Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    cute boompje mum! mooie kleurtjes! Wij wouden ook een kleintje maar vriendlief kwam toch met deze thuis :p

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Mooie boom :D hij is toch niet supergroot die van jullie?

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    T is misschien een beetje vroeg maar ik ga mijn bedje opzoeken..
    t was vanmorgen vroeg voor Dimara haar doen dus ik ben er moe van hihi...

Slaap lekker meiden!

tot morgen!

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

mum: nee die roze van hello kitty :) en een flinke boom hebben jullie zeg.. zeker wel moeite gehad met optuigen :D:D:p

leuke foto's voorbij gekomen zag k al..

kim: gefeliciteerd met je nieuwe baan.. kei goed joh..

all: sorry heb er snel overheen gelezen..zijn net thuis.. zo lekker slapen..

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    truste mum! nee idd niet zo heel groot maar ook niet een kleintje die je ergens op zet ofzo en nu staat het wat meer inde weg zo met de box erbij.

wij gaan ook op bed.. morgenvroeg is mn schoonpa hier om de nieuwe cv te ontluchten, doorspoelen etc dus dan kan hij aan!
    Mark heeft hem helemaal zelf geinstalleert en de leidingen aangesloten , met wat hulp van vriend van mn zus. Ben trots op hem :D het scheelt zon 400/500 euro!
    mn schoonpa controleert het morgen wel even vor hij aangaat en volgende week bel ik een mannetje voor controle, dat moet voor je verzekering..

truste meiden!

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen..

dalijk met puk naar de kapper.. ben benieuwd hoe die ervan terug komt haha..

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen meiden!!!

Levi heeft weer lekker geslapen van 19.30 tot 7.30uur met om 23.00 uur zijn laatste flesje. :)

Hij ligt nu alweer lekkler te slapen.

Daan is werken, ik hoop dat hij er morgen wel is want dan kunnen we nog even de stad in duiken voor wat cadeautjes.
    Vandaag even wat inkopen doen voor kerstavond, dan zijn we gezellig met z'n 3tjes. Hoewel het misschien wel wat vroeg is, maar ik zou niet weten wanneer ik het anders moet doen.

@ Kim: hoe waren de bubbels?

@ Gaby: Goedemorgen meid! Succes met puk bij de kapper! ;)

@ All: Goedemorgen!

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Ja hé groot issie hé :p een grote durfde ik echt niet aan met die beesten hier...

@ Emma: Wat goed van je ventje dat hij de cv helemaal zelf heeft geinstalleerd!

@ Debs: Ha meid, wat lekker dat Levi zo goed heeft geslapen!! Gefeliciteerd met zijn 5 maanden :D

ik ben er meteen weer weg van, ga ons aankleden en even boodschapjes doen voordat het weer superdruk is!

9. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Vraagje: hoe is het met dees??? is ze al bevallen??? kan het namelijk niet terug vinden en jullie lullen zoveel :p

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Lynn: Desiree is bevallen van zoontje Jason Peter! :)

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ongeveer 20 pagina's terug!

Ik ga even douchen voordat m'n mannetje wakker wordt.

12. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Jason Alexander toch?

13. juffie2008

Goed idee Debby ;) Ik ga me ook even beetje opfrissen.. Christian mag nu weer komen voor de borst..

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Juffie: ohhh ja, dat kan ook. Ik heb toch ergens Peter voorbij zien komen???

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Goedemorgen!

@mum: Ik heb een maxicosi 3 in 1..Ik heb der geen foto van haha..Die van mijn heeft 3 wielen zeg maar..:p

@all: Chanell werd vannacht 4 uur huilend wakker..heb de speen weer ingedaan en ze sliep weer verder..Volgens mij had ze een enge droom..:p 8 uur werd ze weer wakker gelukkig :p

Ik ga er gelijk vandoor..Moet nog douchen, schoonmaken, naar het dorp enzo. Mijn opa en oma komen op visite! :D
    Vanavond om 21.00 hebben we een verjaardag in Emmen..
    Weet dus niet of ik nog online kom..
    fijne dag dames!

16. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Beetje laat!!

Maar desiree en man gefeliciteerd met jullie wereld wonder!! En nu genieten en flink uitrusten!!!

17. juffie2008

Een foto van Christian, net gemaakt.. Heerlijk ventje..

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: Dimara hier ook om klokslag 4 uur wakker, had echt zoiets van NEEEEE!!! Vriendlief heeft haar speentje gegeven en ze sliep weer verder gelukkig :D Fijne dag!

@ Juffie: Mooi mannetje!! hij kijkt wel serieus zeg :p

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    heej heej..
    Kom alleen heel even zeggen dat alles heel goed gaat.. alleen zijn de nachten erg onrustig dus ik ga nu even op bed rusten.. ik probeer vandaag nog even een keer foto te komen laten zien maar weet niet of dat gaat lukken..
    Liefs suzanne

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @desiree: gefeliciteerd :D met jullie zoon jason.. erg leuke naam :D

Deel Deze Pagina