Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Debby.. vervelend zeg!! Zo voelde ik me dus afgelopen week ook in Sophie haar sprongetje :(.. ik zat ook alleen maar te huilen... Gister is het goed gegaan maar nu is het alweer drama.. ze ligt boven in bed en blijft maar huilen terwijl er niks aan de hand is.. steeds om de 10 min begint ze weer.. zo vervelend..

Hier sophie ook verkouden. Vanmorgen getempt en ook geen koorts gelukkig.. straks nog maar een keertje doen.

Wat vervelend van die speen zeg! Ik wil dat ook niet hebben.. anders krijg je interdaar wat Levi nu doet. Maar denk maar zo.. het zijn periodes... er komt vast snel weer een goede periode aan.

Trouwens zelf ben ii ook snot verkouden! Slecht van geslapen vannacht en nu wilde ik net nog ff slapen en dan mag het niet van Sophie! :(

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ukkie: Balen is dat he! Op de momenten dat jij het even heel erg hard kan gebruiken vertikken ze het om te slapen.
    maar ja, ze voelen gewoon dat wij ons rot voelen en reageren daarop.

Ik ben ook ziek, incl koortslip zag ik net. :( Wilde morgen weer gaan werken, maar voel me nog zo beroerd. EIgenlijk moet ik wel want ik krijg nu ook geen geld.

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen... ben ook meteen weer weg.. dus ook tot straks..

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Debby.. ja daar lijkt het wel op.. gisterenochtend hoefde ik niet te slapen en toen sliep ze door tot 11 uur en moest ik haar uit een hele diepe slaap wakker maken! Vanmorgen zij ik al tegen manlief van wedde dat ze niet wil gaan slapen.. en ja hoor! Maar ik heb gewonnen.. want ze is nu al 20 min stil! Dus die zal wel slapen.. maar nu ben ik aangekleed en hoef ik niet meer te slapen.

Stress stress stress.. |Dat hadden we soms wel anders verwacht w.s. Ik ben blij dat ik nog niet hoef te werken gelukkig.. als dat er ook nog eens bij moest komen :(

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Red: Hopelijk gunnen ze je nog wat rust ;)

Levi is is zijn box na heel veel commentaar weer in slaap gevallen. Soms snap ik er niets van. hahaha Draakje is het gewoon. Net nu ik klaar wakker ben. hahaha

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik had niet verwacht dat ik het er moeilijk mee zou hebben om weer aan het werk te zijn, of eigenlijk om het te combineren. Ik had zoiets van ohhhh dat doe ik toch even. Maar ik merk dat mijn werk als een last op mijn schouders drukt en dat ik daarom minder leuk, gezellig en rustig ben.
    Misschien als ze me in dienst nemen dat het weer een last minder is...

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ja vervelend is dat he.. nou ik ben daar ook eerlijk in.. ik had het moederschap zelfs makkelijker voorgesteld terwijl ik er zoveel over nagedacht had! Stom van mezelf.. maar goed nu ze al weer wat ouder is ghaat het alweer beter.. Sophie blijft een beetje nukken boven.. zie steeds de lampjes aan gaan.. niet huilen maar gewoon geluid maken.. als ze nu niet slaapt wordt et w.s. weer een gezellige middag :( not!

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik ben lekker aan het zeiken he?!? Bah...
    Ik ga maar eens wat te eten maken en daarna lekker douchen. :)

9. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Goeiemorgen

hier ook last van de spuit gelukkig hoef ik vanmiddag allen maar 3 uurtjes te werken op een bso

@ Debby snap wel wat je bedoeld ik heb alleen al met de gedacht het moeilijk maar dat komt ook omdat ik niks leuks heb om naar trg te keren net als jij
    misschien gaat het straks allemaal beter als je weer lekker in je vertrouwde omgeving bent

ayden heeft wel lekker doorgeslapen tot 7 maar net om9 uur had hij alweer honger en aan het gapen dus zal ook wel niet helemaal lekker zijn

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Sioms mag je klagen! Dat heeft ieder mens nodig!

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Nou nu begint ze echt te huilen.. ik ga haar maar uit bed halen en aankleden..

12. knuffel voor jullie meiden. Hier druk dus kan weinig reageren.

@ kim mail je zo de foto's van vorige week

13. @ debby en ukkie schrijf het maar van ej af dan ben je het voor ff kwijt. Lucht misschien ff op?
    Hier kun je alles neerzetten!

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik zit ineens te denken om de wagen om te bouwen omdat Levi dan straks echt naar de sneeuw enz kan kijken. Ook goed voor wat leuke foto momentjes! hahaha :)

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ryanne & Kim: Thanks, dikke knuffel meiden!

@ ukkie: Ook voor jou meid!

16. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

*klein buddynieuws*

suus mag vandaag al naar huis toe, alles gaat zo goed..

*einde klein buddynieuws*

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Goedemorgen meiden,

Jeeeeej het is hier wit :D al betekend dat wel dat ik vanavond waarschijnlijk niet kan gaan paardrijden :(

@ Mariss: Ja het is jammer dat hij zo bang is, zou een training niet werken voor hem?

@ Bos: Fijn dat jij geen last hebt van de mex. griepprik... hier nog steeds :( een heel ei :( hihi Lars verwekt na een personeelsfeest, dat feest vergeet je dus ook nooit meer!

@ Juffie: Wat sneu dat Christian zo verkouden is... het is wel heel normaal bij pasgeboren babytjes hoor... misschien even otrivin baby halen!

@ Debby: Dikke knuff meid!! misschien is Levi een paar keer wakker geschrokken rond die tijd en dat het nu een beetje "normaal" voor hem is geworden...
    was je het ermee eens dat je schoonmoeder hem s'nachts zijn speentje ging geven? Hoop dat je straks weer lekker op je plekkie bent in Ijsselsteijn... misschien kun je dan wel een avondje plannen om te sporten en je schoonmoeder lekker bij jullie thuis laten oppassen...
    Je mag wel ff lekker zeiken hoor...
    Goed idee om de wagen om te bouwen, hou er alleen wel rekening mee dat Levi waarschijnlijk daarna niet meer in de bak wil omdat ie "geproefd" heeft van het kunnen kijken :p

@ Ryanne: Ow bah meid, jij ook al zo'n last van die spuit! knuff!

@ Red: Rij voorzichtig!

@ Kim: Lekker hoor dat Ayden zo goed heeft geslapen, Dimara slaapt ook de hele nacht door maar een uurtje na haar eerste fles is ze weer moe en gaat weer naar bed, misschien kun je dat ook proberen met Ayden als hij dan weer zit te gapen... wie weet slaapt ie nog lekker, kan jij ook nog ff terug :p
    Hier nog 1 die echt geen zin heeft om te gaan werken, komt idd ook omdat je niks leuks hebt om naartoe terug te gaan... en omdat je MOET :(

@ Gaby: Wat fijn zeg dat Suus en Elena al naar huis mogen!

Ik heb een mail gekregen via werk.nl van een kaakchirurgische praktijk dat ze een assistente zoeken voor 17,5 uur per week...
    het is wel voor aan de stoel dus wil even de ins en outs lezen voor ik reageer, maar de site van werk.nl weigerd :(

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen allemaal1

@suus en suus man, van ahrte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter elena!
    Ik heb wat gemist haha
    Geniet lekker van haar en wat fijn dat je zo snel naar huis mag al!

@bos hier ook extreem last van haaruitval, niet normaal meer!
    Ben soms bang dat ik kaal word haha

@kristel, ik gok voor mariss op een meisje!

@mariss, nou je leest het al, ik denk dat je een uk weer een meisje word@
    Weet ej al wanneer je je eerste echo hebt?

@debby en ukkie dikke knuf voor jullie meiden!

@mum hopelijk doet de site het snel zeg, zou wel ideeal zijn voor die uren he!

HIer vanalles verder gelezen, maar ook me geheugen laat me nog steeds wel in de steek helaas, dus sory als ik wat dingen vergeten ben
    Kylian kigt lekker te slapen, dus kan ff lekker snel wat dingen doen
    Alles is hier trouwens ook wit, gezellig!
    Het sneeuwt zelfs weer!

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: ja zou idd mooi zijn, als het niet verdeeld is over 4 dagen ofzo... Hier sneeuwt het al de hele ochtend, heerlijk hoor...

heb net mijn vriendin van de paarden gesproken en we hebben maar besloten dat we de paarden lekker vakantie geven! in ieder geval tot volgend jaar en dan zien we verder!

ik heb hier 2 beesten die niet helemaal sporen... de kat zit een lieveheersbeestje te hynotiseren (ja binnen :() en de hond ligt op dr rug op de bank met dr poten tegen de rugleuning aan... maf beest!

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum haha die beesten bij jou, vast van het gekke weer gek geworden!
    Gezellig die sneeuw he, van mij mag het nog wel een paar dagen zo zijn hoor!

Hbe je al kunnen informeren naar de vacature, of nog steeds niet?
    Ik hoop voor je dat het gewoon 2 dagen zijn, zou ideeaal zijn!

Hier wil ik niet meer werken hoor!
    Ja alleen op de dag dat K bij papa kan zijn...
    Vind er niets aan om hem naar het kdv te moeten brengen
    maar ja we hebben gister al zitten rekenen, maar het gaat gewoon echt niet zonder mijn salaris, en in mijn werk kun je niet 2 dagen werken, dus dat is echt balen :(

Deel Deze Pagina