sterretje: haha ben alweer terug hoor wat zielig dat kylian zo moest huilen.. lijkt me ook echt vreselijk..
@gaby, oh heb ik overheen gelezen denk ik... Sorry! Hoe was het met suus? Ja is echt vreselijk als je kindje zo huilt daar... Maar ik moet hem wel de tijd geven om te kunnen wennen, dus doe erg me best!
Ben er weer vandoor, ventje is alweer wakker, ga lekker met hem kroelen, misschien zo ook nog ff lekker wandelen! Misschien tot straks nog, en anders alvast een fijne avond allemaal!
@ Dees en Deesman: Gefeliciteerd met jullie wereldwondertje! Ben benieuwd naar de foto's! En Jason is echt een prachtige naam. @ Mum: Ehhhmmm wat wilde ik ook alweer zeggen.... @ Kim: Ohh spannend zeg! Ik duim voor je meid! @ All: Nou ik ben net bijna 2 uur buiten geweest. Naar de winkels gelopen en wilde achter in het park foto's maken, waren natuurlijk de batterijen leeg. Grrrrr Gelukkig heb ik nog wat foto's met mijn tel kunnen maken. Levi ligt, na wat commentaar, te slapen. Ik ga straks maar eens rekeningen betalen, kerstkaarten schrijven (ik ben erg laat weet het) en wat eten. Warme chocolademelk met slagroom! Dat mag nu ik zo lang buiten ben geweest. hihihi
@ Sterretje: Zeker niet leuk dat hij zo overstuur was op het kdv. Hopelijk is het gewoon even wennen. En heeft hij het strakjes prima naar zijn zin. @ Kim: Ik deed dat ook wel eens toen Angel er nog was, maar dan deed ik wel de deur dicht en alleen als hij diep in slaap was. Nu moet ik soms ook naar beneden lopen om iets uit decshuur of uit de auto te pakken. Maar ja... dan staat de deur niet open. Ik snap wel dat je het niet echt leuk vond. Ik moet ook zeggen dat ik elke keer 36x check of ik mijn sleutels bij me heb, of hij wel echt ligt te slapen etc.
joey is al lekker onderweg naar huis.. straks ff op mijn werk kerstpakket halen.. en die van suus ook maar meteen meenemen..
@mum verander het meteen in mijn bestand @debby oh lekker jij zal wel uitgewaaid zijn. @sterretje dat is idd ook niet leuk. moeilijk om hem zo achter te moeten laten he. ik had de eerste 2 keer echt een brok in mijn keel wat doe jij eigenlijk voor werk?? ayden ligt hier lekker te slapen in zijn bed. dus kan ff iets voor mezelf doen. denk dat ik maar ff een filmpje huur via kpn kastje en een lekkere deken pak heb ik echt ff zin in. strijk hoeft nog neit gedaan te worden hoefde alleen maar op te vouwen dus dat scheelt *ik blij*
hoi Dames, hoe gaat alles hier?? Is Dees haar beeb al geboren?? Is steph haar kindje al geboren?? Ik heb eindelijk een andere dokter gevonden, bij ons in de wijk. Eigenlijk een docterres..heel fijn.. Ze vond het ook erg raar wat die dokter had gezegd... van haar kreeg ik het advies wat ik ook van jullie kreeg. Ik moet van haar wachten tot de volgende ongesteldheid en dan beginnen met ovutesten en tempen.. Pfieeuw.. haha.. Een hele gerust stelling. Gister nog slecht nieuws gehad, Lief zijn contract wordt niet verlengd. Zijn contract verloopt in 5 mei, gelukkig heeft hij nog even de tijd. maar hij was echt helemaal aangeslagen, en wist niet zo goed wat hij moest doen en moest zeggen. vind het zo zielig voor me liefje. Maar het komt allemaal wel goed. Heb vakantie.. vakantie is vervroegd om dat meer van de leelringen gister niet op school kon komen en er geen taxi's reden. een heel raar einde van een half schooljaar.. Heb wel een erg leuk kerspakket gekregen, ik moet hem nog wel ontvangen, mocht zelf beslissen welke kleur ik nam. Kon kiezen uit Zwart, Bruin, Zilver en goud. Heb voor zilver gekozen..hihi..
Kim hoe ging het me Ayden wegbrengen?? viel het zwaar?? GEFELICITEEERDD dees en deesman!!! Wat eeen mooie naaam.. Jason.. prachtig!!
jeeee hij is er. dees en man van harte met de geboorte van jullie zoon. geniet lekker van elkaar en rust maar lekker uit. laat je verwennen en maak heerlijk gebruik van de kraamdagen. dikke knuffel
@ sterretje: Ow meid idd wat vreselijk... het is al zo moeilijk om je kleintje achter te laten, en als hij het dan ook nog eens niet naar zijn zin lijkt te hebben, lijkt me dat helemaal vreselijK! sterkte meid! @ Gaby: Suus slecht geslapen? door de pijn of is Elena een nachtbrakertje? Rij voorzichtig naar Wijchen! @ Debby: Ik weet niet wat je wilde zeggen meid oooohhh warme chocolademelk met slagroom, je brengt me op een idee, die ga ik straks op kosten van de baas van vriendlief is eentje bestellen Fijn dat je zo lekker hebt kunnen wandelen met Levi, hoe vond hij het in de buggy? @ kim: okeej thnx Filmpje huren via t kpn kastje? is dat gewoon via Digitenne?
steph en Juffie jullie ook van harte gefeliciteerd met jullie zoon en dochter!!!! wat een prachtige namen!!!!
mum: elena was veel wakker.. en ja rij voorzichtig.. scheelt dat de grote wegen bijna allemaal sneeuwvrij zijn.. en joey rijd mee.. matta: ik weet niet of ik zwanger ben... check mijn banner..
@matta ja is nooit leuk he maar is alweer een paar weekjes nu dus kan er aan wennen en het is nog neit vaak aangezien i kgeen baan heb. @mum ja dat is kpn uhmm interactieve tv geloof ik ben er vandoor doegg
@ gaby: owww klein nachtbrakertje dus! Is Suus alweer een beetje mobiel? ik merkte net onder de douche op dat mijn litteken helemaal rood is en de snee er echt "bovenop" ligt zeg maar... ziet er echt een beetje onrustig uit!
@ Kim: Okeej... ik moet me eens meer gaan verdiepen in de functies van dat ding geloof ik haha doei doei