goedemorgen *schopt bos voor haar kont, aan het werk jij* @gaby veel plezier met de kids, gezerllig! Zo nu ff verder lezen
@juffie hoe gaat het me jou en de kleine? Vervelend als ze zo huilen he, succes met hem! Geniet er lekker van! @emma weer wat geleerd, wist niet dat na een zwangerschap/bevalling pco (tijdelijk) over kon zijn Dast is wel een groot voordeel Wie weet kun jij de volgende keer dus ook zonder meds zwanger worden, dat zou super zijn! @dreamer, koud he, hier was ht ook -8, brrr, veel te koud voor mij Maar wat blijft het koud bij jou in huis joh, lijkt me vreselijk! @red geniet nog maar lekker van dei kleine in je buik hoor Het is heerlijk om het kleintje lekker alleen voor jou te hebben Gelukkgi nog een week of 8 voordat ze komt, dus je lkan nog verder geneiten @nen 4 weken alweer, wow dat is snel gegaan! Lekker verder aftellen nu, voor ej eht weet is je ventje er weer!
@sterretje, ja dat komt omdat de follikels/cystes meestal grotendeels weg zijn, daardoor is er weer ruimte voor een eisprong. Hierdoor heb je dus weer een cyclus, soms pakt het lichaam het weer goed op en blijft de pco helemaal of lang weg. vertelde mn gyn bij een controle. Hoe is het met jouw mannetje? Heb jij de 2e prik al ehad? @Juffie, verv elend dat oe zo huilt! krampjes? Gewoon lekker veel aanleggen en dan de borsten veel afwisselen en veel drinken, komt goed hoor! misschien heeft red advies? @gaby, nemen ze zelf geen luiers mee dan? @Bos, goeiemorgen ! * geeft bos een schop onder de kont * Ik heb er ook eentje nodig , ik heb tot 10 uur in bed gelegen met j, we waren beide in slaap gevallen tijdens het voeden.   @all, koud he? Ben blij als de cv geplaatst is zeg. vanavond gaan ze hem plaatsen, mn zus komt ook, wel gezellig dus. hier net uit bed, we waren allbei in slaap gevallen tijdens het voeden.  maar ja ook wel lekker want het is super koud hier.  
hee meiden, heb hier lekker uitgeslapen. 'k Zal zo de hond uitlaten en hier beetje aan de slag. @Juffie, Christian is nu toch een dag of 10 oud? ff denken, o ja met sinterklaas toch? Dus dan doet hij 't netjes volgens 't boekje 'gewoon' vaak aanleggen, borsten goed afwisselen en misschien kun je 'm proberen om te stimuleren even goed door te drinken? Valt hij steeds in slaap? Veel huid of huidcontact is ook erg goed (en heel gezellig en knus natuurlijk ) @Emma, hopelijk heb je weer snel verwarming! trouwens geen dure cv! Volgens mij zit er hier eentje van 2000 of 2500 euro in. @dreamer, hoe komt 't dat je 't niet warmer krijgt in huis? Verwarming staat hier op 16, maar heb t sinds ik zwanger ben niet zo snel koud. Manlief z'n grasparkietje is dood vond 't wel gezellig een vogeltje in huis en gisteren was ie nog vrolijk aan het fluiten.
@emma aha vandaar, leren elke keer weer wat bij over het lichaam he haha Hoop dat je cv snel komt, is niets zo met die kou Het is wel exxtreem koud ook opeens hoor, brrr Hier gister de 2de prik gehaald ja Manlief was er helemaal niet lekker van, die liep te rillen en te klappertanden Zelf valt het wel mee, alleen wat hoofdpijn en een zere arm hihi
@red wat handig dat we jou toch ehbben he, jij weet overal wat voor Wat zielig van het vogeltje, zal wel stil worden in huis nu ja Heerlijk is dat he, dat je het lekker extra warm hebt nu je zwanger bent, een prive kacheltje!
@ Kim: hahaha idd agressieve ventjes hahaha go Frank @ Nen: Ow jij gaat altijd met je vriend naar de huishoud/9 maandenbeurs, nee dan is het idd niet leuk om dit jaar te gaan. wat goed zeg dat je weer lessen volgt! super dat het goed gaat, krijg je vertrouwen van! @ Red: haha nee voor jou is het idd niet slim om te gaan nee! Arm vogeltje! @ Emma: gelukkig gaan ze vandaag de cv plaatsen! Hier geen stijve arm gelukkig maar een mega ei op de plek van de prik doet ook echt zeer die bult *ga even Dimara uit bed halen kom zo verhaal doen van het CB*
@red, nee hij is niet duur. Het is een van intergas, die waren het beste schijnbaar. Ach ja als het maar lekker warm word Zielig van je vogeltje! @juffie, wou ik nog zeggen. J viel eerst ook altijd in slaap of was soms te moe om te drinken. Ik ging (soms nog wel) altijd even zn buikje (of nekje, maar net wat werkt) kietelen en dan begon hij weer te drinken. of in zijn handjes wrijven werkt ook goed! Dat is een soort reflex geloof ik. Ik ben er weer vandoor, genoeg te doen nog. fijna dag vandaag!
ach gus ze heeft echt last van haar prikjes, is echt aan het huilen en dat doet ze niet vaak meer de laatste tijd! Ze weegt nu *niet schrikken* 6870 gram en is 61,5 cm lang! ze zit echt precies op de bovenste lijn van de groeicurve... Ik heb net een brief binnen gehad dat ik de blije doos op kan halen, een paar weken terug kreeg ik al een mail, heb nu 2 verschillende barcodes dus kan de doos 2x halen!
@mum wat zielig voor dimara zeg, dat ze zo'n last heeft van die prikjes, die kleintjes ook Wow ze is goed gegroeid zeg in 2 weken tijd, echt een grote meid word het al! Nou kun je 2 dozen halen haha, wie weet kun ej er iemand anders blij mee maken Ik kan de mijne trouwens ook ophalen, straks ff naar de stad, dus glijk maar eens doen
ze hadden niks mee... omdat ze van de dokter afkwamen.. rachel had erge buikpijn.. en moest meteen door naar t ziekenhuis. waarschijnlijk blindedarm ontsteking.. dus ze hadden ff gauw de kinderen hier gebracht maar heb al luiers gehaald.
He bah de auto's zijn nog steeds bevroren, moet ik zo toch nog krabben, brr, mij veels te koud! @juffie het is volgens mij heel normaal dat die kleintjes tijdens het drinken steeds in slaap vallen Hier moesten we vaak zijn broekje en sokjes uit doen om hem wakker te houden En wat emma al zegt, tijdens het drinken hem stimuleren In de binnenkant van de handjes wrijven, over de platte voetzool, wangetje en nekje kietelen Bij K hielp ook over zijn bolletje aaien om hem wakker te houden Leg hem maar veel aan vandaag, dat is echt heel goed! En fijn vond ik haha Succes he meis! @emma succes vandaag met alles!
@Emma, wij hebben er ook eentje van Intergas maar volgens mij wel een vrij zware. @Mum, zo zeg die groeit goed! Balen dat je er zo'n last van hebt! M'n schoonouders hadden van de 2e ook veel meer last dan van de eerste. 'k Zal hier de hond even uitlaten, volgens mij heeft ie hoge nood. Gaat aardig tekeer tenminste.
@gaby he bah een blinde darmontsteking, das niet zo best, hopelijk valt het allemaal mee! Gelukkig konden de kids bij jou terecht! fijne dag met ze! Nou ik ben er vandoor, tas in pakken voor vandaag, auto krabben en dan K maar eens wakker maken om op pad te gaan! Gaan gelukkig naar een overdekt winkelcentrum, anders was het wel heel koud haha Fijne dag meiden! @dees laat boefje maar weten dat hij vandaag mag komen hoor, 15 december is een mooie dag om geboren te worden! Ik duim dat je mag gaan bevallen vandaag, zal k als tie wakker is ook even mee laten duimen!
Hellow girls, Ben vandaag thuis, voel me niet zo goed. Continu hoofdpijn, warm, koud etc... Levi is ook de halve nacht op geweest dus dat was ook niet bevordelijk. M'n schoonmoeder komt Levi zo halen, dit keer heb ik het daar wel moeilijk mee... Ik denk dat het allemaal even teveel wordt. Bevalling, beebje, ander leven, solliciteren, andere baan, huis in de verkoop zetten. Tussendoor nog een aantal heftige familieruzies. Ik wil Levi het liefst zo dicht mogelijk bij me houden. Inmiddels heeft ze Levi al opgehaald. Ik ga denk ik een filmpje opzetten ofzo... wat te eten maken, m'n mannetje bellen. En even teruglelzen.
@ Ster: jij dus ook de doos ophalen! ik ga zo ook gelijk maar even naar de prenatal... zit hier alleen helaas niet om de hoek! Shopze meid! @ REd: Ja ze groeit zeker goed... vraag me af of ze niet TE goed groeit... pfff kan daar zo onzeker over zijn!