Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Ukkie: mooie foto, maar wel overbelicht.
    Gaat niet mooi worden op canvas vrees ik.

@Kindjes verwekt: als alles goed gaat gaan onze kinderen verwekt worden op een bank bij de gyn, met mn benen in de beugels :p
    Hoe romantisch haha.

@Kim: wat een gedoe met die iphone joh!
    Ik had allang stampij gaan maken in de winkel.

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Mariss: had jij 'm ook bij www.herinneringoplinnen.nl besteld?
    Jullie hond zo'n schijterd ja? en t is nog wel zo'n bakbeest :p

@ Ryanne: Dat je de datum weet is op zich ook heel bijzonder toch.. dat weet niet iedereen!

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: Jaa klopt daar heb ik em ook besteld..;)
    Onze hond is echt een schijterd haha..bang voor vreemde mensen (alleen mannen)..gaat ie blaffen en grommen en rent ie weg..whaha..Is bang voor zaklampen en cameras..(De lichtjes vind ie op een één of ander manier eng..)
    Wij denken dat hij kennelsyndroom heeft..te lang bij zijn moeder gebleven..normaal mag een hond met 9 weken het nest verlaten..en wij haalden hem met 14 weken op. Als je zijn broertje had..(helaas is die al overleden) die is met zijn moeder opgegroeit..Nou dat was echt een schuw beest..die kwam echt niet bij je hoor..Gelukkig doet spook dat na een uurtje wel hihi..

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Mariss: vreemd zeg dat jij 'm eerder binnen hebt als ik terwijl je 'm later besteld hebt...
    Best sneu dat je hond zo bang is! maar ach zijn uiterlijk schrikt best af lijkt me!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Meiden ik ben er vandoor... ga lekker mijn bedje opzoeken!

hoop morgen wakker te worden in een witte wondere wereld... :D

fijne avond meiden

tot morgen!

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: Ja dat is zeker vreemd..
    Sommige mensen lopen met een boog om hem heen..NOu ze moesten eens weten haha..
    Maar ik baal best wel hoor dat hij zo schijterd is..maar goed doe je niks aan.

Slaap lekker!

7. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ukkie is goed zal je ff mijn e-mail adres pb-en en dan doe ik hem morgen ff in sepia maken.

@maris ah wat een lieve buurvrouw ben jij ;)

ik ben er vandoor, fijne avond allemaal

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Dames.. dit is hem geworden!

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @kim: Ja ik heb er zelf ook een hekel aan als het bij mij gebeurt..haha dus dan doe ik het automatisch ook niet bij anderen :p Ik vind ook gewoon dat je rekening met andere mensen moet houden ;)

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Dames.. weltrusten!!

11. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @striae: hier geen last van gehad in de zwangerschap. alleen twee streepjes op mijn borst van de stuwing

@buik: hier ook nog flubberbuik...ach hebben we goed voornemen voor het nieuwe jaar :D

@ukkie: ik zou ook zeggen lekker laten slapen. nog even aanleggen voordat je naar bed gaat. bv is al vermoeiend genoeg en al helemaal als je er dan ook nog zoveel uit moet om hem wakker te maken.
    mooie foto.

@chamaro: ff foto maken van je canvas ben nieuwschierig :D

@M.G.prik. hier geen last van. alleen klein beetje als ik op de plek duw maar verder minder last als vorige keer.

@debby: beterschap voor jou en je manneke...kun je geen ontspanning zoeken. even dagje relaxen ofzo.

@kim; gefeliciteerd met de baan..

@sneeuw: hier nog niks gezien.

@lars: verwekt in ons bed na een personeelsfeest :D

@kristel: gaat lekker dan dat slapen van yentle. not...niet meer zeggen dat ze goed slaapt want dan word ze wakker...

12. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    ben ook gelijk weer weg. duik mijn bed in want lars lag al om zes uur te kletsen in bed vanochtend.

13. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @bos: Ja morgen ga ik een foto maken van de canvasdoek haha..heb er nou echt geen zin meer in :p zie dat je al op bed bent haha :p

ik ga er ook maar vandoor..vriend komt zo thuis en dan ga ik ook op bed..Morgen weer de hele dag alleen..Vriend moet weer op cursus naar geldermalsem..:(

Trusten en tot morgen!

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen!!

Hier alweer sinds half 6 wakker.. ze heeft nu een ritme dat ze elke morgen dan wakker wordt maar pas een uur a anderhalf uur later wil eten.. Iemand enig idee hoe we dat haar af kunnen leren ;) Hopelijk heeft ze snel weer half 8 te pakken (zoals vorige week)

Nou het heeft hier ook gesneeuwd! Super leuk.. vandaag maar lekker wandelen met sophie in haar berenpak ;)

15. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik ga zo maar weer de huisarts bellen.. Christians neus zit verstopt en ik weet nu niet zo goed hoe te handelen. De ui naast zn bed heeft geen effect, de zoutoplossing werkt wel maar borstvoeden blijft moeilijk. Christian heeft gewoon moeite met zn neus, dus hij wil niet aan de borst.. Heb hem net maar een flesje met 90 cc afgekolfd gegeven.. Maja zoveel heb ik ook niet elke kolfbeurt :(

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen ladies,

Hier weer een helse nacht. Mijn schoonmoeder is begonnen met hem 's nachts zijn speentje te geven. En nu wordt hij rondt een uurtje of 3 wakker (incl. huilen/schreeuwen) omdat hij zijn tut wil en dan elke keer wanneer hij uit zijn mondje floept. Pfffff.... Ben kapot!
    Ook Levi is hartstikke verkouden, zo zielig! verstopt neusje en een beetje hoesten. Gelukkig heeft hij geen koorts.

Hier ook een mooi winterlandschap, straks maar eens gaan verkennen.

Soms denk ik echt bij mezelf, wat doe ik verkeerd, of anders dan voorheen. Eerst sliep hij door van half 9 's avonds tot half 8 's ochtends. En nu is het echt drama... Standaard om 3.00uur wordt hij wakker en daarna nog een aantal keer.

Zo net alweer een huilbui gehad, ik sta geloof ik echt een beetje op t randje van de afgrond. Blegh kan ik echt niet hebben van mezelf.

Even wat teruglezen hoor...

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ukkie: Hihihi de meeste worden wakker omdat ze honger hebben, maar Sophie wil gewoon spelen. hihihi

@ Juffie: Ben benieuwd of je nog meer kan doen voor hem, kan me voorstellen dat je wilt weten of je nog meer kan doen.

18. goedemorgen

@ ukkie hij is mooi geworden!
    @ debby wat vervelend zeg van je schoonmoeder. Kun je ht haar niet zeggen? Jammer dat je zo ver weg woont anders was ik ff bij je langs gekomen. Wat zegt Daan ervan? Denk je een beetje aan jezelf meid??

@ me voel me zo slecht van die spuit. Gen oog dicht gedaan en overal pin. hoop dat deze dag snel voorbij is..

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Striae en flubberbuik: T valt me allemaal nog wel mee. Striae alleen op m'n borsten en flubberbuik trekt al weer aardig in model.

@ Bos: Ik wil graag weer aan paardrijden of yoga gaan doen, maar omdat Daan zijn eigen zaak heeft kan ik er niet op rekenen dat hij thuis is op bepaalde avonden.

Eerst maar eens naar IJsselstein verhuizen, misschien werkt dat ook al ontspannend lekker in mijn oude vertrouwde omgeving.

20. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Goedemorgen!

@Juffie, 'k zou ook even de dokter bellen. Hij is nog zo klein. Wat ook wel even helpt, hem in de badkamer houden op 't moment dat jij of je man doucht (of gewoon de hete douchekraan open zetten). Deur en ramen dicht en lekker even stomen. Dan komt 't vaak even goed los bij ze.
    @Ukkie, mooie foto maar wel wat overbelicht. Weet niet of dat zo mooi wordt op canvas.
    @Verwekt, geen idee hier. Had een lijstje bijgehouden maar onze harde schijf ging stuk. In elk geval heel doodgewoon in bed ;)

Hier nog niet gebeld voor werk. Hopelijk bellen ze mij vandaag ook niet. Weinig puf om met al die sneeuw en gladheid over binnen wegen te gaan die niet gestrooid zijn.
    Manlief wil zo even naar z'n ouders... even kijken of we daar kunnen komen.

tot later!

Share This Page