Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Er mag nog gegokt worden voor Hilli en Red!

@Bos: druk bezig geweest dus!

@Matta: fijn dat deze arts het ook een raar advies vond.
    Heb je al ovu testen besteld?
    En al een thermometer gekocht?
    Het beste is een thermometer met 2 cijfers achter de komma, maar dan moet je wel goed zoeken!

2. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @oma: ja zeker druk maar ja dat heb je he als er een verjaardag aankomt. is altijd ff druk maar goed wel gezellig...

3. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @oma
    Hoe gaat het met jou??
    Oke, ja die heb ik besteld.. komen als het goed is vandaag, zaterdag of maandag. dus ben benieuwd..
    wanneer kan je dan het beste tempen??

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ gaby: die beige van snoopy? :p

@ Bos heb ook al wel wat gedaan hoor vanmorgen maar ben nu pas gaan douchen omdat we zo een kerstborrel hebben van het werk van vriendlief, en anders krijg ik mijn haar niet fatsoenlijk...
    lekker hoor dat Lars zo lekker heeft geslapen!

moeten jullie ook alles voorkauwen aan vriendlief? pffff ik wordt er depri van... zo snapt hij blijkbaar niet dat Dimara rond 16.00 uur wel eens zou kunnen huilen omdat ze honger heeft, hij blijft maar proberen haar te troosten... ze krijgt al weken rond 16 uur een fles, en ik schrijf nog steeds de tijden van de voedingen op...

ook vraagt hij of hij haar uit bed mag halen of dat hij alleen haar speentje terug hoeft te geven....

ik heb niet 1 bay, ik heb er 2... zoooo vermoeiend!

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Matta: tempen heeft alleen nut als je het doet direct na het wakker worden, elke dag ongeveer dezelfde tijd.
    Met mij alles goed hoor, alleen druk druk druk :p

@Mum: mannen hebben geen moederinstinct ;)
    Denk dat mannen ook wat onzekerder zijn met kinderen.
    Anders een schema ophangen dat hij kan zien wanneer ze moet eten?

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ik werd net gebeld.. 3 x raden!!

ik heb de baan als activiteitenbegeleidster bij een verzorgingstehuis :D :D ik ben helemaal door het dolle heen:$

WAUW had ik echt niet verwacht na alle teleurstellingen de afgelopen tijd;)

*kim danst en springt in het rond*

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Gefeliiiiiiiiiiiii :D
    Voor hoeveel uur is het?
    Echt super dat je gewoon de baan hebt die je het liefste wil.
    Je moet wel een hele goeie indruk hebben gemaakt dat ze je zo snel al terugbellen ;)

*springt een rondje mee met Kim*

8. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    :D :D ja en ik nog wel denken 10 kandidaten zoals ik begreep dan kan ik er wel naar fluiten aangezien ik geen ervaring heb in die doelgroep

het is minimaal 16 tot 24 uur in de week dus dat is lekker en eigenlijk precies goed 2 a 3 daagjes en misschien soms 4 omdat het nog sávonds soms is of in het weekend bij grote activiteiten maar dat was te doen.

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kim: Van harte gefeliciteerd meid!! Super hoor! voor hoeveel uur is het€? * ow lees het al* Danst ook met Kim mee!! echt super meid!

Ik ben er vandoor, gaan naar de borrel, hoop dat t gezellig is!
    tot vanavond denk iK!

10. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    gefeliciteeerd Mikje!!!!!
    super meid.. dat is een mooi begin voor een nieuw jaar!!
    Mijn vader heeft ook een nieuwe baan..:D..

11. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    hee meiden ben hier ook alweer thuis. Zal zo even eten koken.

@Dees en deesman, van harte gefeliciteerd!! Pff... wat een lange bevalling!! Hoop dat je ondanks alles lekker van jullie mannetje kunnen genieten! Mooie naam trouwens!

@Kim, super zeg!
    @matta, fijn dat je nu een betere arts hebt. Kl*te zeg dat hij z'n baan kwijtraakt! Hier blijft 't ook onzeker :(
    @juffie, fijn dat 't zo goed gaat! is 't nog nodig dat je nog nakolft?
    7 voedingen is netjes toch!

*red gaat eerst even eten koken*

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    ZO nog ff snel reageren!

@kim wow wat een super nieuws meis, echt geweldig!
    En super qua uren ook he, echt heel fijn voor je!

@dreamer, meis weet je dat het bijna 2010 is :D
    Bijna komt jullie tijd eraan :)
    Ben zo blij voor je dat er strakjes eindelijk actie komt!

@juffie zo he wat doet jullie ventje het goed!
    Echt super dat hij zo goed drinkt, en netjes die tijden hoor snachts, hier moesten we de eerste 2 weken wel 2 of 3 keer voeden!
    En lief he al die kleine dingetjes!
    Is nu wat makkelijker shoppen voor je he, nu je weet dat ej voor jongens dingen kan kijken!

@mum veel plezier op de kerstborrel, drink maar lekker veel chocolade melk hihi

@bos zo je bent goed bezig zeg, lekker bezig bijtje!
    Fijn dat je moeder met lars wandelen is ff!

@debby balen dat ej batterijen op waren zeg, zijn de foto;s op je tel ook leuk geworden?
    Kun jij die ook op je pc zetten?

@m,atta he wat balen dat ej vriends contract niet verlengd word zeg, gelukkig wel ff de tijd om voor iets nieuws te zoeken!
    Enw at fijn dat je een nieuwe dokter hebt, die wel weet waar ze het over hebt!
    Lekker aan de ovutesten en tempen, op zoek naar je ei!
    Super meis!
    Oh ja wat dreamer al zegt smorgens voor je opstaat tempen en elke dag rond hetzelfde tijdstip, dat is heel belangrijk!

Nog iemand vergeten verder....
    Heb ook last van ik ben net moeder vergeetachtigheid haha

HIer ff beneden alles gedaan, gestoft gezogen en gedweilt, vast eten voorbereid en de wc gedaan
    Zo alleen nog maar in de oven te zetten, dus asl kylian wakker word heb ik alle tijd voor hem en zijn flesje straks :)

Ben trouwens sinds een paar dagen toch maar weer aan het tempen, want vind het zo ook niets
    Weet gewoon niet waar ik aan toe ben nu
    Had van de week een keer een dag wat bloed vegen, en een paar dagen weer erg buikpijn, maar verder weer niets, dus is zo onzeker allemaal
    Nu eerst maar eens kijken of ik met tempen wat wijzer kan worden

13. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @kim: wat goed meid van harte. wanneer mag je beginnen?

@sterretje: slim dat je weer gaat tempen. wel fijn als je weet waar je aan toe bent.

14. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @matta ook leuk voor je vader :D

@bos vanaf januari maandag gaan we nog wat dingen bespreken

@mum veel plezier

@sterretje wel goed als je straks weer je cyclus weet.

ik ga verdr film kijken, ben the duchess aan het kijken

15. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ kim

Drie hele dikke smakken op je wang!! Gefeliciteerd met de baan!! Echt heel erg leuk voor je meid! Wanneer ga je beginnen?
    Stop je dan nu met herbalife of blijf je dat erbij doen?

Ik heb net even de kleertjes bij Christian gepast, het jasje is nu net goed maar ik ben bang dat hij het volgende week al niet meer past. Ga het toch ruilen voor een maatje 56.

Wat eten jullie vanavond? Wij eten worteltjes, aardappeltjes en een stukje zalm.

@ Red
    Ik kolf gewoon om de productie goed op gang te blijven houden.. En hij drinkt niet altijd lekker door dus we geven soms nog een flesje. Dat bepaal ik aan de hand van de spanning van mn borsten. Meestal drinkt hij de ene borst goed en bij de andere valt hij in slaap..
    Ik heb wel vandaag een overschot in de vriezer gedaan ;) Ik heb nu 9 ijsblok dingetjes gevuld in de vriezer.. Niet 9 zakjes maar 9 blokjes :D Ben trots op mezelf haha!

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kim: Jeej gefeliciteerd meid!!! Joehoe! Ben echt blij voor je!

17. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Dees en man: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! :D Wat een mooie naam zeg! Geniet ervan en rust maar goed uit! ..Dat heb je zeker wel verdiend.

@wondertjeslijst: In het begin stond ik daar eerst als laatste in de lijst :p kun je zien hoeveel wondertjes in bijna 6maanden tijd zijn bijgekomen!! Gaat echt super snel zeg :D
    @matta: He balen dat je vriend zijn contrakt niet verlengt wordt..Hopen dat hij snel een andere baan kan vinden!
    @Kim: Jaaaaa gefeliciteerd met je nieuwe baan meid!! :D
    @all: Heb mooie kerst kleertjes voor Chanell gekocht :D en 2 shirtjes voor mijzelf :p poeh wat duwt dat zwaar zeg een wandelwagen in de sneeuw..Was blij toen ik weer thuis was hihi..

18. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    blegh.. de kroeg heeft ook weer een feestje..!!
    zo hart, ik hoor het gewoon boven de tv uit.. kijk als het leuk muziek was had ik gezeg joepie.. maar nu. blegh!! hou er echt niet van..

@deb
    wat ziet levi er blij uit..hihi.. toch iemand blij met het koude weer..
    hier sneeuwt het gigantisch..

sneeuwt het bij jullie ook allemaal??

19. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ze zouden slee kinderwagens moeten bedenken.. of kinderwagen waarvan je het onderstel kan veranderen. als het sneeuwt dat je er dan soort v an slee onder kan leggen.. glijd veel makkelijker!

20. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    lars is vandaag precies 4 maanden maar mijn banner zegt wat anders beetje jammer

Share This Page