Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,

Ik ben nog stiekem een dagje thuis, slecht hea?!?
    Maar levi is echt niet lekker en wilde hem niet naar de opvang brengen.

@ Jojo: Knie gebroken, auwie! Heel veel sterkte voor je moeder!

@ Ryanne: Waar ga je heen meid?

@ Kristel: Wat een knappe meid heb je toch!

@ Mum: Lekker slaapkopje hoor!

Levi heeft ook doorgeslapen! ik heb hem om 6.45 in bad gedaan, daarna een fles gegeven en om 22.15 nog even wakker gemaakt voor een laatste fles. En t heeft gewerkt! :)

Ik heb dan ook heerlijk geslapen.

Gister is het er niet meer van gekomen om naar buiten te gaan, maar ik ga straks de wagen pakken en ombouwen. vandaag wil ik echt naar buiten. :)

Levi ligt nu weer even te slapen, dus ga maar snel douchen.

Liefs debby

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

mum: oh haha.. k dacht via de link..

goedemorgen debby :)

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Ow lekker hoor!! geniet ervan meid!

@ Debs: Wat fijn dat je lekker door hebt kunnen slapen... fijn dat je nog een dagje thuis bent bij je ventje die niet helemaal lekker is!

4. gaby1986

zometeen hier ff zooi ruimen :D nee valt wel mee hoor.. maar wil t wel ff netjes hebben..
    als joey nou een beetje optijd thuis is.. kunnen we nog ff mijn kerstpakket ophalen.. in wijchen en ook die van suus..

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Succes met opruimen...

Wij hebben vanmiddag een kerstborrel van t werk van vriendlief... zit een beetje te dubben hoe we er naartoe moeten... met de aut vind ik eigenlijk niks aangezien het binnendoor is, en lopen is eigenlijk net te ver!

6. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden!

En en en? Boefje? Wie ben je geworden ventje? We zijn zooooo nieuwsgierig ;)

Als het goed is komt mn directeur om 10.00... Daarna ga ik voeden en dan ga ik even naar de Wibra. Even wat truitjes voor Christian kopen.. Hij had gister zn eerste pakje maatje 56 aan :D Mn kleintje wordt alweer groot..

7. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ik kwam ook al effe spieken naar buddynieuws.
    Ik hoop zo dat alles in orde is en dat Dees en haar man nu lekker aan het genieten zijn... Spannend!

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Sterretje

Veel plezier met je vakantie !! Geniet ervan!

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mum: Dan zou ik gaan lopen met dit weer! :)

@ Juffie: Nu al maatje 56? hihihi grote bink hoor! Levi had ook bijna gelijk 56 aan. :)

Zo... ik ben lekker gedoucht en getut, nu even de wagen doen. Levi slaapt nog even... :)

10. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Juffie: Wow hij is al een flinke jongen.
    En Levi ook al zo snel in maatje 56 :)

Als hij hier zo door blijft groeien, dan moet ik nog een hele boel kleertjes in 50 gaan bijkopen. Ik heb bijna niets, en ze schatten hem niet zo groot.
    Maar kleertjes kopen is altijd leuk hé :D
    Ik heb nog steeds geen kleertjes waarvan ik denk, ja dit wordt zijn eerste pakje ...

11. gaby1986

zo ik ben klaar.. en puk is ook al uit geweest..

strakjes denk ik nog ff naar suus..

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: Tja laat t wel even aan vriendlief over denk ik...

@ Hilli: Wat een straf dat je nog moet gaan shoppen ;) haha

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Debby.. Beterschap voor je mannetje en veel plezier met wandelen!!

@ Ryanne.. lekker hoor.. ik wil dat ook nog steeds.. ik denk dat we dat maar eens in januari gaan doen.. manlief neemt dan weer een weekje vrij (heeft 48 dagen per jaar)

@ Juffie.. ja dat gaat wel heel snel.. Sophie heeft nu 56 en af en toe 62.. het vervelende is dat de 50/56 rompers van de hema haar de klein zijn en de 62/68 kan ze in zwemmen :-S

@ Mum.. ja lastige keuze.. auto is inderdaad wel eng hoor.. het is echt glad.. wij hadden gisteren bijna een aanrijding.. manlief moest kiezen of de stoep op of er achter tegenop.. de stoep maar gedaan maar dat gaf me toch een klap niet normaal!! Wel gezellig zo'n borrel!

Nou Sophie was om 9 uur al weer wakker.. even gekeen en toen had ze haar hele neus vol met snot zitten!! Zo sneu... even schoongemaakt en uitgezogen en toen weer in gelegt.. net hoorde ik haar ook en toen wilde ik naar haar toe gaan en toen was ze al weer stil.. heb de was opgeruimd en ze was nog steeds stil.. lekker zo.

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Rompers 50/56 van de hema te klein?? die past Dimara nog wel, de stretchrompers dan wel die andere heb ik meteen in de doos te klein gegooid, wat een onhandige rotdingen zeg!

ik zal eens kijken hoe ver het lopen is... (net zo ver als met de auto duhhh... maar jullie begrijpen me toch? :p)

15. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum.. ja de stretch pas ze zeker nog wel! DIe andere zijn echt slecht!! Dus ik koop ook geen andere meer alleen nog maar hema stretch of BFC die zijn ook fijn!

16. gaby1986

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ukkie: Hoe zuig je haar neusje leeg? want Levi is ook enorm aan het snotteren, het blijft lopen... Zo sneu!

@ Mum: Als Daan het voor het zeggen heeft gaan we altijd met de auto. hihihi Lui varken! ;)

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ze gaan in de 2e kamer bespreken of het zwangerschapsverlof niet verlengt moet worden.... omdat veel moeders na hun verlof de ziektewet in moeten omdat ze overspannen zijn ofzo.

Ik ben voor!

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Ik heb nog geen nieuwe rompers bij hoeven kopen, maar de hema stretch is wel fijN!

@ Debby: hahaha hier ook vaak hoor :p Daan maakt het zichzelf wel makkelijk hé... overdekt vissen, altijd de auto pakken... issie van suiker? hahaha
    ik ben ook VOOR!!! kan je daar ook met terugwerkende kracht gebruik van maken? hihi :p

Hmmm het is precies 3 km... valt wel mee zou je zo zeggen hé...

20. gaby1986

ik ben er vandoor... k ga ff mijn auto sneeuw en ijsvrij maken.. en dan op naar suus..
    tot vanmiddag..

Deel Deze Pagina