zichzelf is gekomen... Balen dat je zo'n pijn in je schouder/arm hebt! Verkeerde beweging gemaakt? @ all, net weer "autorijles" gehad. Ik weet niet of ik het al had verteld, maar volg weer wat lessen om van mijn rij-angst af te komen. En het ging goooeedd!!! Hij was helemaal onder de indruk. Lekker gevoel! Ik ga nu weer greys en co-assistent kijken. Heerlijk al die net5 programma's! Fijne avond ladies!
Oeeehhhh nog 2.5 week en dan is er weer een getal van mijn banner af!! Ik zit vandaag alweer 4 weken alleen.. Gaat echt hard! Ben blij dat ik mn vent elke dag spreek, ik mis hem zo!! Nu ga ik echt
nen: alweer 4 weken.. jeetje gaat best snel ja.. hoop dat de tijd nog sneller gaat.. en je vent weer gauw thuiskomt..
hee meiden hier weer terug van zwangerschapsgym. Was leuk en leerzaam en even flink actief geweest. Zo lekker op bed. @Nen, hopelijk gaat de tijd lekker snel! @9 maandenbeurs, mocht van manlief pas als ik zwanger ben, hihi maar nu ben ik dan of bevallen of hoogzwanger, dus ik sla maar een jaartje over. Kleine uk wordt hier ook weer 's wakker, 'k ga dat denk ik wel missen, die schopjes in je buik. Moet haar straks met iedereen delen, terwijl ik haar nu lekker voor mezelf heb. Maar ben ook ontzettend nieuwsgierig en kijken er erg naar uit, maar zijn ook blij dat 't nog even duurt. Vindt het zwanger zijn tot nu toe erg leuk, bevalt me prima en mag nog wel even duren.
@Nen: alweer 4 weken! Achteraf lijkt het zo snel he. Hoop dat je banner snel op 0 staat meis. @Emma: gaan ze niet meteen aan de clomid dan? Zou jij het ook eerst zonder clomid proberen als jullie er weer voor gaan? @All: Brr het is alweer -7 nu! En 2 uur geleden was het -3, dus dat beloofd wat voor vanacht!
even snel hoor, @dreamer, ja ze proberen het eerst zo. Mijn zus (die al een dochter heeft) heeft nu een eigen cyclus en dat heeft ze nog nooit gehad, dus die heeft zoiets van wie weet heb ik nu een eisprong.. en ze hebben nog geen zin in dat ziekenhuis gedoe. Ik zou ook kijken of ik een eigen cyclus heb eerst(ben nu aan de cerazette), na een bevalling kunnen de symptomen van pco (tijdelijk) over zijn namelijk. brr koud he?! Morgenavond gaan ze dat ding plaatsen gelukkig
hai meiden, ik typ een beetje verrot heb op mn ene arm ons wakkere kleintje, wat de hele dag al huilt.... pfff ik denk een regeldagje? ik heb hem al een paar keer aangelegd, maar zuigt niet lekker door,,,
laptop is irri..om de zoveel tijd loopt internet vast... was gister ook al.. k ga zo maar eens eten en opruimen... en als t goed is komt vandaag ook mijn nieuwe acuu lader binnen voor de camera... ben benieuwd of k de goeie besteld heb
@juffie: vervelend. regeldagje is wel vroeg hoor volgens mij maar weet niet zeker... @gaby: haha zou wel handig zijn als je de goeie binnen krijgt